Polski cyberpunk na 10-minutowym gameplayu. Nobody Wants to Die łączy BioShocka z klasykami gatunku

Cyberpunkowa gra tworzona przez wrocławskie Critical Hit Games na Unreal Enginie 5 doczekała się publikacji dłuższych fragmentów rozgrywki. 10-minutowy gameplay opublikował na swoim kanale IGN. Wygląda to jak połączenie BioShocka z cyberpunkowymi klasykami pokroju „Łowcy androidów” czy wyobrażeń na temat „Neuromancera” Williama Gibsona.
W grze wcielamy się w Jamesa Karrę, detektywa z odległej przyszłości (a konkretnie z 2329 roku), który stara się rozwikłać sprawę seryjnego zabójcy polującego na elity Nowego Jorku. Naszą partnerką będzie funkcjonariuszka Sara Kai, a my sami możemy korzystać (cytując Ranafe z jej artykułu na temat gry) z „gadżetów z arsenału science fiction”.
Premiera Nobody Wants to Die ma odbyć się jeszcze w tym roku na PC, PlayStation 5 i Xboksach Series X|S.
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
4 odpowiedzi do “Polski cyberpunk na 10-minutowym gameplayu. Nobody Wants to Die łączy BioShocka z klasykami gatunku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Bardzo Bioshockowy. Bardzo. Stylistyka trochę jak z końcówki Rage 2. Będę śledził 🙂
Wyglada bardziej jak steampunk.
W którym momencie?
auto na poczatku jak sie uprzec (zegary malo cyberpunkowe 😉