09.11.2014
Często komentowane 16 Komentarze

StarCraft II: Legacy of the Void samodzielnym dodatkiem z dwoma trybami co-op [WIDEO]

StarCraft II: Legacy of the Void samodzielnym dodatkiem z dwoma trybami co-op [WIDEO]
Avatar photo
W trakcie BlizzConu Blizzard zapowiedział Legacy of the Void – trzecią część trylogii StarCraft II, w której gracze pokierują Protossami. Dodatek będzie samodzielny, co oznacza, że do działania nie będzie wymagać podstawki. Pojawi się w nim kilka interesujących nowości.

W StarCraft II: Legacy of the Void gracze przejmą kontrolę nad Protossami i ich zadaniem będzie zjednoczenie rozbitego plemienia. W trakcie zabawy będą mogli wezwać starożytny statek, który umożliwi zniszczenie armii przeciwnika.

To jednak nie wszystko. W dodatku pojawią się dwa nastawione na kooperację tryby – Archon Mode i Allied Commanders. W pierwszym kilku graczy połączy siły, by wspólnie dowodzić jedną bazą i jedną armią. W drugim użytkownicy walczyć będą wspólnie w ramach wybranych scenariuszy. Blizzard zamierza również wprowadzić system automatycznych turniejów toczonych za pośrednictwem Battle.netu.

Data premiery nie jest niestety znana. Poniżej znajdziecie natomiast pierwszy – i jak to bywa w przypadku „Zamieci”, świetny – zwiastun Legacy of the Void:

Poniżej możecie obejrzeć jeszcze trzy filmiki poświęcone zmianom, jakie zajdą w jednostkach Protossów, Zergów i Terran w multiplayerze:

Protossi:

Zergowie:

Terranie:

16 odpowiedzi do “StarCraft II: Legacy of the Void samodzielnym dodatkiem z dwoma trybami co-op [WIDEO]”

  1. Meh, czy ja wiem czy świetny? Blizzard robi bardzo przeciętne filmiki od Warcrafta III, ew. od zapowiedzi Starcrafta II. Technicznie są niesamowite, bardzo efektowne, ale nudne; zero humoru, nic tylko przesadzony patos, eksplozje i klisze.

  2. @zylas – może dlatego że gry od Blizzarda nie są nastawione w stronę humoru ? OT – czy czasem Heart of the Swarm nie wymagał podstawki ? Czemu nagle im się to odwidziało o Legacy będzie standalone ?

  3. W KONCU!!!! zmiany bardzo przemyslane, nie moge sie doczekac.

  4. @zylas: Jak idziesz na film o komiksowym superbohaterze to narzekasz, że jest nierealistyczny? Jak idziesz na horror to spodziewasz się zobaczyć gagi i dobre żarty? Blizzard w swoich sztandarowych tytułach preferuje poważny nastrój, historie są ponure, pełne śmierci, straty i upadków bohaterów. Filmiki mają prawo Ci się nie podobać ale nie mów, że ich minusem jest brak humoru, bo choć poniekąd masz słuszność, to jednocześnie taki zarzut jest absurdalny, po prostu nie te klimaty, nie ten target.

  5. @RaZzzZoR: Zmiany są tak przemyślane, że kiedy na Blizzconie wczoraj na główną scenę zaprosili 2 pary progamerów SC2 do serii bo5 (best of 5) TvP w trybie Archon, to Protoss przegrał 3:0 😉 Cyklony i teleportujące się BCki są bardzo przesadzone, a i zwiększenie szybkości Banshee sprawiło, że jedną taką jednostką progamerzy wytłukli kilkunaście probe’ów przeciwnika. Nie przywiązywałbym się więc do zaprezentowanych zmian, zresztą podobnie było z HotS 😉

  6. @ KafarPL: Standalone nie wymaga podstawki więc i cena znając blizza pójdzie w górę, przypuszczam granica 200 zeta.

  7. @KafarPL – to jest standardowy i dosyć logiczny zabieg ze strony Blizzarda. Gra ma już swoje lata, chcąc przyciągnąć nowych graczy – nie chcą ich zmuszać, do zakupu podstawki wraz z dodatkiem. Podobnie poczynili z World of Warcraft i jego najnowszym dodatkiem „Warlords of Dreanor”. Dla każdego posiadacza dowolnej cześci – dali darmowy dostęp do wszystkich obecnych dodatków, i możliwośc rozpoczęcia gry już na 90 lvl w WODzie. Słyszny krok, ale odbije się to na Cenie podobnie jak w WODzie.

  8. Jeśli będzie kosztować 130 zł to się zastanowie, a jeśli więcej to spasuje. |@Naars blizzard ogólnie nie bardzo sobie radzi z rozwijaniem SC pod względem balansu (i mam takie sezony, że przez pół roku 100% wygranych turniejów przez protossów, a potem bum pacz i 100% terranie i tak w kółko). Co do banshee to akurat bym nie narzekał bo protosi mają oracle i o ile nic się nie zmieniło od ostatnich paru miesięcy to nadal smaży roboli z szybkością światła.

  9. @velvetekk: Musiałbyś zobaczyć te wczorajsze gry, na sali nie było pół osoby, która po obejrzeniu całej serii nie twierdziła, że w obecnej meta LotV Terran jest OP 😛 A ta Banshee robiła, co chciała – po chwili zrobili ich chyba z 5 i tak kosili jednostki tossa, że aż żal było patrzeć… i nawet photon overcharge na Nexusie nie mógł pomóc, bo w LotV nie targetuje on już jednostek latających. Oracle da się złapać jednostkami naziemnymi przy dobrym micro, tych Banshee 2 Koreańczyków nie potrafiło dorwać 😛

  10. @Naars skończy się jak z warhoundami…

  11. YouWillGoToHell 10 listopada 2014 o 05:14

    świetny zwiastun? kilka scen z poprzednich filmików starcrafta plus „średnio” wyglądająca reszta. jak na blizzarda to zwiastun jest przeciętny.

  12. @naars|Nie mówię o lekkiej komedii. Porównaj sobie filmiki ze starcrafta I do starcrafta II. W jedynce była różnorodność. Ogólnie rzecz biorąc, był dużo 'mroczniejsze’ niż we dwójce, jednak wciąż miały czas na czarny humor tu i tam. W dwójce to nic tylko nudne trailerowe kwestie, eksplozje i wykastrowana przemoc na 12+. Zbytnio próbują przekazać „epickość”.

  13. @zylas: To chyba nie widziałeś bójki Raynora i Tychusa na Hyperionie albo ich szturmu na Bucefalusa – są w tych filmikach gagi i czarny humor, ale nie doszukuj się ich w ogólnych trailerach kolejnych gier/dodatków, bo to tak nie działa.

  14. Zmiana z Nydus Worm’ami wydaje się przegięta… W każdej chwili armia Zergów będzie się mogła pojawić w dowolnym miejscu na mapie i nie będzie się dało tego powstrzymać. Mam nadzieję że dodadzą chociaż jakieś powiadomienie w takim przypadku, typu „Nuclear Launch Detected”.

  15. @@Cioper – zauważ, że one są nie do zniszczenia tylko w momencie wykopytwania. Nie widze powodu by to było przegięte. Jest to dobra zmiana, bo dotychczas Nydus znikał tak szybko jak się pojawiał, a swoje kosztował.

  16. Trochę ZA BARDZO mi się to kojarzy z trailerem Skyrima 😀

Skomentuj velvetekk Anuluj pisanie odpowiedzi