System Shock 2: 25th Anniversary Remaster ominie konsole na premierę. Twórcy natrafili na pewien problem
Niestety gracze konsolowi będą musieli jeszcze chwilę poczekać na odświeżenie System Shocka 2.
Jak to ujął Samuel, szykujcie się, żałosne stworzenia z mięsa i kości – tylko że na razie takie, które mają w domu peceta. Mięsne stworzenia preferujące konsole muszą na razie obejść się smakiem, jeżeli chodzi o premierę System Shock 2: 25th Anniversary Remaster. Twórcy odpowiedzialni za nadchodzące odświeżenie klasyka przekazali niestety, że na razie reedycja ominie Xboksy, konsole PlayStation i Nintendo Switcha. Niektórzy zaczęli więc żartobliwie komentować, że naprawdę doszło tu do systemowego szoku.
Napotkaliśmy na problemy, które uniemożliwiły nam wydanie System Shock 2: 25th Anniversary Remaster na konsolach, w tym Xboksach, Switchu i PlayStation 26 czerwca, jak pierwotnie planowaliśmy. Obecnie pracujemy nad rozwiązaniem tych problemów tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.
Developerzy z Nightdive Studio poinformowali też, że te niespodziewane problemy wynikają z opóźnień w procesie certyfikacji wymaganym na niektórych platformach. Ponadto twórcy napotkali też na parę przeszkód odnośnie do implementacji trybu multiplayer i wciąż próbują sobie z nimi jakoś poradzić.
Na szczęście gracze konsolowi nie powinni zbyt długo czekać na premierę urodzinowego remastera System Shocka 2. Jak bowiem poinformowano nas w dalszej części tego komunikatu, tytuł powinien trafić na konsole w pierwszych dwóch tygodniach lipca.
Z tego powodu postanowiliśmy podjąć trudną decyzję, aby kontynuować premierę na platformach pecetowych (Steam, GOG, Epic, Humble) 26 czerwca, z wydaniem konsolowym zaplanowanym na pierwsze dwa tygodnie lipca. Poinformujemy wszystkich, gdy tylko będziemy mieć konkretną datę debiutu dla konsol.
Trzymajmy zatem kciuki za to, aby Nightdive Studio szybko znalazło rozwiązanie tych problemów. Warto przy okazji przypomnieć, że pierwotnie System Shock 2: 25th Anniversary Remaster miał ukazać się na pecetach, PS4, PS5 Xboksach One oraz Xboksach Series X/S, a także na Nintendo Switchach.
Czytaj dalej
Za dzieciaka miłość do świata gier zaszczepiły we mnie erpegi (głównie pierwsze Baldury, Fallouty i Gothiki). Dziś mogę śmiało powiedzieć, że choć wciąż jest to mój ulubiony gatunek, to potrafię znaleźć coś dla siebie w niemalże każdym typie rozgrywki. Poza tym uwielbiam wciągać w medium gier osoby, które zupełnie go nie znają.