The Stone of Madness: Izometryczna skradanka twórców Blasphemous

Na tegorocznym Gamescomie twórcy Blasphemous zaserwowali nam zwiastun fabularny zapowiedzianego w 2020 roku The Stone of Madness. Tym razem developerzy ze studia The Game Kitchen proponują nam nie metroidvanię, a izometryczną skradankę czasu rzeczywistego osadzoną w XVIII wieku.
W The Stone of Madness pokierujemy losami pięciu postaci: Agnes, Leonory, Eduardo, Amelii i Alfredo. Będziemy mogli naprzemiennie kontrolować każdą z nich i wykorzystywać ich unikatowe zdolności. Naszym zadaniem natomiast jest wydostanie się z hiszpańskiego klasztoru w Pirenejach, którego inkwizycja używa jako więzienia. By tego dokonać, będziemy musieli szukać różnorakich wskazówek i narzędzi, likwidować lub odwracać uwagę wrogów czy odpędzać złe duchy. Co ciekawe, pora dnia ma tutaj mieć kluczowe znaczenie. Niektóre czynności lepiej jest bowiem wykonywać po zmroku, a inne za dnia. Nocą np. strażnicy mają być bardziej czujni, w dzień z kolei łatwiej można rozproszyć ich uwagę.
Na razie nie znamy dokładnej daty premiery gry, ale wiadomo, że ukaże się ona na początku 2025 roku. The Stone of Madness będzie dostępne na pecetach, PlayStation 5, Xboksach Series X/S i Nintendo Switch.
Gamescom 2024 w CD-Action napędza Fantasyexpo, wiodąca grupa agencji gamingowych. Sprawdź, co oferujemy – https://www.fantasyexpo.pl/.
Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “The Stone of Madness: Izometryczna skradanka twórców Blasphemous”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Rating M z powodu Sexual Content i Nudity w takiej grze? Interesujące.
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise…surprise and fear…fear and surprise…. Our two weapons are fear and surprise…and ruthless efficiency…. Our *three* weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency…and an almost fanatical devotion to the Pope….