Reklamowanie OF2 jako sequela jest niezgodne z licencją

Wojna pomiędzy dwoma symulatorami pola bitwy ? Operation Flashpoint 2 i ArmA 2 ? toczyć się będzie także w marketingu. Właśnie wytoczono ciężkie działa.
Ale zacznijmy od początku. Pierwsza część Operation Flashpoint została stworzona przez Bohemię, a wydana przez Codemasters. W pewnym momencie studio zerwało współpracę z brytyjskim wydawcą, zostawiając mu prawo do dysponowania nazwą OF. Wygląda jednak na to, że nie całkiem.
„Mistrzowie Kodu” reklamują bowiem swoje nowe dzieło jako sequel pierwowzoru. I tu zaczyna się problem. Jak bowiem twierdzi Mark Spanel z Bohemii, co prawda Codemasters posiada licencję na markę, ale już prawo do tworzenia kontynuacji Operation Flashpoint: Cold War Crisis posiadają jej twórcy. Tak więc reklamowanie OF2 jako sequela pierwowzoru jest niezgodne z prawem. Cóż, ciekawe, co na to Codemasters?
Czytaj dalej
-
To może być koniec FBC: Firebreak. Po premierze dużej aktualizacji strzelanka...
-
Kolejny Indiana Jones już powstaje? MachineGames przyznaje, że pracuje nad nową...
-
Alan Wake 2, Heroes 3 Complete i inne. Darmowe gry...
-
Microsoft nie zostaje w tyle. Nowy Xbox ma być sprzętem hybrydowym, na którym odpalimy...
4 odpowiedzi do “Reklamowanie OF2 jako sequela jest niezgodne z licencją”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
// Myślę, że problem nie jest aż tak poważny. Wystarczy przestać reklamować OP2 jako sequel pierwowzoru. 😉
// Czyli wystarczy, że usuną _dwójkę_ z nazwy? 😛
// Podobnie było z FEAR 2 Project Origin może Codemasters odzyska prawa do tytułu albo po prostu zmieni nazwę
// Codemasters zmieniło już nazwę na Operation Flashpoint: Dragon Rising. Premiera nowego logo odbyła się ok. tydzien temu.