20.03.2012
Często komentowane 17 Komentarze

SimCity: GlassBox pod lupą [WIDEO]

SimCity: GlassBox pod lupą [WIDEO]
Nowe SimCity będzie napędzane przez GlassBox - silnik, który nie tylko wygeneruje znacznie lepszą oprawę graficzną niż w poprzednich częściach cyklu, ale także będzie symulował zależności pomiędzy różnymi elementami miasta. W nowym filmie poświęconym grze Dan Moskowitz, główny projektant rozgrywki, opowiada właśnie o tej technologii.

GlassBoxSimCity:

17 odpowiedzi do “SimCity: GlassBox pod lupą [WIDEO]”

  1. Nowością w nowym SimCity będzie silnik GlassBox. Będzie nie tylko odpowiadał za generowanie znacznie lepszej oprawy graficznej, ale także za symulowanie zależności pomiędzy różnymi elementami funkcjonowania wirtualnego miasta. W nowym filmie poświęconym grze Dan Moskowitz, główny projektant rozgrywki, opowiada właśnie o tej technologii.

  2. Jeśli to naprawdę będzie działać tak jak na filmiku, a chyba nie ma podstaw, żeby w to (na razie) wątpić – to ja już jestem zachwycony! 😀

  3. Na razie jestem pod wrażeniem, ale ta gra to nie tylko silnik, czekam na filmik pokazujący działanie gospodarki itp. A także zdarzeń losowych, które mają być w grze.

  4. Łał, jeśli to naprawdę tak będzie działać, to dopiero będzie strategia pełną gębą, prawdziwa ewolucja w gatunku. Trzymam kciuki!

  5. Skąd cały ten entuzjazjm? :/ Wygląda tak samo jak Societies, nie ma szans żeby to się udało.

  6. Rzygam tęczą @_@

  7. Z tym dostarczaniem energi i wody to trochę przegięcie. A co to nie będzie rurociągów i słupów wysokiego napięcia?

  8. promaster: Ten filmik nie przedstawia grafiki, bo jeszcze jej nie skończyli (mają jeszcze rok, poza tym facet na filmiku też to mówi), a oceniasz grafikę. [beeep] logic.

  9. @zygomir – ja tak samo;d Gdzie jednorożce?

  10. MatBerserker 20 marca 2012 o 15:24

    @Meno z tego co zrozumiałem dostarczanie energii i wody odbywa się też przy pomocy „agentów” lecz w odróżnieniu od powiedzmy przechodniów poruszają się oni poprzez inne kanały. Na przykład „wodonośny agent” dostarcza ją przez rury podczas gdy z elektrowni po słupach fizycznie płynie napięcie. Jeżeli będzie to tak działać, i do tego nie zabije komputera będzie świetnie. Chociaż zastanawia mnie czy wykorzystanie takich niewidzialnych agentów zamiast starych sfer zasięgu ma sens.

  11. burakgalazka 20 marca 2012 o 15:38

    Kurde przez tą animację i te obrazki koncepcyjne nastawiłem się na dużo ładniejszą grafikę. Ale nie szkodzi.

  12. DARKWOLF_PL 20 marca 2012 o 15:42

    @promaster|Uczą jeszcze w szkołach angielskiego czy tylko niektórzy są matołami. Na filmiku widnieje wyraźnie not final graphics

  13. @MatBerserker: Brzmi to ciekawie, ale skoro będzie dziesiątki surowców i dla każdego dziesiątki tysięcy agentów to jakoś wolę stare strefy, bo nie mam 8-rdzeniowego kompa 🙁

  14. masterfrieza 20 marca 2012 o 16:49

    @mrWHO mało kto ma taki sprzęt. Co najwyżej cztery rdzenie z ośmioma procesorami logicznymi 😛

  15. Paladyn_Rage 20 marca 2012 o 20:50

    No to faktycznie koniec świata blisko. Sądziłem, że się nie doczekam nowych gier z serii Sim City, przywalonych sukcesem komputerowej sagi o domkach dla lalek, a tu proszę. I w dodatku zgrabnie to wygląda wnioskując z filmiku. Rad jestem bardzo.

  16. Jak tak będzie wyglądać symulacja całego miasta to ja współczuje mojemu prockowi. Ciekawe jak duże będzie można miasta budować. Jeśli takie jak w czwórce to chyba nawet i7 nie podoła.

  17. W numerze CDA 202 jest napisane że miasta będą mogły mieć max 2km kwadratowe. Mało ale jeśli połączyć fakt ten że będziemy mogli zbudować powiedzmy 30 miast to się robi z tego całkiem spora rzecz.

Dodaj komentarz