rek
27.09.2009
5 Komentarze

TGS ´09: Twórcy Dead Space: Extraction opowiadają o strachu [WIDEO]

TGS ´09: Twórcy Dead Space: Extraction opowiadają o strachu [WIDEO]
Ian Milham, Wright Bagwell i Steve Papoutsis opowiadają, w jaki sposób będziemy straszeni w prequelu Dead Space. Momentów, w których szybciej zabije graczom serce, na pewno nie będzie brakowało.

Dead Space: Extraction straszeni będziemy poprzez grę świateł, specyficzną pracę kamery, stopniowanie tempa gry, a czasem zostaniemy rzuceni przeciwko przeważającej liczbie Nekromorfów, gdy w pobliżu nie uświadczymy wystarczająco dużo amunicji i apteczek. Miejmy nadzieję, że pomysły na straszenie w grze sprawdzą się tak dobrze, jak w oryginalnym Dead Space!

5 odpowiedzi do “TGS ´09: Twórcy Dead Space: Extraction opowiadają o strachu [WIDEO]”

  1. „Nie jesteś pewien co wyskoczy zza rogu, może Cię czymś „uderzymy”, a może nie”. Yea, nie ma to jak budowanie klimatu na screamerach…

  2. hm… czy to bedzie od pierwszej osoby i nic strasznego… oraz brzydka grafika sie wydaje.

  3. Dead Space na kompa mnię urzekł, czekam na drugą część z nadzieją iż będzie ona równie straszna, pełna lepkiego, klejącego się klimatu. Tylko mogli by wprowadzić więcej elementów zaskoczenia, bo ciągłe wstawające z ziemi „martwe” zwłoki już nie straszą ;P

  4. …wpisze kody… 😛

  5. brzydka grafika bo filmik jest z wersji na Wii..

Dodaj komentarz