The Division będzie błyszczeć na kartach NVIDII [WIDEO]
Jeśli nieobce ci terminy HBAO+ i PCSS, przed obejrzeniem nowego zwiastuna zaopatrz się w chusteczki.
Troska o właścicieli kart NVIDII jest bowiem wzruszająca. Ścisła współpraca z producentem kart nie ogranicza się jednak wcale do implementacji dodatkowych wodotrysków, Ubi zamierza dołączać nowy tytuł do modeli GTX 970 (lub nowszych) oraz notebooków wyposażonych w GTX 970M.
A teraz obejrzyjmy, jakich to smaczków nie ujrzą na ekranach posiadacze Radeonów.
Czytaj dalej
-
Napisz krótkie podsumowanie 2025 roku i traf na łamy CD-Action!
-
PlayStation zaprasza na 40-minutowy pokaz. Już niedługo Sony może pokazać...
-
ARC Raiders prześcignęło Battlefielda 6 pod względem liczby graczy na Steamie....
-
Elden Ring Nightreign dostanie DLC w ciągu najbliższych miesięcy. Właściciel...
34 odpowiedzi do “The Division będzie błyszczeć na kartach NVIDII [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Graficzni onaniści, którym nieobce terminy HBAO+ i PCSS, przed obejrzeniem nowego zwiastuna powinni zaopatrzyć się w chusteczki.
No no do karty za przynajmniej łaskawcy dają nam grę za 150 zł… A na serio The Division wygląda całkiem nieźle, ale dla mnie od punktu rozgrywki to rozczarowanie w porównianiu do pokazów E3 2013 (walić grafikę, jaki downgrade? Co mnie downgrade obchodzi jak ja mam GTX 560 ;()
Ten uczuć, gdy mój GTX 770 wydaje się już byś starym gratem.
*Za przynajmniej 1500 zł. :&092;
@Pecetowiec A co jeśli na niskich detalach (bo chyba, że udałoby Ci się grać na większych) gra będzie teraz wyglądać jeszcze gorzej? 😛
Ale komercha…|Po jakiego czorta mi przesadnie realistyczne cienie w tak dynamicznej i ruchliwej grze?|to tak jakby grać w nfs na ultra cieniach których i tak się nie zobaczy bo obraz zdąży się rozmyć przy prędkości wiec…
@dami0009000 Ogólnie to odniosłem wrażenie, że w dzisiejszych czasach i tak to właśnie samochodówki wyglądają najlepiej 😛
@richter5 Nie. Chodzi mi o to że to coś jest zbędne bo i tak na to nie zwrócę szczególnej uwagi o ile wogóle to zauważę. Ta gra jest dynamiczna biegasz wybucha coś tutaj, coś tam. To jest właśnie komercha żeby kupić ge force i tyle. |W dynamicznych grach wyłączam zbędne cienie albo daje na niski ewentualnie średnie bo dynamika gry nie pozwoli nawet się temu przyjrzeć co i tak jest stratą czasu, a tak zyskam przynajmniej na wydajności gry.
@dami0009000 Często robię tak samo 😉 Ewentualnie obniżam także ten cały anti-alliasing. Też bajer, ale opcje wyższe niż FXAA strasznie zmniejszają mi liczbę klatek.|A to o samochodówkach to dałem jako takie dodatkowe spostrzeżenie od siebie 😉
A a’ propos komerchy – toć podobnie było już nie raz z AMD, choćby w przypadku Tomb Raider z 2013 roku, gdzie tylko na kartach od AMD można było mieć jakąś tam lepszą technologię animującą włosy Lary. TressFX czy coś takiego.|Każdy producent będzie robił coś „swojego”, żeby właśnie przeciągać klientów na swoją stronę.|Nie da się np. wydajnością, to próbują coś wskórać takimi bajerami.
Pięknie to wygląda. Takie podejście twórców do tej gry jest strzałem w dziesiątkę. Poruszanie się non stop po ulicach Miasta mogłoby być nuzące a takie graficzne „smaczki” podniosą nie tylko grywalność, ale również zbudują dodatkowy klimat. Powinienem narzekać na wybranie tylko Nvidi przez twórców gry ale… mam GF-a więc… 😉
@richter5 Akurat w Tomb Raiderze ten efekt można było włączyć też na kartach Nvidii. Tylko wydajność była znacznie gorsza niż na Radeonach, ale jednak.
