The Game Awards z ponad setką milionów wyświetleń. Sukces popandemiczny

The Game Awards przeszło długą drogę od branżowej, nudnawej ceremonii do jednego z największych pokazów gamingowych roku. Jego historia zaczęła się w 2014 roku. Wtedy stream z Los Angeles zebrał nieco ponad milion oglądających mimo wielkiego wsparcia na start, także w postaci pokazu Metal Gear Online. Widzowie przyrastali rokrocznie, ale przełom przyniosła pandemia. W 2020 roku ceremonię obejrzało dwa razy więcej osób niż w poprzednim, czyli ponad 80 milionów.
Jak się jednak okazuje, The Game Awards zagościły w zbiorowej świadomości na dobre. Mimo zakończenia lockdownów edycja 2022 zebrała przed ekranami 103 miliony widzów!
Zgryźliwi mogliby się spytać, jak duży procent oglądał zminimalizowanego streama, aby zgarnąć Steam Decka, ale trzeba przyznać, że tegoroczna transmisja obfitowała w ciekawe ogłoszenia (tylko niekoniecznie od Xboksa) oraz nagrody. Nie wspominając już o kuriozum w postaci wtargnięcia na scenę trolla-nastolatka.
Czy byliście wśród osób, które o 1:30 czasu polskiego otworzyły streama, czy woleliście jednak wtedy spać?
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “The Game Awards z ponad setką milionów wyświetleń. Sukces popandemiczny”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oglądałem przez godzinę; chyba tylko dla tych kilkudziesięciu minut marzeń o Decku za free 🙂
i dostałeś?
ja jechałem do roboty i przegapiłem…