rek

The Game Awards z ponad setką milionów wyświetleń. Sukces popandemiczny

The Game Awards z ponad setką milionów wyświetleń. Sukces popandemiczny
The Game Awards tym samym pobiło swój własny rekord, do tego ustanowiony w trakcie pandemii.

The Game Awards przeszło długą drogę od branżowej, nudnawej ceremonii do jednego z największych pokazów gamingowych roku. Jego historia zaczęła się w 2014 roku. Wtedy stream z Los Angeles zebrał nieco ponad milion oglądających mimo wielkiego wsparcia na start, także w postaci pokazu Metal Gear Online. Widzowie przyrastali rokrocznie, ale przełom przyniosła pandemia. W 2020 roku ceremonię obejrzało dwa razy więcej osób niż w poprzednim, czyli ponad 80 milionów.

Jak się jednak okazuje, The Game Awards zagościły w zbiorowej świadomości na dobre. Mimo zakończenia lockdownów edycja 2022 zebrała przed ekranami 103 miliony widzów!

https://twitter.com/geoffkeighley/status/1603798091001659394

Zgryźliwi mogliby się spytać, jak duży procent oglądał zminimalizowanego streama, aby zgarnąć Steam Decka, ale trzeba przyznać, że tegoroczna transmisja obfitowała w ciekawe ogłoszenia (tylko niekoniecznie od Xboksa) oraz nagrody. Nie wspominając już o kuriozum w postaci wtargnięcia na scenę trolla-nastolatka.

Czy byliście wśród osób, które o 1:30 czasu polskiego otworzyły streama, czy woleliście jednak wtedy spać?

3 odpowiedzi do “The Game Awards z ponad setką milionów wyświetleń. Sukces popandemiczny”

  1. Oglądałem przez godzinę; chyba tylko dla tych kilkudziesięciu minut marzeń o Decku za free 🙂

  2. i dostałeś?

  3. ja jechałem do roboty i przegapiłem…

Dodaj komentarz