Ubisoft: „W Assassin´s Creed III zabijesz kogoś po 30 sekundach od włożenia płyty do napędu”

Wraz z kolejnymi częściami w serii pojawiało się wiele nowych funkcji, którymi dysponowali bohaterowie. W Revelations było ich tak dużo, że w Assassin’s Creed III zdecydowano się z niektórych opcji zrezygnować. Jak mówi Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry:
Myślę, że jednym z plusów wprowadzenia nowego bohatera i miejsca akcji jest to, że możemy cofnąć się do podstaw. To był pewien element w trylogii Ezia – kiedy fabuła kontynuowana jest w każdej kolejnej grze w dość spójny sposób, bardzo trudno usunąć pewne rzeczy. Z logicznego punktu widzenia nie ma sensu dla ludzi to, że w drugiej grze stracą coś, czym dysponowali – fikcyjnie – kilka godzin wcześniej. Mieliśmy więc problemy z tymi mechanizmami, które nie okazały się być tak dobre, jak być mogły.
Jak dodaje:
Teraz jest to bardzo skomplikowana gra, posiada wiele różnych opcji, jest długa, a przejście jej w jak najkrótszym czasie jest sporym wyzwaniem. Wiemy, że uczymy się na błędach i musimy dodać wiele nowych mechanizmów rozgrywki, zdecydowaliśmy się więc zająć skróceniem czasu pomiędzy zabójstwami. Obiecuję, że w Assassin’s Creed III w ciągu 30 sekund od włożenia płyty do napędu będziecie mogli kogoś zabić. To obietnica.
Podobnie będzie z fabułą, która będzie mniej skomplikowana – wprowadzenie nowego bohatera sprawi, że z grą będą mogli zapoznać się gracze nie znający poprzednich części serii.
Fani zaczęli się obawiać, że przeniesienie akcji w czasy amerykańskiej rewolucji sprawi, że w Assassin’s Creed III nie będzie odpowiednich budynków, po których będzie można się wspinać. Hutchinson przyznaje, że będzie ich mniej – developerzy chcą skoncentrować się bowiem nie tyle na historycznych budynkach, co wydarzeniach, jak pożar Nowego Jorku, czy okupacja Valley Forge przez wojska George’a Washingtona. Nie oznacza to jednak, że nie będzie po czym skakać – w grze znajdzie się wiele kościołów, poza tym będzie można wykorzystać do tego drzewa: Connor ma „czuć się tak swobodnie w dziczy, jak poprzedni asasyni w miastach”.
W grze gracze spotkają też George’a Washingtona i Benjamina Franklina. Hutchinson ma nadzieję, że dzięki temu gracze będą uczyć się przez zabawę. To właśnie taki cel według niego powinny pełnić gry – edukować, oferować rozrywkę i być sztuką.
Czytaj dalej
107 odpowiedzi do “Ubisoft: „W Assassin´s Creed III zabijesz kogoś po 30 sekundach od włożenia płyty do napędu””
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
@tomsto100 well played 🙂
Zabójstwo po 30 sekundach od włożenia płyty do napędu? Nic prostszego, wprowadzcie znowu swoje świetne zabezpieczenia antypirackie, masowe mordy i samobójstwa gwarantowane jeszcze przed skończeniem instalacji.
@OskiOski – dobre 😉
Poprzednie czesci byly zdecydowanie zbyt skomplikowane! Godzine zastanawialem sie, czy powinienem wcisnac X, czy A! Ciesze sie, ze UBI w koncu odpowiada na problemy community i sprawi, ze w gre beda mogly grac nasze babcie i mniej rozwiniete nastolatki!
Uproszczenia mogą być, byle nie do tego stopnia, że zostanie tylko tomahawk i pistolet (bo ukrytego ostrza to jeszcze u tego asasyna nie widziałem)
Czekam na grę, w której będzie można zabić jeszcze przed uruchomieniem.
A mnie sue rozbirodnosc i skomplikowanie bardzi podobalo w poprzeniczkach :/ . Zabawa zaczyna sie w assasinach gdy nie gramybez wyciagania miecza , pizostajac w ukryciy – bawaic sie mozliwosciami jakie daja nam bomby ostrza pistolet noze do rzucania itp