The Last Of Us: Pierwsze „prawdziwe” screeny. Czy na takie czekaliśmy?

Studio Naughty Dog postanowiło pokazać magazynowi Game Informer grywalną wersję The Last Of Us, dzięki czemu trafi ona na okładkę najbliższego wydania magazynu. Trzy screeny, rzekomo "z gry" już trafiły do sieci. Mówiąc szczerze jest... średnio.
Oczywiście jesteśmy już rozkapryszonymi, zepsutymi bąkami, które niejedno widziały i trudno je zachwycić, ale mówiąc szczerze spodziewaliśmy się nieco więcej po nowej grze twórców serii Uncharted. Czy to tylko my, czy jednak rzeczywiście nie jest to przesadnie szałowa grafika – tym bardziej, że to jednak nie „screeny z gry” The Last of Us a klasyczne bullshoty?
Czytaj dalej
60 odpowiedzi do “The Last Of Us: Pierwsze „prawdziwe” screeny. Czy na takie czekaliśmy?”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Studio Naughty Dog postanowiło pokazać magazynowi Game Informer grywalną wersję The Last Of Us, dzięki czemu trafi ona na okładkę najbliższego wydania magazynu. Trzy screeny, rzekomo „z gry” już trafiły do sieci. Mówiąc szczerze jest… średnio.
spora różnica w jakości tekstur, do tego coś dziwnie wysoka rozdzielczość tych zdjęć jak na produkcję konsolową ;/ postacie są fajne
W końcu konsolowka wiec jakiś cudów bym sie nie spodziewał, postacie wyglądają nieźle
Grafika z pewnością zostanie jeszcze nieraz dopracowana, więc ja nie widzę powodów do obaw. W końcu to Naughty Dog, a jak oni robią grę, to nie może się to nie udać. Ja już grzeje swoje PS3. 😀
Jakiś filtr na tym wszystkim leży. Pewnie w ruchu wygląda lepiej, niż na screenach, czekamy więc na gameplay 😉
@RalfTriclinum|LOL!|Btw gra będzie kozak grafa zapewne też (ND) co do screenów to ludzie płakali też przed premierą na oprawę np skyrima.
@bart – 1280×720 to rozdzielczość konsolowa|@screeny – Hut koneserem tekstur? Ostatnia osoba w redakcji, po której bym się tego spodziewał. Postacie to najwyższy poziom, więc nie bardzo rozumiem rozczarowania. Dodatkowo goście z Naughty Dog to dalej mistrzowie ukrywania niedoskonałości w grafice. Fenomenalne modele postaci, animacje, których konkurencja przebić nie może i świetne projekty lokacji. Jeszcze tego brakowało, żeby goście porównujący sobie tekstury pod prysznicem wzięli sobie na cel konsole. 🙂
Nie sugerowałbym się screenami zrobionymi pewnie na jakiejś alfie czy wczesnej becie gry. Tym bardziej że ND pokazało już przy okazji Uncharted że umie robić świetne i świetnie wyglądające gry na PS3.
@AnubisInk|Ja w dalszym ciagu placze nad oprawa graficzna Skyrima. W przeciwienstwie do Morka i Obka Skyrim graficznie nie powala. Jeszcze w prologu dwa razy sprawdzalem czy na pewno ustawienia graficzne mam na ultra, czy tez moze sie cos przestawilo. Na szczescie mamy scene moderska i moglem pobrac odpowiednie mody, ktore poprawily wyglad najnowszej czesci TES do przyzwoitego poziomu.
@Tesu|Ja pograłem troszkę na ps3 i masa bugów mnie zniechęciła ale u ziomka na pc na full wyglądał całkiem przyjemnie 🙂
Screeny są świetne w szczególności ten pierwszy. Hut idź grać w Simsy.
Gra to zwykła kalka z I Am Legend. Czy tylko ja to zauważyłem? Kolejny exclusive, który ma zachęcić do kupna konsoli. Mnie nie zachęca. Gry typu Uncharted to liniowe, interaktywne filmy. Oczywiście setting i styl graficzny BARDZO mi się podobają, ale równie dobrze mogę sobie obejrzeć walkthrought w Sieci i zaoszczędzić ponad 1 000 złotych. 😉
paintball_X|Wnioskujesz to po 3 screenach? Brawo.|Gra jest tworzona przez drugą ekipę ND, czyli nie musi być liniowym interaktywnym filmem. Po za tym, „interaktywny film” jak dla mnie to plus dla takiej produkcji ^.^I nie, nie kolejny ex, który ma zachęcić do kupna konsoli. Te wychodziły na początku życia konsol.
