Twórcy Marvel Rivals mają ambitne plany rozwoju gry. Wiemy, jak często dostaniemy nowych bohaterów
Oprócz nowych postaci NetEase będzie dodawać kolejne mapy.
Marvel Rivals nie zwalnia tempa. Ostatnio gra po raz kolejny pobiła rekord jednocześnie grających osób, a dobowe peaki nie schodzą poniżej 400 tysięcy użytkowników. Dodatkowo gra chwalona jest nie tylko za oprawę wizualną, ale także warstwę gameplayową i wydaje się, że produkcja NetEase zawłaszczyła sobie rynek hero shooterów. Warto dodać, że Marvel Rivals na taki sukces zapracowało sobie nie tylko stojąca za sobą wielką marką, ale także wydaniem tytułu w modelu free-to-play. Nieco lepiej niż zeszłoroczny Concord, nie?
Niedawno rozpoczął się również pierwszy sezon, w którym dodano m.in. postacie z Fantastycznej Czwórki oraz poprawki związane z balansem rozgrywki. Co czeka nas w następnej kolejności? Okazuje się, że co półtora miesiąca do gry trafi nowy heros z komiksowej stajni Marvela. Wiemy o tym z wywiadu dyrektora kreatywnego, Guangyuna Chena, którego udzielił dla Metro.
W każdym sezonie będziemy wprowadzać świeże, sezonowe historie, nowe mapy oraz nowych bohaterów.
Według Chena każdy sezon ma trwać trzy miesiące i będzie podzielony na dwie części. W każdej z nich (czyli co półtora miesiąca) wprowadzona zostanie nowa postać, aby utrzymać ekscytację społeczności oraz wprowadzić więcej różnorodności do rozgrywki.
Jednym z kolejnych bohaterów, przynajmniej według plotek, ma być Blade. Jego wizerunek mogliśmy ujrzeć na jednej z kart w galerii przy okazji startu pierwszego sezonu. Słynny pogromca wampirów zostaje pokonany przez Draculę, jednak fani spekulują, że zapewne Fantastyczna Czwórka przyjdzie mu z pomocą i tym samym wprowadzi go do rostera.
Drugi sezon Marvel Rivals rozpocznie się w okolicach kwietnia, a fani marvelowego uniwersum czekają na ogłoszenie Daredevila, Deadpoola czy może kolejnych X-Menów (Gambit byłby ciekawą opcją). Gra jest dostępna na pecetach, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X|S.
Czytaj dalej
Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach robi filmiki o grach na YouTubie. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl