Twórca Halo 5: Guardians twierdzi, że wersja PC nigdy nie powstanie. „Chciałbym, ale to się nigdy nie wydarzy”
W niedzielę (27 października) minęło 9 lat od premiery Halo 5: Guardians na Xboksie One. Twórcy zapowiadali także port na pecety, ale ostatecznie porzucili ten pomysł. Dzisiaj wspomina to Tyler Owens, czyli jeden z developerów niegdyś pracujących w 343 Industries. Twórca został zapytany na X-ie o komputerową wersję Halo 5: Guardians, na co odpowiedział, że chciałby, by takowa powstała, ale prace nad portem zostały zaprzestane przez trudne do rozwiązania problemy techniczne.
Część graczy sugeruje, że winowajcą takiego stanu rzeczy może być powiązanie liczby klatek wyświetlanych w Halo 5: Guardians z silnikiem fizycznym, co zauważono także w Halo 5: Forge, czyli edytorze poziomów dostępnym m.in. na komputerach osobistych. Owens stwierdził, że nigdy nie zdawał sobie z tego sprawy, ponieważ jego stanowisko nie dotyczyło podobnych szczegółów. Ale jednocześnie przyznał, że powody podawane przez graczy są prawdopodobne.
Czytaj dalej
-
Wielki rozwód w Paradox Interactive. Zmienia się studio zawiadujące Cities:...
-
Jedna z najlepiej ocenianych gier tego roku nie dostanie sequela. Twórca...
-
Alice: Madness Returns z fanowską łatką poprawiającą działanie gry na współczesnych komputerach. Patch...
-
Greedfall 2: The Dying World z największą aktualizacją w historii. Sprawdźcie...
Jedna odpowiedź do “Twórca Halo 5: Guardians twierdzi, że wersja PC nigdy nie powstanie. „Chciałbym, ale to się nigdy nie wydarzy””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Nie wiem, czy to jakaś duża strata, ta gra jest dość przeciętna.