TGS ´09: Twórcy Dead Space: Extraction opowiadają o strachu [WIDEO]
Ian Milham, Wright Bagwell i Steve Papoutsis opowiadają, w jaki sposób będziemy straszeni w prequelu Dead Space. Momentów, w których szybciej zabije graczom serce, na pewno nie będzie brakowało.
W Dead Space: Extraction straszeni będziemy poprzez grę świateł, specyficzną pracę kamery, stopniowanie tempa gry, a czasem zostaniemy rzuceni przeciwko przeważającej liczbie Nekromorfów, gdy w pobliżu nie uświadczymy wystarczająco dużo amunicji i apteczek. Miejmy nadzieję, że pomysły na straszenie w grze sprawdzą się tak dobrze, jak w oryginalnym Dead Space!
Czytaj dalej
-
1Szukacie czegoś do ogrania ze znajomymi? Kooperacyjna przygodówka za darmo w Epic Games Storze
-
5Doskonały, detektywistyczny erpeg za darmo w Epic Games Storze
-
1007 First Light opóźnione. Twórcy dają sobie dodatkowe 2 miesiące
-
4Gothic 2: Kroniki Myrtany z premierą w przyszłym roku i nowym trailerem

„Nie jesteś pewien co wyskoczy zza rogu, może Cię czymś „uderzymy”, a może nie”. Yea, nie ma to jak budowanie klimatu na screamerach…
hm… czy to bedzie od pierwszej osoby i nic strasznego… oraz brzydka grafika sie wydaje.
Dead Space na kompa mnię urzekł, czekam na drugą część z nadzieją iż będzie ona równie straszna, pełna lepkiego, klejącego się klimatu. Tylko mogli by wprowadzić więcej elementów zaskoczenia, bo ciągłe wstawające z ziemi „martwe” zwłoki już nie straszą ;P
…wpisze kody… 😛
brzydka grafika bo filmik jest z wersji na Wii..