Star Wars Jedi: Fallen Order – Walka z AT-ST wcale nie musi być trudna [WIDEO]

Star Wars Jedi: Fallen Order – Walka z AT-ST wcale nie musi być trudna [WIDEO]
Nowy gameplay zabierze nas też na Kashyyk.

W zeszłym roku wydawało się, że nowa produkcja Respawn Entertainment osadzona w świecie Gwiezdnych Wojen to murowany hit. Dzisiaj, patrząc po raczej chłodnych reakcjach fanów na kolejne materiały związane z grą, sytuacja wcale nie jest już tak pewna. Odnoszę wręcz wrażenie, że marketingowi EA w ogóle nie zależy, żeby produkcja odniosła sukces. Dlatego, mimo że na początku 2019 jeszcze niezdrowo cieszyliśmy się, iż Chris Avellone pracował nad Jedi: Fallen Order, a pierwszy zwiastun zaintrygował wielu z nas, to już gameplay zaprezentowany na ostatnim E3 niektórych rozczarował.

I nie wiadomo, czy winny jest system walki inspirowany Sekiro czy Soulsami, czy ogólna nijakość prezentowanych fragmentów. Przesadnej ekscytacji wśród graczy jednak nie czuć – a mówimy przecież o singlowej grze AAA w świecie Gwiezdnych Wojen! Trudno stwierdzić, czy nowy gameplay coś w tej kwestii zmieni:

Brakuję jakiejś muzyki, prawda? A całość jest zaskakująco brutalna jak na produkcję w tym uniwersum. Czy taka formuła przypadnie fanom do gustu, przekonamy się, gdy Star Wars Jedi: Fallen Order zadebiutuje 15 listopada na pecetach*, Xboksach One i PS4.

*Sprawdźcie, czy wam pójdzie!

17 odpowiedzi do “Star Wars Jedi: Fallen Order – Walka z AT-ST wcale nie musi być trudna [WIDEO]”

  1. Wygląda jak drewno. Sorry ale fajni albo chcielby dostać dobra kontynuację KOTOR, albo coś w stylu Jedi Academy albo przynajmniej TFU. Nie rozumiem czemu właśnie nie zrobili z tego slashera typu TFU tylko jakieś Soulsy. Nudnie wyglądają te walki, wszyatko wygląda jakby było na maska oskryptowane. Smutek 🙁 |Przynajmniej BF2 wstał z kolan i coś ogarnął. Natomiast The Old Republic nawet nie dostało zwiastunu na silniku o nowym dodatku..

  2. Ale duży plus za brutalność. W TFU2 była to jedna z ciekawszych rzeczy

  3. Double jump? Serio? Oni naprawdę robią wszystko, żeby ta gra się nie sprzedała.

  4. BF 2 wstałby z kolan, gdyby je miał. Niestety, nie dorobili mu ani kolan, ani tułowia, ani głowy, ani serca, ani charakteru. To dalej gamingowe szczyny, gorsze od innych gier SW sprzed 10-15 lat.

  5. @down dlaczego?

  6. Wbrew powszechnemu narzekaniu, mnie się podoba, uważam, że wygląda całkiem fajnie. Na pewno kupię, choć nie wiem czy akurat na premierę. |@GolecWTF,|Wybacz ignorancję, ale widać nie jestem w temacie; co akurat jest takiego odrażającego w double jumpie, że gra przez niego się nie sprzeda?

  7. Kolejny materiał, na którym widzę sztampowego średniaka, a nie wielką przygodę w świecie Gwiezdnych Wojen.

  8. Trochę już się przejada ta mechanika walki. Wolałbym żeby twórcy szukali nowych pomysłów zamiast kalkować rozwiązania i systemy, które już wszyscy dobrze znamy. Mam nadzieję, że historia będzie chociaż dobra.

  9. @Xellar, nie chodzi o sam double jump, tylko różne rozwiązania (w tym double jump), które nie zachęcają mnie do zakupu. Jak w TFU dostajemy pałkę świetlną, a nie miecz świetlny. Poza tym biegamy po wąskich, liniowych korytarzach. Twórcy jeszcze dorzucają double jump – boli mnie to bardzo, bo jednak liczę na pewien „realizm” (czyli trzymanie się przynajmniej zasad panujących w uniwersum, gdzie nikt double jumpów nie robi) – i bieganie po ścianach bez żadnego rozpędu.

  10. Walenie mieczem świetlnym po 20 razy w tego samego przeciwnika, który zostawia na nim tylko jakieś żółte ślady wygląda okropnie. To powinna być walka na parowanie i jeden śmiertelny cios. Może kiedyś się takiej gry doczekam ale to co tu pokazali nie wygląda zachęcająco. Już lepiej by mu dali jakiś Vibrosword. A na koniec gry dopiero prawdziwy miecz świetlny.

  11. @Laschlo Spróbuj moda Movie Battles 2 do Jedi Academy – walks na miecze świetlne wygląda właśnie tak, ale jest trudna do ogarnięcia.

  12. @Laschlo Pamiętam jak mnie to lekko irytowało w The Force Unleashed. Ściągasz mocą niszczyciel z orbity, potrzebujesz paru ciosów dwoma mieczami świetlnymi by zabić szturmowca. Problemem jest w sumie to, że ciężko wyważyć taką op broń w grach.

  13. Kashyyyk* ;P

  14. „[…] patrząc po raczej chłodnych reakcjach fanów […]”|Ciekawe bo gdzie nie spojrzę to raczej same pochwały lecą w kierunku tej gry od fanów SW i raptem niewiele widziałem osób narzekających na jakieś pierdoły (takie typowe hejterskie gadanie dla zwykłego hejtu) 😉 |Ja czekam niecierpliwie, według mnie zapowiada się na znakomitą grę ;)@GolecWTF Wiesz podwójne skoki wyglądają tak samo realistycznie jak skoki po kilka metrów wzwyż (które były w filmach i innych grach) 😉

  15. Co chwilę przewrót w tył, z tym ustrojstwem na plecach? No, nie wiem…

  16. Star Souls: Anakin Die Twice

  17. Zagram na pewno, ale póki co to do Jedi Knighta II nawet nie ma startu, od Jedi Academy może być lepsze fabularnie.

Dodaj komentarz