Ubisoft podkręci poziom trudności w Assassin’s Creed Shadows. „Jak trudnego wyzwania byście chcieli?”
Pomimo całej masy kontrowersji, jakie towarzyszą Assassin’s Creed Shadows od pierwszych zapowiedzi, wydaje się, że gra radzi sobie całkiem nieźle, choć wciąż należy pamiętać, że Ubisoft nie dzieli się z nami dokładnymi danymi o sprzedaży. Wiemy już jednak, iż po produkcję sięgnęło naprawdę sporo graczy oraz że jest to druga najlepsza premiera w historii serii. Mówiąc pół żartem, pół serio, swoją cegiełkę do tego sukcesu dołożył oficjalny profil Assassin’s Creed Shadows na platformie X (dawniej Twitter), który zafundował całkiem solidną ripostę Elonowi Muskowi.
I chociaż gra zbiera na Steamie bardzo pozytywne oceny od graczy, to słychać też narzekania na poziom trudności i związaną z nim inteligencję przeciwników. Nieco ciekawszą rozgrywkę w tym kontekście oferuje dopiero tryb ekspercki, który sprawia, że wrogowie szukają nas także na dachach. Reżyser kreatywny Shadows, Jonathan Dumont, zapewnił jednak w rozmowie z GamesRadar, że Ubisoft pracuje nad tym, by zaoferować graczom jeszcze większe wyzwanie.
Jak trudnego wyzwania byście chcieli? Przyglądamy się tym elementom i ciągle monitorujemy to, co ludzie mówią o grze.
Dumont zdradził też, że w najbliższych patchach twórcy skupią się na wyeliminowaniu błędów z gry i zaoferowaniu graczom różnego rodzaju usprawnień.
Oczywiście nie możemy zrobić wszystkiego, ale są rzeczy, nad którymi będziemy pracować, a jeśli chodzi o kolejne aktualizacje, to pojawi się w nich sporo poprawek błędów i drobnych usprawnień. Nie mogę po prostu zrobić listy. Jest tego za dużo. Zespół nieustannie pracuje więc nad ulepszaniem gry i mam nadzieję, że gracze będą mogli zobaczyć różnicę, grając w Shadows w nadchodzących miesiącach.
Niestety nie wiemy, co dokładnie zaoferują nowe opcje podnoszące poziom trudności. Pozostaje więc liczyć na to, że nie będą to ustawienia związane ze zmienianiem samych tylko liczb.
Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Ubisoft podkręci poziom trudności w Assassin’s Creed Shadows. „Jak trudnego wyzwania byście chcieli?””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
W sumie jedyne czego mi naprawdę brakuję podczas grania to możliwość przyspieszenia upływu czasu. Mam nadzieję, że wprowadzą to niedługo.
Wielu rzeczy ci brakuje i one nie są związane z graniem.
Oho, ad personam xd
Typowe dla osoby, która nie ma nic mądrego do napisania, jak ty i ucieka przed odpowiedzią na pytania dla niego niewygodne ;p
A propos…
Gdzie jest ten związek przyczynowo skutkowy pomiędzy jakością a ilością sprzedanych egzemplarzy?
Nadal nie udowodniłeś, że miałem jakiekolwiek urojenia odnośnie DAV.
Więc czemu kłamiesz? :v
„Gdzie jest ten związek przyczynowo skutkowy pomiędzy jakością a ilością sprzedanych egzemplarzy? ”
Split Fiction, Monster Hunter Wilds itd.
Ale to nie jest odpowiedź na moje pytanie. Bo ja mogę podać przykłady gier bardzo dobrych, niektórych przełomowych, które się sprzedawały źle jak np Okami czy drugie Pillarsy, GoG game itd. a takich złych, które sprzedały się rewelacyjnie jak CoDy czy sportówki od EA, które super dobrą jakością nie grzeszyły i nie była ona proporcjonalna do sprzedaży gier.
Więc jak widać, sprzedaż gier a ich jakość, nie jest z sobą powiązana. Może wystąpić obok siebie, ale nie musi.
To wskaż gdzie napisałem, że każda dobra gra się zawsze dobrze sprzeda. Można zrobić dobrą grę i zawalić marketing, można zrobić bubla, ale ładnie o nim opowiadać.
Wskaż gdzie napisałem, że tak napisałeś.
Czyli potwierdzasz to co twierdziłem i przyznajesz mi rację xd. Sprzedaż gier a ich jakość, nie jest z sobą powiązana. Może wystąpić obok siebie, ale nie musi.
Jeśli rzeczywiście byłyby to jakieś ulepszenia typu czujniejsi wrogowie, ulepszenia ich AI, to tak. Jeśli skończy się na tym, że mnie będą bić mocniej, a ja innych słabiej, to po co to komu?
>wiecej hp
>wiecej dmg
>szybsze wykrycie
> wiecej npc