Skate 4 ma pozwolić graczom na budowę skateparków
Do sieci wyciekło pierwsze nagranie z bardzo wczesnej wersji Skate 4. Jeff Grubb zdradził też, czego możemy spodziewać się w grze.
Jeśli Tony Hawk's Pro Skater 1+2 rozbudziło w was dwa lata temu nostalgię za deskorolką, to coraz więcej wskazuje na to, że EA może wkrótce podtrzymać to uczucie przy życiu. Wszystko za sprawą mitycznego Skate 4, którego fani domagają się od lat od giganta z Redwood City. W zeszłym roku ogłoszono założenie studia Full Circle, które miało zająć się jego produkcją, a teraz wreszcie możemy poznać jakieś konkrety związane z jego pracami.
Na pierwszy ogień idą nagrania z wczesnej wersji gry, które wyciekły do internetu. Choć Electronic Arts od razu wzięło się za gaszenie pożaru i ich usuwanie z sieci, temat błyskawicznie podchwycili nasi ulubieni insiderzy: Tom Henderson i Jeff Grubb. Dzięki ich tweetom wciąż możemy obejrzeć fragmenty rozgrywki, które może nie robią wrażenia grafiką typową dla wersji pre-alpha, ale mimo wszystko stanowią pierwsze publicznie dostępne materiały ze Skate 4.
Ponadto Jeff Grubb zdradził w swoim Grubbsnax, że pierwsze wrażenia osób, które miały okazję testować tytuł, są bardzo pozytywne. Gracze mają być pod wrażeniem ogólnych odczuć podczas jazdy. W Skate 4 mamy także znaleźć wiele opcji personalizacji oraz nowoczesne rozwiązania online, w tym dostęp do treści tworzonych przez graczy.
Możemy spodziewać się trybu, w którym będziemy grać z przyjaciółmi i innymi graczami. Będziemy mogli razem jeździć i ćwiczyć triki. A potem ktoś może w czasie rzeczywistym zbudować elementy skateparkowe, które będą niezbędne do ich zrobienia, i wszyscy mogą zacząć np. używać nowej rampy. Każdy gracz może jednocześnie pracować nad takim skateparkiem z innymi i dodawać oraz usuwać do niego kolejne elementy.
Zdaniem Grubba opisywany tryb ma stanowić jeden z najmocniejszych elementów Skate 4, który będzie wyróżniał tę pozycję na rynku. Niestety, nie znamy nawet przybliżonej daty premiery produkcji. Wiemy natomiast, że możemy oczekiwać wersji na PC (po raz pierwszy w historii serii).
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.