TGS 2010: Metal Gear Solid: Rising – magiczny pokaz systemu „swobodnego cięcia” [WIDEO]
Naprawdę doszliśmy w grach do takiego momentu, w którym mozna pokazać dosłownie wszystko. Pokaz systemu odpowiedzialnego za obliczanie efektów cięć dokonywanych przez bohatera Metal Gear Solid: Rising jest na to najlepszym dowodem!
Metal Gear Solid: Rising i system „free cutting„:
Tnij! Daty premiery wciąż nie ma, ale nie ma raczej możliwości, by gra nie ukazała się w 2011 roku. Co dziwne/ciekawe nie ma też mowy o wsparciu dla Kinecta i – przede wszystkim – Move.
Czytaj dalej
51 odpowiedzi do “TGS 2010: Metal Gear Solid: Rising – magiczny pokaz systemu „swobodnego cięcia” [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Naprawdę doszliśmy w grach do takiego momentu, w którym mozna pokazać dosłownie wszystko. Pokaz systemu odpowiedzialnego za obliczanie efektów cięć dokonywanych przez bohatera Metal Gear Solid: Rising jest na to najlepszym dowodem!
Stare i jeżeli się nie mylę, już było 😉 Ale i tak przyjemnie popatrzeć 🙂
OK, może jednak jest odrobinę inny 😉
I to ma być MGS? ;/
Hmm mogliby pokazać trochę walki ;/
o ja cie oni mają arbuzy bez pestek
Wow w grze będzie można ciąć arbuzy 🙂 Nice
Haha, i tak przeuroczy motyw łatwopalnych/wybuchowych beczułek obecnych w wielu grach w ilościach sprzyjających graczom, zostanie w nowym MGS zastąpiony wszechobecnymi arbuzami (może nawet serem) o nikłej wartości bojowej. Choć kto wie, zatruwanie soczystych owoców i poczęstunek dla niemilców?
Dla czego stoły nie zostały przecięte??
Hehe wygląda ekstra. A te stworki były strasznie wkurzające w MGS4, nie mogę się doczekać zemsty w postaci pocięcia ich na kawałeczki :3
Fajny system, szkoda tylko, że cały filmik jest przegadany…
Biedne Kogekko (chyba tak je nazwali). Ale krojenie arbuzów było świetne.
Technologicznie miażdży – ciekawe ile kosztuje studi mo-cap tej firmy. Animacja tego kogeko – czy jakoś tak – po prostu zwala z nóg. Może tylko Crysis 1 i tech demko animacji szkieletowych i tego jak zmieniał się sposób chodzenia w zależności od nachylenia gruntu jest w stanie temu dorównać.
Bez szaleństwa, trzeba dopracować jeszcze. Jest fajnie, ale stoły są magiczne – niezniszczalne. A i ten śmieszny robocik jak staje na kawałku arbuza, to tekstury przenikają…
Fajne, tylko ciekawe czy wroga będzie można tak poszatkować… raczej nie.
Do Miroslaw:|Można. I to w slow-motion.
@Miroslaw – obejrzyj sobie poprzedni, premierowy trailer tej produkcji, będzie można 😉
Must have! 😀
Prezentacja MGS na xboxie? Toż to herezja! A tak na serio, to baardzo mi to smaka na grę zrobiło, mimo, że Raidena nie lubię. Znaczy w 4 bardzo daje rade ale w 2 jestem na nie.
Stoły nie zostały przecięte bo to tylko pokaz technologii. Jestem pewien, że takich bzdur będzie w sameg grze więcej, bo ciężko wszystko dodać do skryptów fizyki. Także normalnym będzie widok przecinanego gościa, ale już jego broni nie, albo części elementów tła.
[beeep]iste animacje i fizyka! Czekam na tę grę , zapowiada się hit , choć ja tak naprawdę nie wiem o co w niej chodzi? Jakiś symulator kucharza z ninją… Ale czekam.
Mój must have na ps3! 🙂
beznadzieja miecz przecina arbuza, a potem przenika przez stół ;/
no to już widzę tą gre na playstation move
krojenie arbuza cybernetyczną katana – tylko w MGS:R 🙂
Zgadzam się z maarchef.Mógł by w te uderzenie miej siły wkładać, morze lepiej by to wszystko wyglądało.
Chce coś takiego w Mount and Blade.
WWWWWWWWWOOOOOOOOOOOWWWWWWW !!!!!!!!!!!!!!!!! Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Popatrzcie na końcówkę !!! To będzie najlepszy system walki w historii !!! Szkoda, że wyjdzie dopiero w 2011 roku.
Nooo, dobre… Locutus, też chciałbym to w m&b xD
@xJarekx Nie jestem pewien o jakie morze Ci chodzi, ale na pewno zmieniając siły uderzenia jego wyglądu nie zmienisz.
ja to chceeeeeeeeeeeeee
let’s give him a lightsssaberrr
niesamowite! Szkoda, że – zapewne na potrzeby pokazu – „unieśmiertelniono” stoły i robota xD
Ten system + sony move = 😀
To wychodzi na X360? 😀
Niesamowite.
Tja, tnie ładnie, ale jak to się sprawdzi w walce?? Wątpię, by był czas, by w ferworze walki odpowiednio nakierowywać każde cięcie…
orzechXI@ zgadzam sie… i nie. pewnie po wystawieniu miecza nie bedzie mozna sie ruszac, ale zaloze sie, ze do ustawienie go uzywac sie bedzie galki (widac po ruchach), a jesli atakowac puszczajac galke to bedzie to bardzo instynktowne.|r4plez@ Hideo Kojima. wiecej nie trzeba mowic 🙂
No cóż zobaczymy i jestem pewien, że na Move się pojawi 😀
Gdzieś czytałem że ma być premiowane: ,,Rozbrajanie żywych przeciwników bez zabijania ich i niszczenie robotów bez naruszania ważnych części”. Te „Części” będzie można potem wydłubać z wraków i użyć w charakterze XP’ów
Niech popracują nad fizyką.
Czy ktoś może mi powiedzieć jak to ma ładnie działać podczas dynamicznej walki i strafe’ujących przeciwników? Czyżby przymusowy bullet time?
Dobry patent! Powinni go zastosować w tych gierkach o gotowaniu na Wii. Teraz będzie mógł kroić warzywa dokładnie tak jak chcesz!
UncleKaNe w grze tniesz normalnie jak w zwykłym slasherze a to jest tylko dodatkowy bajer(zapewne w kilku miejscach niezbędny do zastosowania) którego będzie sie najczęściej używać z bullet timem(bo jakże by inaczej) przynajmniej tyle widziałem na gameplayach z jakichś pokazów…
1) OMG !|2) Oby nie „ucieli” fabuły bo wtedy ja im cos odetne…|3) Cieszcie się z faktu że posiadacze PC taż sobie pograją ^^ ( ja i tak kupie na PS3 )|4) Nie ma hardkorowych gier na MOVE ktoś powiedzał…|5) Jak to się będzię grało na Kinect ? Biegało po pokoju i machało rękoma ?
Ale stołu nie przecina!
Na Move to nie byłoby głupie. Ale twórcy pewnie nie chcą na to tracić czasu.
robi wrażenie:)
Oby tylko gra nie stała się „grą jednego tricku”, niech nad resztą też pracują, no i obowiązkowo – wsparcie dla Move, tytuł idealnie wykorzystuje nowy kontroler.
fajne ale najfajnieszy jest tlumacz:P