rek

Rockstar przejął studio odpowiedzialne za porty L.A. Noire i najnowsze aktualizacje do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition

Rockstar przejął studio odpowiedzialne za porty L.A. Noire i najnowsze aktualizacje do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition
Cezary "CZARY_MARY" Marczewski
Studio Video Games Deluxe zostało przemianowane na Rockstar Australia i najprawdopodobniej zajmie się dopracowywaniem Grand Theft Auto 6.

Video Games Deluxe zostało przejęte przez Rockstara i przemianowane na Rockstar Australia. Firma współpracowała z twórcami serii GTA od blisko 10 lat, odpowiadając za porty L.A. Noire na PlayStation 4, Xboksa One i Nintendo Switcha oraz L.A. Noire: The VR Case Files. 

Ostatnimi czasy studio zajmowało się ponadto tym, co wcześniej koncertowo spartaczyło Grove Street Games, czyli Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition. To właśnie Video Games Deluxe zawdzięczamy najnowsze aktualizacje do niesławnych odświeżeń przygód Claude’a Speeda, Tommy’ego Vercettiego i CJ-a. Informację o przejęciu opublikowano na oficjalnej stronie Rockstara

Bliska współpraca z Rockstar Games przez ostatnią dekadę była dla nas zaszczytem. Jesteśmy podekscytowani możliwością bycia częścią Rockstar Games i kontynuowania naszych wysiłków, by tworzyć możliwie najlepsze gry.

Rockstar Australia najprawdopodobniej wspomoże produkcję Grand Theft Auto 6, które bez wątpienia jest priorytetem dla Rockstara. Mimo plotek o przełożeniu premiery GTA 6 na przyszły rok, Take-Two opublikowało raport potwierdzający, że debiut GTA 6 wciąż planowany jest na 2025. Coraz więcej mówi się także o drugim zwiastunie, wersji pecetowej i cenie, jaką przyjdzie nam zapłacić za powrót do Vice City.    

2 odpowiedzi do “Rockstar przejął studio odpowiedzialne za porty L.A. Noire i najnowsze aktualizacje do GTA: The Trilogy – The Definitive Edition”

  1. O proszę, w końcu jakieś przejęte studio, które ma małą szansę na zamknięcie 😛
    Za dużo w ostatnich latach tych przejęć, które kończyły się zamykaniem naprawdę fajnych developerów praktycznie przez jedną wpadkę, i to najczęściej podyktowaną przez wydawcę…

  2. konfederacja 4 marca 2025 o 10:22

    Zamiast nad GTA 6 mogliby popracować nad remasterami/portami GTA 4, Vice City Stories i Liberty City Stories. Patrząc ile rzeczy naprawili w GTA Trilogy to te remastery mogłyby być porządne już w dzień premiery. Powtórka z Definitive Trilogy raczej by nie groziła.

Dodaj komentarz