Risen 2: Mroczne wody – o muzyce słów kilka [WIDEO]
![Risen 2: Mroczne wody – o muzyce słów kilka [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/6348918e-a26c-46df-a711-7062edba5b0b.jpeg)
W grach ważna jest nie tylko oprawa graficzna, ale także muzyka. W czwartym filmie "Z pamiętnika developera" poświeconym Risen 2: Mroczne wody twórcy tej produkcji opowiadają o dźwieku i soundtracku.
Muzyka w Risen 2: Mroczne wody:
Czytaj dalej
13 odpowiedzi do “Risen 2: Mroczne wody – o muzyce słów kilka [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W grach nie tylko ważna jest oprawa graficzna, ale także muzyka. W czwartym filmie „Z pamiętnika developera” poświeconym Risen 2: Mroczne wody twórcy tej produkcji opowiadają o dźwieku i soundtracku.
To będzie świetna gra.
Jak dla mnie Risen jest godnym następcą pierwszych dwóch Gothiców, mam nadzieję że dwójka będzie równie dobrą grą.
O ile całkowicie przemodelują system walki, bo teraz jest drewniany jak cholera.
jak dla mnie system walki jest całkowicie skopany + słabe animacje
W sumie nic ciekawego o muzyce nie powiedzieli.
Dzienniki dev mają niemal na poziomie tych z Afterfalla;D
System walki i animacje są 100x lepsze niż w takim skyrimie. Nie mam zielonego pojęcia dlaczego się tego czepiacie.
Gra jest robiona przez mistrzów więc na pewno będzie co najmniej dobra. @DracoNared – eee powiedzieli najważniejsze rzeczy? @CoCieToObchodzi, @DracoNared „Haters Gonna Hate”
@CoCieToObchodzi, @Marcines „Haters Gonna Hate” *
@RaZzzZoR – mówili o produkowaniu muzyki, a nie o samej muzyce. O samej muzyce było tylko to, że ma się świetnie wpisywać w grę, że ma nie przeszkadzać, ale i nie nudzić, że się zmienia w trakcie walki (szok! Jak to możliwe?), czyli to co każdy może powiedzieć. Nie wiemy nic o tym jakich środków wyrazu użyto, co kierowało kompozytorem podczas produkcji. Bo na moje ucho to co leciało w tle zapowiada kolejną muzyczną sztampę.
To, co w tym filmiku twórcy mówią o muzyce, pasuje tak naprawdę do prawie każdej gry… Nic odkrywczego. A muzyka przygrywająca w trakcie walki jest moim zdaniem zbyt spokojna, brakuje w niej epickości. Miejmy nadzieję, że to tylko jeden z wielu motywów.
Ja pierniczę, bez Kaia Rosenkranza, to PB nie jest już tą samą PB.|Jego utwory naprawdę dodawały porządny klimat do gry, coś niebywałego, jeden z moich ulubionych muzyków od Gothica 1 po Risena 1. Może być ciężko Bastianowi Seelbach przebić dokonania Kaia.|Szkoda, wielka szkoda.