Pioneer: Gra ujawniona w ramach jednej z misji w Watch Dogs 2 została anulowana

Jeśli graliście w Watch Dogs 2, być może pamiętacie misję, w trakcie której można było włamać się do systemu Ubisoftu i wykraść informacje na temat nowej gry. Dało się nawet obejrzeć jej zwiastun. Serwis Kotaku poinformował wówczas, że projekt jest jak najbardziej realny i swego czasu miał zostać pokazany podczas targów E3. Z prezentacji zrezygnowano jednak z uwagi na liczne problemy związane z produkcją gry. Nigdy nie dowiedzieliśmy się, na czym konkretnie polegałaby rozgrywka, ale miała mieć związek z eksploracją kosmosu. Dziś wiadomo już, że wspomniane kłopoty były na tyle poważne, że Pioneer na dobre trafił do piachu. Poinformował o tym Alex Hutchinson, były pracownik Ubisoftu, który dłubał między innymi nad scenariuszami Far Cry’a 4 i Assassin’s Creed III.
Czytaj dalej
12 odpowiedzi do “Pioneer: Gra ujawniona w ramach jednej z misji w Watch Dogs 2 została anulowana”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Nie polecimy w kosmos.
Szkoda.
Weźcie poprawcie tego byka w tytule, bo strasznie wali onetem czy inną interią. Bleeee
Pewnie po prostu potrzebują ludzi do pracy nad Assassinem 12
@Nezi23 Ty tak przypadkowo z tym Assassinem 12 ? Bo nie wiem czy wiesz, ale właśnie Odyssey było 11 częścią głównej serii, nie licząc tych mniejszych tytułów czyli teraz właśnie kolejny assasyn to będzie już 12 część, która najprawdopodobniej wyjdzie w 2020r.
No tak po co zrobić coś ciekawego i nowego jak mozna trzepać Pasjans Creedy i inne pochodne XDD
@EadtClintwood|Akurat co by o Ubi nie mowic, to akurat oni staraja sie wprowadzac na rynek nowe IP – R6 Siege, The Crew, The Division, For Honor, Watch Dogs, Steep, Ghost Recon Wildlands, niedlugo Skull & Bones, a do tego mieli na tyle odwagi, zeby nudna kopypaste, jaka stala sie seria AC, przemienic z sukcesem w cos stanowiacego nowa jakosc.
@ Master0X8 Czujne oko ;)|@Tesu Wszystkie te gry to albo sieciowe gry usługi z ostrą monetaryzacją albo puste olbrzymie sandboxy z odznaczaniem ikonek na mapce z mniejszą monetaryzacją, nie ma znaczenia że są nowymi IP jeżeli mechanicznie są bliźniaczymi produktami tylko inaczej wyglądającymi, a nawet jeżeli jesteś fanem tego co repretentuje sobą Assassin Creed (a każdy ma inny gust) to na prawdę ciężko jest nazywać to „nową jakością” ,chyba że mówimy o ilości przedpremierowych edycji do zamówienia
@Nezi23|Wszyscy wieksi wydawcy stawiaja teraz na gry-uslugi, wiec zarzut z czapy. Jesli dla Ciebie The Crew, For Honor i R6 Siege sa pod wzgledem mechaniki blizniaczymi produktami, to nie wiem jakich mechanik oczekujesz. Co do AC, to chyba nie jestes w temacie, skoro nie zauwazasz jak bardzo Ubi zmienilo w ostatnich dwoch odslonach charakter tej oklepanej juz serii. I nie wielkim fanem AC nie jestem, ale doceniam to, jak Ubi przemodelowalo serie, na ktorej powtarzalnosc fani zaczeli narzekac.
Czy Acti/Blizz/EA/Bethesda byliby w stanie posluchac graczy, wydluzyc okres produkcyjny jednego ze swoich najlepiej zarabiajacych IP i wprowadzic do niego zmiany, ktore odswieza formule i jeszcze zostana przyjete z uznaniem przez klientow? Nie, oni wola walic co roku te sama kopypaste albo nie wydawac nic, trzymac sie bezpiecznych tytulow, uzywac w kolko tego samego silnika i wprowadzac lootboxy, ktore maja silne znamiona pay2win. Najodwazniejsze co Acti w 2018 roku zrobilo, to usunelo singla z COD.
Nie żeby gra jakoś specjalnie mnie interesowała, ale bardzo szkoda ze względu na genialny sposób jej ujawnienia
Bo łatwiej jest robić klony rok w rok niż ryzykować z czymś nowy, a akurat Ubisoft kocha się w tasiemcach