rek

Reklamowanie OF2 jako sequela jest niezgodne z licencją

Reklamowanie OF2 jako sequela jest niezgodne z licencją
Wojna pomiędzy dwoma symulatorami pola bitwy ? Operation Flashpoint 2 i ArmA 2 ? toczyć się będzie także w marketingu. Właśnie wytoczono ciężkie działa.

Ale zacznijmy od początku. Pierwsza część Operation Flashpoint została stworzona przez Bohemię, a wydana przez Codemasters. W pewnym momencie studio zerwało współpracę z brytyjskim wydawcą, zostawiając mu prawo do dysponowania nazwą OF. Wygląda jednak na to, że nie całkiem.

„Mistrzowie Kodu” reklamują bowiem swoje nowe dzieło jako sequel pierwowzoru. I tu zaczyna się problem. Jak bowiem twierdzi Mark Spanel z Bohemii, co prawda Codemasters posiada licencję na markę, ale już prawo do tworzenia kontynuacji Operation Flashpoint: Cold War Crisis posiadają jej twórcy. Tak więc reklamowanie OF2 jako sequela pierwowzoru jest niezgodne z prawem. Cóż, ciekawe, co na to Codemasters?

4 odpowiedzi do “Reklamowanie OF2 jako sequela jest niezgodne z licencją”

  1. // Myślę, że problem nie jest aż tak poważny. Wystarczy przestać reklamować OP2 jako sequel pierwowzoru. 😉

  2. // Czyli wystarczy, że usuną _dwójkę_ z nazwy? 😛

  3. // Podobnie było z FEAR 2 Project Origin może Codemasters odzyska prawa do tytułu albo po prostu zmieni nazwę

  4. // Codemasters zmieniło już nazwę na Operation Flashpoint: Dragon Rising. Premiera nowego logo odbyła się ok. tydzien temu.

Dodaj komentarz