Total War: Rome II – Po prostu: 9 minut gameplayu [WIDEO]
![Total War: Rome II – Po prostu: 9 minut gameplayu [WIDEO]](https://cdaction.pl/wp-content/uploads/2021/11/19/a6a35142-366e-4f2f-9b66-39ce61eeb28f.jpeg)
Teaser teaserem, trailer trailerem, dev diary dev diar... Ok, ważne, że nie ma to jak gameplay. Redakcja serwisu Gamespot położyła swoje łapska na aktualnej wersji gry Total War: Rome II i podzieliła się ze światem dziewięciominutowym zapisem rozgrywki. Łał!!!1!!1!! to za mało...
9 minut gameplayu – fragment bitwy o Kartaginę – z Total War: Rome II:
Czytaj dalej
61 odpowiedzi do “Total War: Rome II – Po prostu: 9 minut gameplayu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Teaser teaserem, trailer trailerem, dev diary dev diar… Ok, ważne, że nie ma to jak gameplay. Redakcja serwisu Gamespot położyła swoje łapska na aktualnej wersji gry Total War: Rome II i podzieliła się ze światem dziewięciominutowym zapisem rozgrywki. Łał!!!1!!1!! to za mało…
Cóż można napisać po obejrzeniu tego gameplayu?. Mi szczena opadła i już teraz wiem, że kolejny Total War jak zwykle zarządzi wśród strategii!
EGIPSKIE ! znaczy epickie ! |Czas ulepszyć sobie kompa bo na tym to nie sądzę że pójdzie : (
Gameplay miażdzy dosłownie jak i w przenośni.
Wooow, jestem absolutnie zauroczony, wygląda to naprawdę niesamowicie. Rome był moją ulubioną częścią TW, nie trzeba było mnie przekonywać do remake’u, a ten gameplay sprawi, że rok oczekiwania będzie prawdziwą torturą!
Wow… Serio, szczena opada. Mój komp już się boi.
Ta końcówka 😀 Ulala.. Rome to również moja ulubiona część i już przebieram nóżkami, żeby dostać to w swoje łapska ^^
Dat technology.
Brak mi słów, po prostu Wojna Totalna.
Początek prawie jak normandia:D omg ja chce to samo, ale w średniowieczu, medievlu 3 przybywaj!! Aż sobie odświeże medka 2!
„This is really early pre-alpha footage […] many of the graphics and animations are still not present”. Coooo??????? Jak dla mnie kapitalnie i w tej wersji wyglada.
epic.
Fap, fap. Z tego co widzę, to Rome 2 będzie zawierał wszystko czego dotychczas oczekiwałem lub brakowało mi w poprzednich grach z serii Total War.
0_0|WOW
Łooo 😀
Holy shit! Ostatnią strategią w jaką grałem był Rome. Czas mi będzie powrócić do Rzymu ponownie 😀
Ale miazgun! Mistrzowie z Creative Assembly, jak zawsze w formie.|Czekam na kolekcjonerkę…
Zaczynam się cieszyć iż mój komputer tego nie uciągnie. Wyczuwam kolejną powtórkę z rozgrywki…
@Legat niby gdzie skoro na filmiku widać co nowego wprowadzili?
Co prawda samą grą nie jestem zainteresowany, ale gameplay iście epicki. Bardzo czuć klimat i dowodzenia, i samych żołnierzy, uczucia jak przy oglądaniu dobrych scen batalistycznych w kinie.
To jest piękne. ;-;
@Adorianu – Gram już w tą serię 8 lat, przeżyłem 5 części głównych i jeżeli czegoś się o Total Warach nauczyłem to schematu, który przeżarł mnie na wylot, w każdej kolejnej odsłonie ten sam (mi już zbrzydł). Filmik fajny, nowe graficzne bajery, floty stają się bardziej aktywne… najbardziej mnie ciekawi jednak AI. Czy nadal będziemy mieli do czynienia z mało ambitną efekciarską siekaniną czy dojdzie jakieś wyzwanie?
Jest czas na wymianę kart graficznej.
Ładnie to wygląda, ale ja tam szczerze mówiąc bardziej czekam na moda Europa Barbarorum 2 pod Medievala 2. A to być może kiedyś kupię, ale jak już, to najwcześniej z rok po premierze.
