25.08.2014
Często komentowane 76 Komentarze

Tak reklamujemy CDA 10/2014 w TV [WIDEO]

Tak reklamujemy CDA 10/2014 w TV [WIDEO]
Już jutro do kiosków trafi najnowszy numer (10/2014) CD-Action. A w nim obszerna relacja z tegorocznego gamescomu, recenzja Risena 3 oraz płyta DVD z pełnymi wersjami pierwszego Risena i Driver: San Francisco oraz pakietu antywirusowego Arcabit Internet Security (z roczną licencją). Wypełniony atrakcjami numer promujemy w rodzimej telewizji spotem, który możecie zobaczyć już teraz.

Tak wyglądać będzie reklama telewizyjna CDA 10/2014:

76 odpowiedzi do “Tak reklamujemy CDA 10/2014 w TV [WIDEO]”

  1. kacperwawszczyk 25 sierpnia 2014 o 12:49

    Super! Reklam nigdy za wiele! 😉 A ostatnia była przy jakim numerze, bo już nie pamiętam? Rzadko są trochę, ale wydaje mi się, że teraz staracie się je robić częściej! 🙂

  2. ile kosztuje taka reklama w tv?

  3. Czuć niedosyt|PAMIĘTAMY

  4. Trochę rzadko się reklamujecie 😛 ostatni raz jakieś 5 miesięcy temu temu.

  5. @kacperwawszczyk coś też tak czuję że niebyło jakiś czas reklam…|Ja tam ekspertem nie jestem ale czyta się „risen” czy „raizen” ?|A propo reklamy. Grafika jest wystarczającaq dla takiej reklamy, i tak wystarczająco się wyróżnia z pośród reszty reklam.|Głos jest taki mało przekonywujący a podkład nie powala. Nie to że ja bym zrobił lepszą reklamę, bo bym nie zrobił, po prostu to jest moja subiektywna opinia z którą nie każdy musi się zgodzić 😉

  6. kacperwawszczyk 25 sierpnia 2014 o 13:06

    Jak dla mnie jest bardzo dobrze, a głos w reklamie bardzo zachęca do zakupu pisma. 😀 Ot tak szybkie spojrzenie na zawatość i nacisk na pełniaki. Podczas oglądania reklamy czekałem tylko, czy powiecie o Far Cry’u i Dogfight’ie… xD A co do Risen’a, to raczej z tego co słyszę to wszyscy czytają ”rizen” a nie ”rajzen” 😉

  7. @santaChief12 |Ostatnia reklama to chyba z dead islandem

  8. Bardzo spoko, jak ostatnia reklama z Dead Island mnie nie przekonała, tak ta jest niezła. Zresztą, szkoda, że te spoty są tak rzadko, ale lepsze to niż nic 🙂

  9. kacperwawszczyk 25 sierpnia 2014 o 13:21

    Spojrzałem na filmy na kanale YT ”MagazynCDAction” i ostatnia reklama była ok. pół roku temu… W numerze 03/2014 – to ten z grą ”Splinter Cell: Conviction”, tak dla wyjaśnienia. 😉

  10. Bigshark26 – no właśnie z kumplem ostatnio myśleliśmy o tym – w reklamie jest „risen” ale słówko rise czyta się „rajz” więc powinno być chyba „rajzen”

  11. A co do reklamy to spoko zawsze fajnie jest obejrzeć taki spocik w TV. Im więcej ludzi się dowie – tym więcej kupi – im więcej kupi tym więcej zarobi CDA – im więcej zarobi CDA tym więcej (I hope) nam zaoferuje w przyszłości 😉

  12. @8alex Zobacz trailery z Risena to tam też normalnie czytają „Rizen” a nie żadne rajzeny

  13. @zulw Zależy o której godzinie i na jakim kanale została puszczona. Od około 2-3 tysięcy w godzinach 6-7 rano do 75 tysięcy w godzinach około 20, kiedy lecą „mega hity”.

