The Outer Worlds: Obrodziło fragmentami rozgrywki [WIDEO]
Walka, mapa świata, okno ekwipunku i inne ciekawostki.
W ostatnich dniach Obsidian na poważnie wziął się za robienie szumu wokół swego najnowszego dzieła, ale trudno się dziwić, bo szybki rzut oka na kalendarz zdradza, że do premiery na PC, XBO i PS4 zostały niespełna dwa miesiące. Jakiś czas później The Outer Worlds zamelduje się też na Switchu.
Twórcy zdecydowali się niedawno udostępnić swoje dzieło dziennikarzom, czego efektem są liczne materiały filmowe. Szczególną uwagę warto zwrócić na ten przygotowany przez serwis Eurogamer. W trakcie trwającego niemal godzinę zapisu pokazano między innymi walkę, mapę świata, okno ekwipunku czy system dialogów:
IGN, PlayStation czy GameInformer przygotowały własne wersje:
Czytaj dalej
19 odpowiedzi do “The Outer Worlds: Obrodziło fragmentami rozgrywki [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Walka, mapa świata, okno ekwipunku i inne ciekawostki.
Może moja opinia jest dziwna, ale wizualnie ta gra jest jakaś.. brzydka. Gameplayowo jak jakiś Borderlands. Klimat tej planety jakiś taki generyczny, jak jakiś losowy wybryk z No Man’s Land. A jednak w teorii ta gra ma kusić roleplayowością, fabułą czy dialogami. No cóż. Samo okno dialogowe i animacja postaci wydaje się być lepiej dopracowane niż w nadchodzącym Bloodlines 2, więc aż ciekawe.. no sam nie wiem, bo to wszystko powierzchowne pierwsze wrażenia, a nie chcę sobie spoilerować oglądając zbyt wiele.
*No Man’s Sky miało być. 😛
mam niesmak bo gra przypomina mi fallouta 4 jak widzę model strzelania.|Nienaturalnie mam ochotę nienawidzić tą grę z tego powodu… WTF
@alkair4, akurat strzelanie w F4 było fajne bo zrobione przez id software, może tylko klimatem nie do końca pasowało do RPG.
Drewniane strzelanie to było w Fallout 3 i w Nev Vegas,w 4 zostalo to znacznie poprawione.
Strasznie odpychająca grafika. Może w innych miejscach będzie ta gra lepsza.
Strasznie wnerwiające te kill-animations twoich compadre, mam szczerą nadzieję, że będzie się to dało wyłączyć. Poza tym, nie jest w sumie najgorzej, taki New Vegas w kosmosie, podoba mi się ta eksploracja kosmicznej dziczy, skojarzył mi sie troche 3 Riddick, niebezpieczna flora i fauna, która chce cię zjeść.
The Outer Worlds, sposób przygotowania: wymieszać w kodzie gry No Man’s Sky, nowe Fallouty i Borderlands, całość doprawić saszetką Obsidian. Gotowe! 🙂
Ja powiem tylko, że koncepcja beztroskiego latania z wyciągniętą bronią wśród NPC jest przeżytkiem tak gdzieś od 2001. Taki to świeży RPG.
@zadymek nie wiem o jakich to RPG mówisz bo generalnie to kojarzę z tytułu DeusEx i jeszcze dwie gry w których NPC reagowali na wyciągniętą broń. W Wiedźminie nie reagowali, w F4 nie reagowali, w Elexie jeśli dobrze kojarzę to nie reagowali poza miastami, w grach od Lariana nie reagowali mimo że tłukłeś mieczami beczki zaraz obok nich… może inaczej. Podaj no te tytuły w których NPC reagowali na wyciągniętą broń (bez celowaia w nich).
@korinogaro To tylko źle świadczy o Wiedźminie, F4 etc. Tak jak napisałem przeżytek, i obciach.
@korinogo Przecież gdy przy strażniku w Novigradzie stoisz z wyciągniętą bronią, możesz dostać od niego w czape.
@taz159357 ale to jest jedynie specyficzna sytuacja. Ogólnie w Wiedźminie możesz biegać przy NPC z wyciągniętym mieczem i mają to gdzieś. |@zadymek, nie to świadczy o niskiej jakości twojego argumentu. Miałby on sens gdyby WIĘKSZOŚĆ RPGów po 2011 miało taki system a jest na odwrót. Zdecydowana mniejszość ma.
@korinogaro Argument pt „milion much nie może się mylić”? Większość decyduje co jest przeżytkiem?|Ja pozostanę przy opinii, że to Divinity: Original Sin (wiem, że 2 część ma tą mechanikę), Fable 3, Shroud of the Avatar, seria Gothic i the Elder Scrolls. Wiem też, że Fallout 2 i New Vegas są rejony, gdzie za pokazanie broni są konsekwencje. Na upartego także Dragon’s Dogma (z którego żaden RPG) i seria S.T.A.L.K.E.R. (jeśli Soulsy to RPG, to stalker też ;)|”robią to nowocześnie”.
to sobie poczekam do pierwszych recenzji
Premiera i tak za rok.
ten niewyśrodkowany celownik to jakaś tragedia
Mimika to jakaś tragedia… Przy okazji niesamowicie rozprasza.|Totalnie nie podoba mi się też wykreowany świat. |Coś czuję, że grę ominę szerokim łukiem, nawet jak zawita na Steamie.