19.04.2011
5 Komentarze

SSX: Dev diary o tym, jak projektowano poziomy [WIDEO]

SSX: Dev diary o tym, jak projektowano poziomy  [WIDEO]
Odpowiednie poziomy, w grach takich, jak SSX to rzecz właściwie najwazniejsza - w końcu musimy mieć, gdzie "czesać" triki. W najnowszym filmie "Z pamiętnika developera" twórcy gry opowiadają właśnie o tym aspekcie - czyli o tym, jak projektowali stoki.

Projektowanie poziomów w SSX:

5 odpowiedzi do “SSX: Dev diary o tym, jak projektowano poziomy [WIDEO]”

  1. Już myślałem, że coś ciekawego ;p Przeczytałem sex:dev diary 😉

  2. Już myślałem, że coś ciekawego ;p Przeczytałem sex:dev diary 😉

  3. Już myślałem, że coś ciekawego ;p Przeczytałem sex:dev diary 😉

  4. Każdy widzi to o czym myśli i chce widzieć….ja od razu widziałem SSX. :]

Dodaj komentarz