Twórcy nie chcieli pokazywać Watch_Dogs na E3 w 2012 roku

Jonathan Morin, pełniący w pracach nad Watch_Dogs rolę dyrektora kreatywnego, w rozmowie z magazynem Edge stwierdził, że wraz ze swoją ekipą nie chciał pokazywać gry na targach E3 w 2012 roku. Jak mówi:
Zmusili nas, by pokazać grę na E3 w 2012 roku. Yves [Guillemot, dyrektor generalny Ubisoftu] był jednym z tych, którzy chcieli, byśmy pojechali na te targi, nawet jeśli myśleliśmy, że jest trochę za wcześnie na prezentację. Ostatecznie myślę, że miał rację.
Morin zdradził, że choć już dwa lata temu Watch_Dogs prezentował iście next-genowy poziom (przynajmniej pod względem oprawy wizualnej), tak naprawdę wówczas twórcy nie znali jeszcze specyfikacji sprzętowej Xboksa One oraz PlayStation 4. Jak mówi:
Nie wiedzieliśmy, czym będą te nowe konsole, Watch_Dogs tak naprawdę od początku działał więc na platformach poprzedniej generacji. Zawsze jednak tworzyliśmy nasze pomysły, projekt i główne mechanizmy w taki sposób, by najlepiej pasował – jak uważaliśmy – do przyszłości gier.
Czy się udało, przekonamy się w maju.
Czytaj dalej
18 odpowiedzi do “Twórcy nie chcieli pokazywać Watch_Dogs na E3 w 2012 roku”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Prezentacja Watch_Dogs na E3 w 2012 roku okazała się największą niespodzianką imprezy – w opinii wielu graczy i dziennikarzy Ubisoft „wygrał” tamte targi. Okazuje się, że mało brakowało, a do demonstracji nie doszłoby. Twórcy gry zdradzili, że nie chcieli pokazywać jeszcze swojej produkcji, ale zostali „zmuszeni” przez swoich szefów.
„Watch_Dogs tak naprawdę od początku działał więc na platformach poprzedniej generacji.”|O ile w nieznajomość (wówczas tj. 2012 roku) specyfikacji konsol mogę wierzyć, to w fakt, że zaprezentowany trailer z E3 „działał” na konsolach poprzedniej generacji trzeba uznać za bujdę, chyba że przez stwierdzenie „działał” rozumiemy odtwarzanie gameplay’u nagranego na PC. Ewentualnie za „platformy poprzedniej generacji” trzeba uznać PC/Mac.
Ale to co ostatnio pokazali z jakością grafiki w WatchDogsie to ostro pojechali… żenada
Grafika z 2012 i 2014. Z pięknej gry zrobili plastikowe coś. Niech mi ktoś powie, że konsole nie hamują rozwoju!| http:fc00.deviantart.net/fs70/f/2014/065/e/7/|watch_dogs_e3_2012_vs_march_2014|_by_endless_1-d795oxr.gif(inaczej link by się uciął)
Albo łapcie skrócony link. Będzie łatwiej: bit.ly/1jWmGdK
@szymas23 To nie wina konsol, Ubisoft nawet przy pierwszym Assassin’s Creed na PSP uatrakcyjniał oprawę materiałów promocyjnych.|@P10T3R A mi się wydaje, że Watch Dogs od początku miało wyglądać tak jak prezentuje się obecnie/gorzej, grafika była podrasowywana na potrzeby krótkich, wyreżyserowanych fragmentów rozgrywkie
Ubi mogło by pokazać wersje Pc,wtedy było by wiadomo na jakim poziomnie graficznym bedzię to gra
Nie wiem jaki jest sens (oprócz marketingowego szitu) by pokazywać produkt w 2012 skoro nie ma go jeszcze w 2014. Wywołali bum, które studzi się z każdym miesiącem. Mało kto pewnie śledzi losy tej gry tak jak na początku…
@Airoder sens jest taki, że już w 2012 ta marka stała się rozpoznawała wśród graczy dzięki świetnemu trailerowi. A to, że teraz robią się z tego jaja, grafika pogarsza się z trailera na trailer to już inna sprawa…
@Airoder Niby czemu,że grafika może być gorsza niż zapowiadano na początku?
Ubisoft po burzy wyołanej ostatnim gameplayem uspokoił mówiąc, że grafika na PC będzie lepsza nawet od tej z E3 2012. PCtowcy dostaną to na co zasługują. Ostatni gameplay był pokazywany na PS4 która udaje nextgen. Czyli my dostaniemy coś co będzie nextgenem a konsolowcy którym się wydaje, że mają nextgen dostaną to co jest zgodne z parametrami ich konsoli. PC jest do przodu o kilka lat. Taka prawda.
Srutututu. Dziwne, że jakiś czas temu jeden z ich pracowników zarzekał się na twitterze, że gra będzie wyglądać tak jak pokazywali na trailerach. Ubisoft jest chyba pełen urojonych imbecylów, którzy np. twierdzą, że rynek PC jest pełen piractwa, wydając za parę tygodni ich grę z konsol na PC (I am alive).
I mówię to wszystkim marudom co chrzanią coś o pogorszeniu grafiki. Bo grafika będzie jeszcze lepsza a nie gorsza! Oczywiście by mieć nextgenową grafikę potrzebny będzie nextgenowy PC. PC a nie konsole której układy już na premierę był słaby. AMD się zachciało:) Od razu wiedziałem, że tak będzie. Pocisnęli po kosztach, co widać od razu. Konsole są nastawione na taniość, dostępność i zarabianie na grach. Nie liczcie na cuda na tych trailerach.
TruthDefender – OMG.. zalecam sie obudzić, głupszej głupoty nie czytałem ;/
@FaktyPL Prawda w oczy kole czy co? Nie dostrzegłeś jak nagle wyskoczyło z konopii tuzin kolesi narzekających, że grafika w WD się pogorszyła? Otóż nie pogorszyła się. Ostatni gameplay był z PS4. Wiodącą platformą jest PC i na nim grafika będzie najlepsza, a Ubisoft zapowiada, że nawet lepsza od tego co widzieliśmy na E3 2012 gdzie też był puszczany na PC, ale przez 2 lata zostało jeszcze ulepszone.
Byłbym spokojny o jakość oprawy wizualnej pecetowego Watch_Dogs, gdyby nie to, że Ubisoft pogorszył grafikę finalnej wersji Far Cry 3 w stosunku do tej z prezentacji na targach.
@TruthDefender|No właśnie problem w tym, co według Ubi będzie „next-genowym” pecetem. Jestem szczęśliwym posiadaczem Core i7-3770K, 16 GB RAM oraz GTX 680. I co? I mam poważne wątpliwości, czy ta gra będzie chodziła płynnie, patrząc na wymagania „minimalne”. Zwykle gry, które mają wymagania z sufitu, są po prostu beznadziejnie zoptymalizowane i zacinają się nawet na mocniejszych specyfikacjach. Chciałem kupić tę grę na PC, ale zaczynam się poważnie zastanawiać nad wersją konsolową…
@ScaverZastanawiac nad wersja konsolowa? Masz [beeep] zamiast glowy? Porownaj sobie trailery z E3 i trailer na PS4. Majac taki komputer i pieprzac takie glupoty lepiej go oddaj w rece kogos kto przynajmniej ma cos takiego jak mozg