Nie rozumiem Huta przecież te screeny są bardzo dobre, a gra ma wyjść dopiero za jakiś rok więc na pewno zostanie jeszcze dopracowana. Ja jestem optymistycznie nastawiony do tej produkcji, zresztą jak do każdej ND. CZEKAM! 😉
paintball_X – równie dobrze można obejrzeć walkthrought 90% dzisiejszych gier (10% to różne MMO, sportowe) i zaoszczędzić kasę na gry w ogóle. Ja tam wole grać. 🙂
I będą wychodzić w dalszym ciągu (exy znaczy się). Po czym wnoszę, że będzie to gra „korytarzowa” ale bez sufitu? Po pięknych, szczegółowych i dopracowanych w każdym detalu sceneriach. Konsole nie są już tymi super maszynami co kiedyś. Obecnie każdy piksel jest na wagę złota i optymalizacja ma kluczowe znaczenie. Po co marnować poligony na kawałek przestrzeni, do której większość graczy nigdy nie zajrzy? Szkoda czasu i energii.
paintball_X|Według Twojej logiki Crysis 1 to gra, w której podążamy jednym prostym korytarzem.
@smd87, zgadzam się z tobą co do tych 90% 😉 I żeby było jasne, nie jestem hejterem konsol (jestem hejterem EA, ale to już inna historia 😉 ). Po prostu nie uważam za konieczne kupowania konsoli dla jakiejś gierki. Jeśli nie wyjdzie na PC, to nikt mi łaski nie robi, nie zagram, obejrzę se filmik na jutubie.
Ale z Ciebie maruda Hut.
@Blik, Crysis to SANDBOX, w którym cały sens gry polega na zabawie w kotka i myszkę z przeciwnikiem. Fabuła jest tylko przystawką dla gameplayu. W The last of us mamy sytuację odwrotną. Mamy przede wszystkim ciekawą historię. Czyli jeśli chcę poznać losy głównych bohaterów, to nie muszę sam gierki przechodzić. Mogę obejrzeć to na filmie.
paintball_X|Chodzi mi o to, że wnioskujesz po dopieszczonych screenach, że gra będzie liniowa. A Crysis takie właśnie maił…
@Blik, Crysis jest strzelanką, o której od samego początku mówiono, że będzie posiadać otwarte lokacje i będzie SandBoxem. O The last of us mogę powiedzieć, że jest produktem twórców Uncharted, który do sandboxów raczej się nie zalicza. Gdybym dowiedział się, że Bethesda robi erpega, to raczej spodziewałbym się czegoś na kształt TESa, a nie Mass Effecta, jeśli rozumiesz o co mi chodzi. 😉
Um, co jest niby takiego złego w tych screenach poza modelem samochodu? Modele i tekstury postaci są na super poziomie, w mieście mamy dobrą jakość i spory zasięg, więc czego tu jeszcze chcieć?
paintball_X|Tylko, że twórcy Uncharted nie robią tej gry 😀 Robi ją studio ND ale nie ta sama grupa co robiła Uncharted.
Sergi|To, że są to bullshoty?Epicki dobór wycinka do miniatury newsa xd.
@Blik, ND trzyma w obwodzie grupę kilkudziesięciu osób, tak na wszelki wypadek, gdyby zachciało im się robić grę opartą na otwartym świecie? 😉 ND zna się na robieniu gier w stylu Uncharted. Gier, które są bestsellerami i wszyscy je kochają. Po co mieliby zmieniać podejście i całe nagromadzone doświadczenie wyrzucać do kosza?
@Blik|No niestety, ale tą grę robią ludzie, którzy robili uncharted 2…
paintball_X|ND zrobiło już grę w otwartym świecie. Nie jedną. ba dum tss.AnubisInk|jakiś dowód byłby miłym potwierdzeniem Twoich słów.
@Blik|Jasne no problem głośno o tym było 🙂 |http:www.gamefaction.pl/co-wiemy-na-temat-the-last-of-us/
Co do sandboxa od ND to chyba tylko Jak & Daxter nie?