Czy naprawdę wszyscy oślepli oglądając ten żałosny film czy naprawdę uwierzyli że gorzej znaczy lepiej byleby więcej „szaderów”. Spełniły się najgorsze przewidywania- dalej używają beznadziejnego silnika z Empire…. Porażka. A tu dla porównania – http:www.youtube.com/watch?v=k3y0tvky5Iw
Uwielbiam Rome Total War i czekam z niecierpliwością na 2 😀
@CheshireCat chyba ty tu jesteś ślepy
@Legat o jakich schematach piszesz?.
@Adorianu|Nie grałeś w te gry? W każdej robisz dosłownie to samo, to jest ich kręgosłup – malutkie państwo, mała armia – pochłaniasz kolejne tereny, niszczysz kolejne armie, rośniesz, masz coraz więcej ludzi więc pochłaniasz coraz więcej… w pewnym momencie przekraczasz masę krytyczną, gra przestaje mieć sens, a głupi komputer (niby jest kilka modów dla każdej cześci co to poprawiają) na każdym etapie nie daje rady. Nie ma tutaj takich mechanizmów jak w MI.
Bitwy z AI zresztą to też schemat, jeszcze gorszego sortu – z racji genialnego AI, preferującego szturmy czołowe lub bierne czekanie na pozycjach. Ja już to widziałem tysiące razy, robiłem to dziesiątki tysięcy razy i chociaż dochodzą nowe zabawy typu specjalne cechy dowódców jak w Królestwach, własnoręczna obsługa dział jak dodatku do SHII, nowe efekty graficzne z serii „bum”, nowe animacje „wykańczania”… od RI, który przyniósł rewolucję graficzną jest stagnacja, co najwyżej powolny rozwój otoczki.
Oczywiście zawsze pozostaje multi i żywy przeciwnik.
Lub opcja wprowadzona wraz z Napoleonem, te wizytacje – bo AI nie daje rady.
@Legat oj grałem i nie wiem czego sie czepiasz,jak to powinno inaczej wyglądać?,jak inaczej chciałbyś widzieć choćby oblężenie jak nie schematycznie,czyli szturm na brame,na mury,czy przebicie się przez nie?|”malutkie państwo, mała armia – pochłaniasz kolejne tereny, niszczysz kolejne armie, rośniesz”|Czy tak nie wyglądała historia poszczególnych państw,plemion itd??każda nacja jakoś zaczynała.|”Bitwy z AI zresztą to też schemat” owszem,ale daje mi frajde,co do Rome II to jest to nadal wersja
pre-alpha,z tego co mówił komentator,grafika będzie lepsza AI itd.
@Adorianu|Raczej chodzi o to, że nieważne co masz w pierwszym szeregu np. pikinierów i tak zawsze konnica będzie wykonywała samobójczy atak, zachodzić od flanki też raczej nie chcą. Ostatnio w Napoleonie broniłem wzgórza przeciwnik zaatakował mnie wszystkimi siłami tyle że generał zginął jako jeden z pierwszych, następnie z 2 oddziały dotarły do mojej całej armii i dochodzili małymi falami dzięki czemu łatwo było ich pokonać. A pod koniec dopiero doszła mała armia z flanki.
powiedzmy że gra będzie ważyła 30gb, to jeszcze 60gb trzeba będzie pobrać przez steama…
Chciałbym po prostu, aby czymś to wzbogacili, aby dodali tyle smaczków bym za każdym razem rozgrywka nie wyglądała niestety tak samo, aby poprawili AI, żebym nie musiał czekać na mody (których produkcję zresztą utrudniają). Bo ja wiem… wzorowali się bardziej na grach Paradoxu pokroju Victorii. Niby robimy to samo, ale mamy tyle czynników iż kolejne rozgrywki różnią się od siebie. Bo w TW, nieważne czy mamy Arcyksięcia Karola, Basileusa Aleksego I, Antiocha VII… nie czuję różnicy.