@richter5 Ja anty-aliasing wyłączam w każdej grze bo grając w rozdzielczości HD na 23″ monitorze nie daje jakiś specjalnych doznań, ale za to daje w prawie każdej grze o ile mi komp pozwoli to filtrowanie anizotropowe na maxa czyli x16 i fajnie jest 😀
+Pecetowiec marketing Nvidia raczej się nie zmieni trzeba promować grafiki za 1500 zł plus tyle że w Polsce sprzedają się głównie grafiki w przedziale od 600 do 800 zł a wracając do technologi Nvidia tą są nie dopracowane jak obiecuje tego producent, pamiętam jak początkowo sterownik poprawnie nie generował HBAO+ oraz SSAO w Splinter Cell Blacklist 😛
Za sam taki wpis : „Graficzni onaniści, którym nieobce terminy HBAO+ i PCSS, przed obejrzeniem nowego zwiastuna powinni zaopatrzyć się w chusteczki.” ktoś powinien wylecieć na zbity pysk. To że poziom strony i newsów leci na łeb na szyje (merytorycznie) to jeszcze takie coś ? Serio ?
@dami000900 w twoich komentarzach mówisz tylko o tym jak TY grasz, ale jest mnóstwo osób m.in. ja, które przyglądają się temu jak wygląda gra nieważne jak cholernie dynamiczna by ona nie była. Poza tym the Division aż tak dynamiczny nie jest, bo spędza się trochę czasu na eksploracji, a więc też na oglądaniu świata. Jest więc to istotny element, a Nvidia i tak rządzi i nie wiem po co kupować Radeony, zrobiłem to raz i był to wielki błąd.
@venomizzy zgadzam się z tobą. Tytuł żenujący chyba ktoś ma problemy. Papkin chyba tylko ty onanizujeez sie przy pieknej grafice. Poza tym jego język w recenzjach jest tak denerwujacy ze nie moge ich czytać. Ten człowiek nie potrafi pisac prosto i z sensem. Ogolny poziom cda spadł, to nie to co dawniej zamieniliscie sie w zachodnie gowniane pisemko.
bigboss88 nie to żebym go bronił… ale w zemście papkin był papkinem:D I może właśnie dlatego poziom wypowiedzi jest taki… a nie inny:E Papkin Lew Północy!
Mości Papkinie, czyli jestem, jak to ładnie ująłeś, „graficznym onanistą” i powinienem „zaopatrzyć się w chusteczki przez obejrzeniem tego trailera”, bo potrafię dostrzec subtelne różnice w cieniowaniu gwarantowane technologią HBAO+? Idąc tym tokiem rozumowania, to choć zapewne powinienem teraz czuć, hm, podniecenie, to jednak jest mi dziwnie smutno, bo takich żenujących sformułowań naprawdę się po tobie nie spodziewałem. Co się dzieje z tym forum? Ale tak na serio: co tu się, do cholery, ostatnio wyprawia?
Powiem to w brzydkich słowach. Jaki macie ból [beeep] za tych graficznych onanistów… Papkin jesteś prawdziwy, nie wylatuj na zbity pysk błagam! 😀
@Shaddon od kiedy CDaction zmieniło profil z czasopisma dla graczy (tudzież graczy PC bo to głównie do nich był to ówcześnie skierowany magazyn) na gazetę dla graczy (głównie graczy konsolkowych, bo to do nich głównie skierowana jest ta gazeta), jeśli miałbym uściślić okres czasu w którym zachodzi zjawisko o którym piszesz.
@dami0009000|Ładniejsze cienie to naturalniejsze cienie, więc i przyjemniejszy odbiór rozgrywki.|Nie ważna dynamika. Ważny efekt który poprawienie jakości oświetlenia i cieniowania daje.
@Shaddon i reszta – czy naprawdę użycie słowa „onanizm” w newsie traktujecie jako coś niestosownego? Nie była to „krytyka tych, którzy dostrzegają niuanse” ani moje „przyznanie do masturbacji, gdy widzę HBAO+ (skąd w ogóle takie wnioski?!), zwrot nie jest przecież wulgarny. Nie rozumiem też zarzutu o „niemerytoryczności” – dostajecie w tym newsie wprowadzenie do tego, co pokazuje zwiastun. Jest konkret, tylko nietypowo ubrany.
