Sea of Thieves: Tytuł odpaliło ponad 10 milionów graczy [WIDEO]
W najnowszym odcinku z serii „Co nowego u twórców?” studio Rare podzieliło się ciekawą nowiną. Okazuje się, że od czasu premiery Sea of Thieves w 2018 roku, w produkcję zagrało ponad 10 milionów graczy. Oczywiście mowa jedynie o użytkownikach komputerów osobistych i konsol Xbox, gdyż tytuł wciąż nie jest dostępny na PS4 czy Switcha.
Żeby uczcić ten spory kamień milowy, studio Rare organizuje małe świętowanie. 15 stycznia wydana zostanie spora aktualizacja o tytule Legends of the Seas. Gracze, którzy chociaż raz zalogują się do gry w terminie od 15 do 22 stycznia, zostaną nagrodzeni darmową skórką żagla do okrętu oraz emotką. Szaleństwem tego nazwać nie można, ale jak to mówią, darowanej skórce nie zagląda się w kod czy jakoś tak.
Jeśli ciekawią was dalsze szczegóły, to odsyłam do producentów:
Czytaj dalej
-
Czy nowy dodatek do Kingdom Come: Deliverance 2 dorównuje wielkością rozszerzeniom...
-
W Warhammer 40,000: Boltgun 2 zagramy Siostrą Bitwy. Ujawniono drugą...
-
Czuliście, że wasze strzały w Battlefieldzie 6 nie trafiały wrogów? Twórcy gry...
-
Aktorka z Silent Hilla f podbiła internet streamem z gry. Jej transmisja...
4 odpowiedzi do “Sea of Thieves: Tytuł odpaliło ponad 10 milionów graczy [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Mała uwaga do autora newsa, Rare podlega pod Microsoft, więc na wersje PS4 i Switch nie ma co liczyć.
Game pass czyni cuda :P|Każdy zagrał z ciekawości, ale pytaniem pozostaje kwestia, ile z tych osób pozostało, by żeglować po niespokojnych wodach autorstwa Rare.
@goliat Tak samo jak Minecraft, Pillars of Eternity, Cuphead, Ori and the Blind Forest i Outer Worlds podlega pod Microsoft. Wcale nie pojawiły się na PS4 lub/i Switchu.
@Windcaller Tylko trzeba pamiętać, że jak Microsoft przejmował studia wspomniane tytuły były tworzone od dłuższego czasu, więc umowy na określone wersję sprzętowe były podpisane wcześniej. A co do Cuphead, twórcy nie należą do Microsoftu, więc mogli sobie pozwolić na wydanie wersji na Switcha. W każdy razie w przyszłości oficjalne stanowisko Microsoftu jest takie, że studia należące do rodziny będą tworzyć tylko na Xboxa i Windowsa 10.