TGS 2010: Metal Gear Solid: Rising – magiczny pokaz systemu „swobodnego cięcia” [WIDEO]
Naprawdę doszliśmy w grach do takiego momentu, w którym mozna pokazać dosłownie wszystko. Pokaz systemu odpowiedzialnego za obliczanie efektów cięć dokonywanych przez bohatera Metal Gear Solid: Rising jest na to najlepszym dowodem!
Metal Gear Solid: Rising i system „free cutting„:
Tnij! Daty premiery wciąż nie ma, ale nie ma raczej możliwości, by gra nie ukazała się w 2011 roku. Co dziwne/ciekawe nie ma też mowy o wsparciu dla Kinecta i – przede wszystkim – Move.
Czytaj dalej
51 odpowiedzi do “TGS 2010: Metal Gear Solid: Rising – magiczny pokaz systemu „swobodnego cięcia” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Szacunek za system cięć. Stołu pewno nie tnie na potrzeby prezentacji”_”