rek

Star Wars Outlaws czeka cała seria poprawek. Ubisoft ogłosił plan naprawczy gry

Krzysiek "Gwint" Jackowski
Najważniejsze naprawy studio zostawi na koniec.

Ubisoft od bardzo długiego czasu skutecznie kopie pod sobą dół, czy to za sprawą odbierania dostępu do zakupionych gier, czy podsycając agresję graczy przy Assassin’s Creed: Shadows. Star Wars Outlaws w całej tej zawierusze wydaje się najmniej kontrowersyjne, natomiast sama jakość, która sprawiała na przykład, że w niektórych przypadkach nie dało się splatynować produkcji, poskutkowała dość mizerną sprzedażą i przyspieszeniem premiery na Steamie

Massive Entertainment może jednak zależeć na odbudowaniu relacji z graczami, co może sugerować „plan naprawczy” Star Wars Outlaws. Za pośrednictwem X-a (dawniej Twittera) opublikowano pierwszy wycinek tego przedsięwzięcia. W ciągu najbliższych dwóch miesięcy możemy spodziewać się trzech kluczowych aktualizacji. 3 października studio zacznie naprawę gry od usunięcia najbardziej psujących zabawę błędów i gliczy. Trzy tygodnie później, 24 października, Massive Entertainment opublikuje patch poprawiający jakość grania w Star Wars Outlaws. 

https://twitter.com/StarWarsOutlaws/status/1839696602056814661

Zwieńczeniem naprawy będzie trzecia aktualizacja, która pojawi się 21 listopada – w dniu steamowej premiery oraz debiutu dodatku Wild Card. Według planu ma to być najbardziej kluczowa publikacja, ponieważ przyniesie ona zmiany w systemie skradania oraz walki, a także nowe zadania. To nie będzie jednak wszystko, chociaż Ubisoft nie pochwalił się planami na produkcję po zakończeniu pierwszej fazy wsparcia. Na dalsze informacje przyjdzie nam jeszcze poczekać.

W Star Wars Outlaws zagracie na PC, PS5 oraz Xboksach Series X/S.

13 odpowiedzi do “Star Wars Outlaws czeka cała seria poprawek. Ubisoft ogłosił plan naprawczy gry”

  1. Teraz, kiedy już skończyłem grę, to mogą sobie poprawiać przez 2 lata.

  2. Problem polega na tym, że premierę można mieć tylko raz.

  3. No i bardzo dobrze. Póki co i tak gra się super, core jest świetny, niech poprawią to co trzeba a będzie się dobrze sprzedawać przez najbliższe lata.

    • Taki core świetny, że core’owe mechaniki skradania i walki będą przerabiać.

      Z tego co widziałem, to najlepiej im wyszedł starwarsowy klimat, przynajmniej na moje oko starwarsowego laika.

    • nie mam pojęcia na czym mają polegać te przeróbki. Konkretów brak i te mechaniki działają bardzo dobrze, jedyne czego bym sobie życzył to możliwość strzelania z skutera xd.

    • Nie no, spoko. Tobie się gra podoba i super,dobra twoja. Daleki jestem od wpierania ci, że nie masz prawa się dobrze bawić, ale nie zaklinajmy rzeczywistości, że tam mechanika skradania się dobrze działa.

      Trudno sytuację, w której gracz chowający się w jedynej w promieniu mili kępce trawy jest nieśmiertelny, bo choć przeciwnicy widzieli jak się w niej chowa i włażą w nią, dosłownie depcząc po protagonistce, to co najwyżej strzelą w tę trawę parę razy na oślep, nigdy jej nie trafiając, nazwać bardzo dobrze działającą mechaniką. Już nie mówiąc o całej reszcie osobliwości i kiksów AI, które bez trudu można znaleźć na YT.

      Można by co prawda ,mniemać, że „it’s not a bug, it’s a feature” i tak sobie twórcy wymarzyli, ale jednak naprawiać zamierzają.

      A walka? No cóż, może niemożność wejścia po drabinie itp. ze zdobycznym karabinem to nie żaden ordynarny błąd, tylko zamierzona wizja twórców, ale wtedy mamy do czynienia z naprawdę irytującym błędem na poziomie projektowym.

    • nie no, rzeczywistości nie zaklinam, mechanika skradania działa bardzo dobrze, mogliby co najwyżej animacje poprawić by lepiej wyglądała xd

    • Skradanie działa, a jest zwyczajnie mega każualowe i dość proste. To nie jest gra dla fanów skradania się.

    • prawda, jest casualowe i proste i bardzo przyjemne <3

  4. z gówna bata nie ukrecisz

Dodaj komentarz