AnubisInk|Tak, chodzi mi o serię gier Jack $ Dexter. A dwie osoby to nie cała ekipa… |ND przyznali przecież, że Last of Us jest tworzone przez zespół, który został stworzony w TAJEMNICY.
Blik|Man zgogluj temat ekipy od Last of us jak pokazywali trailer to ktoś się gościa z Nd pytał czy krótki czas pomiędzy U3 i Lou nie wpłynie na jakość gry i tam mówił o 2óch ekipach 🙂
Specjalnie aby pracowali nad LOS, więc skoro zostali stworzeni aby tworzyć ta grę, jak mogli pracować na Uncharted2…
Blik – ND po zrobieniu U2 rozpoczęło prace nad U3. W pewnym momencie grupa się podzieliła. Jedna zaczęła robić Last of Us, a druga szlifowała do końca U3. także osoby, które robią Last of Us mają doświadczenie przy Uncharted.
smd87|No dobra 😀
Blik|Punkt dla Ciebie, wygrzebałem na yt, dwóch gości od u2 .
Blik – Przynajmniej z tego co przeczytałem. Nigdy nie można zagwarantować, że taka informacja jest prawdziwa. 🙂
Grafika jest szczegółowa (ilość obiektów świata) ale rażą słabe tekstury a miejscami wręcz straszne tekstury (patrz pickup w tle na jednym screenie), brakuję mnóstwa cieni obiektów, postacie są takie no bardzo dobre ale jakby czegoś im brakuję. Tak czy siak czekam na gameplay.
@smd87|Dokładnie 😀
AnubisInk, smd87|Czyli miałem racje? :DNo bo skoro mówią, że stworzyli ekipę… a nie, że podzielili starą na pół.
Wracając do screenów, umieszczanie Screenów z jakiegoś magazynu jest chyba niezbyt legalne. A jeśli robi to ktoś kto sam wydaje czasopismo o identycznej tematyce to brak mi słów.
To jest tak spróbuje Ci to wytłumaczyć.|Po u2 dwóch gości zaczęło robić LOU a następnie powiększyli ekipę trzymaj linka |http:www.youtube.com/watch?v=cQNgK8iz5cQ
Hehe, i pewnie ta ekipa stworzyła nowy silnik oraz nową mechanikę rozgrywki, zamiast skorzystać z gotowego silnika i gotowych rozwiązań? 😉
Ja przeczytałem, że podzielili się na dwie części przy okazji robienia U3. Tylko po prostu nie dam sobie ręki uciąć, że to na 100% prawda.Tylko tyle.Trzeba by OFICJALNEGO komunikatu ND, w którym potwierdzają, że osoby pracujące przy Last of Us to CAŁKOWICIE nowa grupa. Ja czegoś takiego nie słyszałem. Uważam, że na bank zatrudnili nowe osoby, ale jakaś część grupy na pewno musiała pracowac wcześniej przy U2. A że Naughty Dog nie zatrudnia byle kogo, więc ja jestem spokojny o jakość gry. Oni nie robią crapów
Kto grał w serie Uncharted i oglądał bonusowe filmiki przedstawiające to studio od środka, ten wie jak ND podchodzi profesjonalnie do robienia gier, jak przykłada wagę do szczegółów. Na pewno nad przebiegiem Last of Us sprawuje kontrole odpowiednia osoba, bo ND jest bardzo ambitne.
Co jak co, ale tekstura tamtego radiowozu(?) w tle jest na poziomie PSXa.
arturc1 – Last of Us, data wydania: 2013 (i to nie wiadomo który miesiąc). Innymi słowy – TO JEST WERSJA ALPHA (raczej na Bete chyba za wcześnie)!!
@Blik – Jest jak najbardziej legalne. Podajemy źródło, to nie screeny z pisma, tylko opublikowane przez GI na stronie internetowej. Właśnie po to, by je pokazywać dalej – m.in. z sygnaturką Game Informera, by na całym świecie było wiadomo, jakie pismo o grach jest największe.
@Ope5 – Bądź tak dobry i wyjaśnij mi co to znaczy (bo nie wiem czy się dobrze rozumiemy) i skąd to wiesz, skoro to pierwsze screeny z tej gry w ogóle.
Modele postaci to rewelacja. Jedynie samochód niezbyt „pięknmy”. ALe do premiery jeszcze sporo czasu.