  14. kacperwawszczyk 25 sierpnia 2014 o 13:37

    Czyli łącznie… 7 reklam… Numerów: 02/2010 (Ninja Blade), 08/2011 (Mass Effect :3), 02/2012 (Prince of Persia), 03/2013 (Sniper: Ghost Warrior), 09/2013 (Dead Island), 03/2014 (Splinter Cell: Conviction) i teraz 10/2014 (Risen) 😀 Ale wypuszczenie reklamy do telewizji na pewno dużo kosztuje, a CDA stara się dawać nam jak najlepsze gry i pewnie dlatego mało reklam. 😉

  15. Dali reklame w TV bo i numer baaaardzo tłusty a wiadomo, że na tłustych numerach zwiększa się nakład i liczy na wyższą sprzedaż. Tak więc reklama dźwignią handlu. Na swoim przykładzie powiem, że nie kupuję już CDA regularnie (jestem czytelnikiem od 1998 r.) a na ten numer się skuszę bez wahania.

  16. No i to się nazywa dobra reklama, kawa na ławę. Jasno i na temat 😀

  17. Czyli w najbliższym CD-action dacie nowe kody do Far Cry 3 Blood Dragon?

  18. Nie było tajnego przekazu? Oj, jak smutno…

  19. @SutyKnur – Risen – forma przeszła od czasownika rise (wschodzić). Z punktu wymowy powinno być „rajzen”, z punktu potocznego wymowy danego tytułu może być „rizen”, wiadomo,że dylemat mało ważny aczkolwiek rzadko się taki zdarza w tytułach gier.

  20. @Seraf – moze byl, tylko go nie zauwazyles?

  21. Uuuu… CD-A coraz bardziej się stara.Fajnie by było widzieć co numer reklamę , ale to raczej nie możliwe.

  22. „Ciągle najlepsi” hehehe.

  23. Ta skromność.

  24. „Ciągle najlepsi” Najlepsi bo nie ma konkurencji XD

  25. Czy reklama w TV w ogóle działa dla CD-Action? W chwili obecnej to chyba jedyne pismo o grach w Polsce. Pytam z ciekawości, nic nie wytykam.

  26. jakby nie dzialala, tobysmy nie stosowali.|@koolek – a dlaczego jest ciagle CDA? Bo „ciagle najlepsi”. 🙂 |@Peeper – a widziales reklame pt. „nr 2 w europie” czy „tylko odrobinke gorsi od konkurencji”? 🙂

  27. Jak ktoś jest numerem 2 albo 3 na rynku to w reklamie mówi „jesteśmy w czołówce” 😀

  28. Najlepsi odeszli 🙁

  29. dziduistkrieg 25 sierpnia 2014 o 15:23

    @8alex|Słowo risen w języku angielskim, jako III formę czasownika ” rise” czyta się „rizen” /?r?z ?n/ |Tu można odsłuchać http:dictionary.reference.com/browse/risen

  30. @ dziduistkrieg – no tak masz 100% racji, czyli prawidłowa wymowa to tak jak się piszę. Dzięki 😉

  31. Najlepsi czyli SS/NSS i ŚGK juz odeszli. Teraz CD-Action jest „najlepszy” bo nie ma konkurencji – wasza skromna „najlepszośc” jest więc uja warta.

  32. @zulw|Zapewne więcej niż na pełniaki : P

  33. r4plez a czy to tak nie działa? Jeśli nie ma nikogo lepszego o Ty stajesz się najlepszym

  34. @seraf5|Jest tajny przekaz. Najlepiej go widać jak reklama zbliża „recenzję” wiedźmina.

  35. A co tam pisze bo jakoś rozczytać nie mogę 🙂 ?

  36. Jedyne ≠ najlepsze.

  37. Reklamy CDA zaczely sie pojawiac juz jakos dawno temu (wydaje mi sie, ze widzialem je jeszcze na starym kanale dla graczy – hyper, chociaz glowy sobie nie dam uciac). Od dawna nic sie nie zmienilo – te wszystkie reklamy wygladaja niemal identycznie. Rozumiem ograniczony budzet, nie oczekuje aktorskiej reklamowki, ale nawet pietnastoletnie dzieciaki sklecaja w after effectsie lepsze czolowki dla swoich kanalow.

