Porażający immersją Bodycam z ważną aktualizacją. Nowe mapy, poprawa optymalizacji i cuda Unreal Engine’u 5.5

Porażający immersją Bodycam z ważną aktualizacją. Nowe mapy, poprawa optymalizacji i cuda Unreal Engine’u 5.5
Avatar photo
Emilia "Devvra" Wyciślak-Swoboda
W tym FPS-ie spadły fps-y.

Miłośnicy Bodycam będą zadowoleni – studio Reissad wydało 25 listopada największą jak do tej pory aktualizację do tej strzelanki. W najnowszej łatce zwanej Major Update & Zombies skupiono się na stabilności, optymalizacji i, oczywiście, nowych treściach. Gracze mogą cieszyć się teraz płynniejszą rozgrywką dzięki migracji silnika na Unreal Engine 5.5. Dostaliśmy też dwie nowe mapy, ulepszony „tryb zombie” i prawie sto pięćdziesiąt poprawek błędów. Gra miała premierę 7 czerwca, co poprzedzono bardzo efektownym zwiastunem.

Bodycam, znane z tego, że dzieje się z perspektywy kamery nasobnej (bodycam, jak sama nazwa wskazuje), zazwyczaj noszonej przez policję w różnych krajach. Gra oferuje taktyczne starcia w trybie multiplayer z naciskiem na immersję, realistyczne animacje, dźwięki czy nawet fizykę postaci. Niemniej wczesny dostęp zebrał raczej mieszane recenzje, bo w tak pięknej i zasobożernej grze optymalizacja po prostu leżała.

Głównym filarem aktualizacji jest wspomniane wcześniej przejście z Unreal Engine’u 5.2 na 5.5, co pozwoliło na pełne wykorzystanie technologii Lumen (globalne oświetlenie) i VSM, czyli Virtual Shadow Maps. Zoptymalizowano grę także pod kątem zużycia procesora i karty graficznej, poprawiono tekstury i są efekty – spadły fps-y i gra zdecydowanie lepiej sobie radzi.

Twórcy dodali nową mapę zombie – Village i z komentarzy wynika, że bardzo przypadła fanom do gustu. To właśnie tam po raz pierwszy znajdziemy nową broń, czyli kuszę. Na poczet gry multiplayer także się coś znalazło, nowa mapa CQB Powergun inspirowana prawdziwymi ruinami dla miłośników ASG we Francji.

https://sklep.cdaction.pl/shop/retro-9-wydanie-papierowe/

Fani są raczej zadowoleni, chociaż jak to bywa z aktualizacjami, rodzą one nowe błędy. Niektórzy zgłaszają, że wcześniej wszystko działało pięknie, zaś teraz przestało. Niektórzy wskazują z kolei, iż trzeba było strasznie długo czekać na to, żeby twórcy dali coś większego.Pełną listę udogodnień w nowej funkcjonalizacji możecie znaleźć na stronie Steama.

3 odpowiedzi do “Porażający immersją Bodycam z ważną aktualizacją. Nowe mapy, poprawa optymalizacji i cuda Unreal Engine’u 5.5”

  1. ” i są efekty – spadły fps-y i gra zdecydowanie lepiej sobie radzi.” To ja fpsy spadły to chyba gorzej sobie radzi, a nie lepiej? XD

  2. ,,W tym FPS-ie spadły fps-y.”

    Po tym zdaniu myślałem, że pomyłka autora, zdaża się, a czytam dalej…

    ,,Zoptymalizowano grę także pod kątem zużycia procesora i karty graficznej, poprawiono tekstury i są efekty – spadły fps-y i gra zdecydowanie lepiej sobie radzi”

    Jeśli w grze spadają fpsy (wyświetlane klatki na sekundę) to chodzi gorzej…

  3. Miało być zdarza:)

Skomentuj RaiL Anuluj pisanie odpowiedzi