Poznaliśmy daty wyprzedaży na Steamie w drugim półroczu 2025. Jesienne przeceny przyjdą znacznie wcześniej
Valve pochwaliło się terminarzem, na którym można dojrzeć jedną istotną zmianę.
Kochamy promocje, a każda steamowa przecena jest witana przez nas z pewną nutką nadziei, że tytuł, na który czaimy się od dłuższego czasu, zostanie przeceniony do co najmniej rozsądnej kwoty. Jeżeli chcecie przygotować swój portfel na steamowe przeceny, to Valve podzieliło się właśnie dokładną rozpiską swoich „świąt” na drugie półrocze 2025.
- Automation Fest: 14.07 – 21.07;
- Racing Fest: 28.07 – 04.08;
- 4X Fest: 11.08 – 18.08;
- Third Person Shooter (TPS) Fest: 25.08 – 01.09;
- Political Sim Fest: 08.09 – 15.09;
- 2025 Steam Autumn Sale: 29.09 - 06.10;
- Steam Next Fest - October 2025 Edition: 13.10 – 20.10;
- Steam Scream 4: 27.10 – 03.11;
- Animal Fest: 10.11 – 17.11;
- Sports Fest: 08.12 – 15.12;
- 2025 Steam Winter Sale: 18.12 – 05.01.
Jak już pewnie zauważyliście, znacznie zmieniła się data jesiennej wyprzedaży Steama, która do tej pory odbywała się w drugiej połowie listopada. Wynika to najprawdopodobniej z krótkiego odstępu czasowego między dotychczas listopadowym świętem a grudniowym z okazji rozpoczynającej się zimy.
Warto pamiętać o promocjach na Steamie, ale przypomnijmy, że należy także walczyć dalej o zmianę polskiego przelicznika na platformie Valve, gdyż nadal w pełni trwa akcja #PolishOurPrices. Chcecie jeden z najważniejszych przykładów ostatnich dni, dla których warto wziąć w niej udział? Proszę bardzo – Konami z jakiegoś powodu bardzo nie lubi Polaków i za Metal Gear Solid Delta: Snake Eater zapłacimy prawie 100 złotych więcej niż gdybyśmy byli mieszkańcami Stanów Zjednoczonych, a dokładniej 370 złotych.
No dobra, żeby nie było, że jest tu jakaś ogromna zawiść do Valve (w końcu sprawa z remakiem trzeciej części Metal Geara to przede wszystkim wina Konami), to warto dodać, że niedawno Steam zaktualizował regulamin dla developerów. Według przepisów zabrania się umieszczania w grach płatnych reklam jako modelu biznesowego, tj. zmuszania graczy do wchodzenia w interakcje i oglądania spotów, by odblokować dalszą część rozgrywki.