  38. Nie chce aby ta reklama wyświetliła się jak będę siedział z rodzicami w pokoju

  39. @SutyKnur sprawdziłem na trailerze i trochę inaczej brzmi wymowa niż jak przedstawił to @dziduistkrieg ze słownika, nie będę więcej wnikał jak się to czyta bo szkoda głowy na rozmyślanie (zapytam znajomej osoby która posiada wiedzę na ten temat xD )

  40. Szczerze mówiąc to nigdy nie lubiłem tych reklam, jak dla mnie to bije od nich taniością i klimatem z początków tego wieku.

  41. Dla tych których nie satysfakcjonuje powyższa reklama: http:www.youtube.com/watch?v=Lw4LYGZLVLY

  42. wolfematic123 25 sierpnia 2014 o 18:59

    Reklama właśnie leciała na Historyczne 😀

  43. Właśnie leciała 😀

  44. @ paankracyk – akura ta reklama jest inna od poprzednich. Po drugie zachecamy wszystkie 15-0latki robiace lepsze reklamy do kontaktu z wydawnictwem celem podpisania umowy na ich realizacje.

  45. @RustDragon – ciekawe dlaczego, skoro byli najlepsi?
    @ r4plez – dlaczego odeszli, skoro byli najlepsi. A za „uja” masz „strzezenie” za wulgaryzm, tak przy okazji. A ze to 5 ost (i nie perwszy za wulgaryzmy) – zegnamy zb(uja). Pa, pa.

  46. @Smuggler – akurat nie mam 15 lat tylko dwa razy wiecej, a grafika zajmuje sie (zawodowo) od dobrych kilku lat. Te reklamy swietne nie sa i nie trzeba byc po ASP, zeby miec takie wrazenie. Reklama nie jest inna od poprzednich. To, ze nieco zmienil sie proces technologiczny (czy tlo) nie definiuje stylu, bo ten sie nie zmienil i… pewnie znasz przypowiesc o zespole noszacym nazwe „Nie jest dobrze?” 🙂 . No to nie jest dobrze (to tak odnosnie zbanowanego kolegi 🙂 ). Zmiencie wykonawce lub budzet.

  47. Ale mowiles, ze 15-latki robia lepsze, wiec jak znasz takowych to daj namiary. reklama jest dosc znaczaco inna co jako grafik wlasnie powiniens dostrzec. Nie twierdze, ze to jakies wielkie cudo itd. Ale robi to, co powinna, a my nie tworzymy sztuki dla sztuki, tylko reklame dla zareklamowania numeru. Pewna oldskulowosc jest tu ze tak powiem swiadoma i zamierzona.

  48. @Smuggler – wlasnie jako grafik nie dostrzegam znaczacej roznicy. Widze bardzo proste, malo pracochlonne przejscia. No moze jest kilka momentow, ktore wymagaly wiecej pracy. Ale nie duzo jak na reklamowke do TV. Biorac pod uwage koszty emisji mogliscie wydac wiecej pieniedzy na sama produkcje, bo w kwesti przygotowywania animacji wszystko rozbija sie bardziej o czas/pieniadze niz o samego skilla animatora (znaczy tak jest przewaznie). Osobiscie jestem troche rozczarowany poziomem graficznym CDA.

  49. A tak z ciekawości ile kosztuje sekunda tejże reklamy w TV ?

  50. Samo czasopismo moze nie nadaza za trendami, ale wieksze zmiany w szacie graficznej przychodza rzadko – ogolnie nadal trzyma niezly poziom. Strona za to znacznie juz jednak odstaje od tego, co prezentuja zagraniczne serwisy (nie powiem, na polskim rynku ogolnie jakos super nie jest). Od strony usability/uzytkownika tez wyglada to slabo, ale obawiam sie, ze niektorych zmian nie wprowadzicie, bo jestescie beneficjentami niektorych zlych rozwiazan (np. systemu komentarzy, nie bede rozwijal tematu,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *