Spider-Man: Sprzedaż gry przekroczyła 20 milionów egzemparzy
Bez zaskoczenia.
Sony twardo trzyma się swojej polityki gier na wyłączność (acz trzeba przyznać, że ostatnio zaczęło się łamać w kwestii portów na pecety) i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższym czasie planowało ją porzucić. Zresztą po co, skoro wyniki produkcji firmy są więcej niż zadowalające.
Dopiero co gratulowaliśmy spółce 5 milionów nabywców Ghost of Tsushima, a już dostaliśmy świeże informacje na temat jednego z największych hitów z PS4. Ostatnie informacje dotyczące sprzedaży Spider-Mana autorstwa studia Insomniac pochodziły sprzed ponad roku: wydany w 2018 tytuł po 11 miesiącach na rynku został zakupiony ponad 13 milionów razy. Dzięki zajmującemu się marketingiem w Sony Davidowi Bullowi możemy te dane zaktualizować.
Na swoim profilu na Linkedinie wśród swoich najważniejszych osiągnięć wymienił akcję marketingową Spider-Mana. Jak twierdzi, pomogła ona osiągnąć grze sprzedaż przekraczającą 20 milionów kopii na całym świecie. Po kilku godzinach wzmiankę o tej konkretnie liczbie skasowano. Czyniłoby to produkcję najpopularniejszym exclusive'em PlayStation 4.
Nie ma się więc co dziwić, że jednym z tytułów startowych nowej konsoli Sony jest Spider-Man: Miles Morales (pomimo mniejszej skali od pierwowzoru wciąż bardzo udana gra).
Czytaj dalej
Czytelnik CD-Action od prawie 25 lat, redaktor od 2018. Kocham Soulsy i zrobię wszystko, by inni też je pokochali. Szef działów zapowiedzi i recenzji.