Sniper Ghost Warrior Contracts: Na obiecany multiplayer poczekamy dłużej

Sniper Ghost Warrior Contracts: Na obiecany multiplayer poczekamy dłużej
Jesteście zawiedzeni?

Jeszcze parę lat temu wszyscy trzymaliśmy kciuki za CI Games, które po latach tworzenia produkcji budżetowych (na ogół po prostu słabych, acz przynoszących nieprzeciętne zyski), postanowiło wejść do pierwszej ligi i zacząć tworzyć tytuły AAA na miarę CD Projektu czy Techlandu. Oczywiście zdawaliśmy sobie sprawę, że przed firmą daleka droga, ale powstałe we współpracy z Deck13 udane Lords of the Fallen dawało graczom uzasadnioną nadzieję. Niestety, słaby wynik Sniper: Ghost Warrior 3 (zarówno pod względem ocen, jak i sprzedaży) kazał spółce zrewidować swoje podejście i w kolejnych grach celować w już nieco mniejszą skalę.

Wydany w listopadzie Sniper Ghost Warrior Contracts dowiódł słuszności zmiany taktyki – przynajmniej to mogłyby sugerować całkiem niezłe recenzje. CI Games nie udało się za to dostarczyć na premierę obiecywanego trybu wieloosobowego – miał się on jednak pojawić w produkcji w grudniu. Jak się domyślacie, nic z tego nie wyszło – studio wydało w nocy oświadczenia, w którym zapowiada dodanie multiplayera w pierwszym kwartale 2020.

2 odpowiedzi do “Sniper Ghost Warrior Contracts: Na obiecany multiplayer poczekamy dłużej”

  1. Czy tryb multi jest potrzebny Sniper Ghost Warrior Contracts to będzie chwilowa moda, najpierw niech dodadzą więcej misji w kampanii na singla 5 to nie za duża liczba przypadły by się dodatkowe 3 a później niech wprowadzą przechodzenie kampanii w co op, inna sprawa Sniper Ghost Warrior Contracts mógł być wydany później dopracowany borykał z wieloma problemami na starcie.

  2. Niesamowicie jestem zawiedziony brakiem multi, po prostu spać bo nocach nie mogę.

Dodaj komentarz