@Papkin|Papkinie, z całym szacunkiem dla ciebie – za kogo ty nas, kurka, masz? Twierdzisz, że kontekst tego zdania nie jest wulgarny? Że zwrot „graficzni onaniści”, szczególnie w połączeniu z „zaopatrywaniem się w chusteczki” jest stosowny? Że to wszystko nie ma jawnie pejoratywnego wydźwięku? W odpowiedzi na twoje pytanie – tak, traktuję to jako coś niestosownego, a wręcz poczułem się obrażony czytając te słowa. Rozumiem, że nie takiej reakcji oczekiwałeś, ale proszę, byś po prostu ważył słowa. Tylko tyle.
@Shaddon – „onanizm” nie jest wulgarnym sformułowaniem, ani „pejoratywnym” zjawiskiem – na tym stanowiskiem będę stał. Że dowcip nie był zbyt wyrafinowany – owszem. Komentarz (i inne) biorę sobie niniejszym do serduszka, przepraszam, jeśli ktoś poczuł się tutaj wytknięty palcem. Pisząc newsa nie było moją intencją, by kogokolwiek kopnąc w tyłek, ale raczej (nieinwazyjnie) zaczepić. Tylko tyle.
PS: kontrowersyjny lead niniejszym podmieniam.
@Papkin|Ja natomiast zostanę przy swojej opinii. Niemniej, dzięki, choć przecież nie o przeprosiny tu chodziło. Zawsze będę powtarzać, że jesteś najbardziej utalentowanym z młodego narybku redaktorów CD-Action i nie mam wątpliwości, że po prostu stać cię na więcej. Autor twego kalibru nie musi zadowalać się tanią kontrowersją. Za tobą stoi talent i to on powinien przyciągać czytelników. Internet tonie w pospolitym sarkazmie, a nam potrzeba dobrych, merytorycznych tekstów profesjonalistów. Tego się trzymaj.
@Papkin |Ja tam urażony się nie poczułem, ani nie uważam tego zwrotu za wulgarny. Zwyczajnie uważam, że jest to żart na poziomie rynsztokowym. niegodnym miejsca na stronie uznanego w Polsce czasopisma. Nie mam nic przeciwko wpisom humorystycznym, ale to jest zwyczajnie żenujące. Sam fakt dokonania zmiany tekstu oznacza, że sam zauważyłeś, że nie wszystko było w porządku. Pozdrawiam
Wracając do tematu i schodząc z autora newsa: 🙂 |Biorąc pod uwagę do jakiego gatunku zalicza się Division (Rpg z elementami mmo) i jego docelową grupę odbiorców, gra prezentuje się bardzo dobrze. Osobiście cieszę się z obecności HBAO+ i TXAA bo te technologie naprawdę robią różnicę. A co do optymalizacji – jest dobrze; skoro w becie na GF 660 gra chodziła w mid-high w stałych 30kl. Według mnie – bardzo ok. Wrażenia z gry na moim 970 z grzeczności przemilczę. Tylko ta data premiery – dzień kobiet… Serio?
@ImpostoR_U10|Dla mnie data premiery jest całkiem zabawna – zgadnij co koleżanki z pracy odpowiadają na moje stwierdzenie: Ech , nie mogę się już doczekać 8 marca – najpierw każda jest zachwycona, a po wyjaśnieniu rzuca sprzętem biurowym – „radocha” jeszcze przed premierą 😛
8 marca to wspaniały wybór! Ja jako kobieta jestem zadowolona i podniecona widokiem pięknej, cudownej grafiki w The Division
@NatMacz – Pokrętne rozumowanie. Osoby zajmujące się gardzieleniem kodów nie mają nic wspólnego z ludźmi, którzy piszą do nas teksty (do pisma i na stronę). Kolejna sprawa – „blamaż przy Barbie”?! Nagłówek i wstęp były żarcikiem z portali plotkarskich, ale treść niosła nielichą wartość poznawczą, którą prywatnie uznaję zresztą za bardzo interesującą (i ważną!). @Shaddon – dzięki za miłe słowo. A co do istoty sporu – jesteśmy dla Was. Jeśli coś, co dla mnie jest żartem…
… budzi niepotrzebne emocje, to nie pozostaje nic innego, jak uderzyć się w pierś i trochę zmienić kurs. Vox Populi, Vox Dei.
Jak gra obsługuje HBAO+ i PCSS to zawsze z tego korzystam.