Twórca Halo 5: Guardians twierdzi, że wersja PC nigdy nie powstanie. „Chciałbym, ale to się nigdy nie wydarzy”
Wiele wskazuje na to, że Halo 5: Guardians nadal pozostanie tytułem ekskluzywnym Xboksa One.
W niedzielę (27 października) minęło 9 lat od premiery Halo 5: Guardians na Xboksie One. Twórcy zapowiadali także port na pecety, ale ostatecznie porzucili ten pomysł. Dzisiaj wspomina to Tyler Owens, czyli jeden z developerów niegdyś pracujących w 343 Industries. Twórca został zapytany na X-ie o komputerową wersję Halo 5: Guardians, na co odpowiedział, że chciałby, by takowa powstała, ale prace nad portem zostały zaprzestane przez trudne do rozwiązania problemy techniczne.
Część graczy sugeruje, że winowajcą takiego stanu rzeczy może być powiązanie liczby klatek wyświetlanych w Halo 5: Guardians z silnikiem fizycznym, co zauważono także w Halo 5: Forge, czyli edytorze poziomów dostępnym m.in. na komputerach osobistych. Owens stwierdził, że nigdy nie zdawał sobie z tego sprawy, ponieważ jego stanowisko nie dotyczyło podobnych szczegółów. Ale jednocześnie przyznał, że powody podawane przez graczy są prawdopodobne.
Czytaj dalej
Posiadam Game & Watcha wydanego z okazji 35-lecia serii The Legend of Zelda. Bardzo dobrze pokazuje godzinę. Polecam.