Nasyciłem się rozgrywkami w TW niczym Morze Martwe solą i teraz narzekam…
@Legat Nie wiem jak bitwy, ale myślę że replaybility by znacznie wzbogaciło rozbudowanie warstwy strategicznej na mapie siata o politykę i dyplomację. Np. Habsburgowie władali jedną trzecią Europy dzięki małżeństwom a nie wojnom. Niby w Total War można tak przejmować inne państwa ale jest to niemal niemożliwe (przynajmniej bez modów). Powinna istnieć opcja np. wspierania wewnętrznej opozycji w celu wywołania wojny domowej u wrogów. AI jest zazwyczaj beznadziejne, o jakiejś koalicji można zapomnieć.
CA zrobiło dużą rewolucję z Romem, zmieniając prowincje na miasta i urealniając przemarsz wojsk. Później niby dodano bitwy morskie i jakieś zadatki ustroju politycznego w Empire ale i tak najlepiej: walnąć nową epokę, dać nowe jednostki a fani i tak wszystko kupią. No i bardzo brakuje mi kampanii w multiplayerze: może i trudne do zrealizowania,np. zapisanie tego wszystkiego bo w ciągu kilku godzin kontynentu się nie podbije, walki by musiały być też symulowane przez komputer co niektórym by nie podeszło.
Nie rozumiem was, narzekacze. Ja również gram w tę serię od lat (od pierwszego Rome, ominął mnie tylko Shogun 1) i wiem, że AI jest słabe, powtarzalne i schematyczne. Mimo to od lat gram w kolejne części serii, wy również, bo i tak są to gry inne od innych RTSów. Nie wiemy jeszcze nic o AI w nadchodzącej części, ale zakładam progress (bo zawsze jakiś był w tej kwestii, a tutaj mają dużo większy budżet). A oglądając ten gameplay NAPRAWDĘ nie wiem, jak można pesymistycznie się nastrajać…
W najgorszym wypadku, w najczarniejszym scenariuszu,dostaniemy grę wyglądającą obłędnie, z kapitalnie wyglądającymi i bardzo klimatycznymi bitwami, z AI trochę lepszym niż w poprzedniej części. Jestem przekonany,że po raz kolejny będziemy się świetnie bawić,bo ta seria ma po prostu moc magnesu dla tych, których jakakolwiek część do siebie przekonała.Ale to był czarny scenariusz,a ja wierzę w zdecydowanie jaśniejszy – będzie i pięknie i mądrze,wierzę,że znacząco poprawią AI (bo jest kasa,czas,doświadczenie).
@Naars- Między Shogunem a Rome był jeszcze Medieval. Co do gry to tak jak inne części Must Have !!11!.
Zgadzam się w 100% z kolegą Naars.
@LekhimorPL: Tak? To musiało mi się coś pomylić, ale w Medievala 1 również grałem, tylko pierwszy Shogun mnie ominął. 😉
„Oni chcieliby idealnej gry ale taka jeszcze nie powstala i nie powstanie” Cóż to za bzdura. Nie chcę idealnej produkcji tylko bogatszej i akurat wymagam tego co już było, a porzucono (czyli mechanika z Medievala I pokroju wojen domowych lub surowców), rozwiązania występujące w modach tudzież tego co ma konkurencja. Np. Dyplomatyczne przejmowanie państw było już w Imperial Glory.
Póki co z serii na serię dostaję odgrzewanego kotleta z coraz lepszą grafiką, a gdyby nie mody to najprawdopodobniej taki Rome lub Medieval skończyłby w mej Skrzyni Zapomnienia… jak Empire, Napoleon i SH II.
Wygląda to świetnie, a do tego po drodze COH2 🙂 Szkoda, że Xcom rozczarował, bo był by to ładny okres czasu.
@ xSuperSS Chcesz to graj w odgrzewane kotlety. Jeśli twórcy przyłożą się porządniej do paru rzeczy to wszystko da się zrealizować i wierzę że tak będzie albo seria TW zmieni się powoli w strategicznego tasiemca. Shogun 2 był dobrym pomysłem, Rome II też, ale jak powstanie Medieval II i Empire II bez wyraźnego postępu w gameplayu to będzie odcinanie kuponów. |@Naars Nie stwierdziłem że Rome II będzie słabe i bez postępu. Wyraziłem po prostu swoje oczekiwania i tyle, choć mogło to brzmieć pesymistycznie.
Tak w ogóle to czekam na gameplay pokazujący coś z zarządzania państwem, bo że bitwy będą wyglądać epicko, to się nie boję (no dobra, mój procesor boi się wymagań).