09.03.2012
Często komentowane 107 Komentarze

Ubisoft: „W Assassin´s Creed III zabijesz kogoś po 30 sekundach od włożenia płyty do napędu”

Ubisoft: „W Assassin´s Creed III zabijesz kogoś po 30 sekundach od włożenia płyty do napędu”
W trakcie panelu dyskusyjnego na trwającym Game Developers Conference przedstawiciele Ubisoftu obiecali, że w Assassin’s Creed III pojawi się mniej opcji niż w trzech poprzednich częściach serii, a sama gra będzie mniej skomplikowana.

Wraz z kolejnymi częściami w serii pojawiało się wiele nowych funkcji, którymi dysponowali bohaterowie. W Revelations było ich tak dużo, że w Assassin’s Creed III zdecydowano się z niektórych opcji zrezygnować. Jak mówi Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny gry:

Myślę, że jednym z plusów wprowadzenia nowego bohatera i miejsca akcji jest to, że możemy cofnąć się do podstaw. To był pewien element w trylogii Ezia – kiedy fabuła kontynuowana jest w każdej kolejnej grze w dość spójny sposób, bardzo trudno usunąć pewne rzeczy. Z logicznego punktu widzenia nie ma sensu dla ludzi to, że w drugiej grze stracą coś, czym dysponowali – fikcyjnie – kilka godzin wcześniej. Mieliśmy więc problemy z tymi mechanizmami, które nie okazały się być tak dobre, jak być mogły.

Jak dodaje:

Teraz jest to bardzo skomplikowana gra, posiada wiele różnych opcji, jest długa, a przejście jej w jak najkrótszym czasie jest sporym wyzwaniem. Wiemy, że uczymy się na błędach i musimy dodać wiele nowych mechanizmów rozgrywki, zdecydowaliśmy się więc zająć skróceniem czasu pomiędzy zabójstwami. Obiecuję, że w Assassin’s Creed III w ciągu 30 sekund od włożenia płyty do napędu będziecie mogli kogoś zabić. To obietnica.

Podobnie będzie z fabułą, która będzie mniej skomplikowana – wprowadzenie nowego bohatera sprawi, że z grą będą mogli zapoznać się gracze nie znający poprzednich części serii.

Fani zaczęli się obawiać, że przeniesienie akcji w czasy amerykańskiej rewolucji sprawi, że w Assassin’s Creed III nie będzie odpowiednich budynków, po których będzie można się wspinać. Hutchinson przyznaje, że będzie ich mniej – developerzy chcą skoncentrować się bowiem nie tyle na historycznych budynkach, co wydarzeniach, jak pożar Nowego Jorku, czy okupacja Valley Forge przez wojska George’a Washingtona. Nie oznacza to jednak, że nie będzie po czym skakać – w grze znajdzie się wiele kościołów, poza tym będzie można wykorzystać do tego drzewa: Connor ma „czuć się tak swobodnie w dziczy, jak poprzedni asasyni w miastach”.

W grze gracze spotkają też George’a WashingtonaBenjamina Franklina. Hutchinson ma nadzieję, że dzięki temu gracze będą uczyć się przez zabawę. To właśnie taki cel według niego powinny pełnić gry – edukować, oferować rozrywkę i być sztuką.

107 odpowiedzi do “Ubisoft: „W Assassin´s Creed III zabijesz kogoś po 30 sekundach od włożenia płyty do napędu””

  1. Hahahaha… nie. Uproszczenie oznacza pewnie niekończące się sekwencje QTE. AC nigdy nie był grą wymagającą, czy to sprawności manualnej, czy intelektualnej. Ale jedynkę miło wspominam.

  2. Mnie minimum 30 sekund to bedzie sie wczytywać płytka 😀

  3. Matko, jak można upraszczać strzelanie z pistoletu i bieganie szybciej niż wszystkie typy przeciwników, poza jednym jedynym, którego atak można skontrować skokiem. Jeszcze uproszczenie walki (no dobra, tego nie będzie, ale ponarzekam na zapasa :> ) i kontry będą się robić automatycznie podczas blokowania. Zrobili Amerykę dla Amerykanów, boicot boicot boicot!!11|Serio, nie powinni upraszczać. Trzy razy większe niż Rzym Pogranicze, spędź w tym 30 godzin bez żadnej satysfakcji -> Ubisoft.

  4. przecież AC jest łatwy, co oni chcą upraszczać -,-

  5. mój kuzyn który ma 5lat potrafi bez kłopotu grać w ac … więc po co upraszczać to ?? … no chyba ze chodzi o uproszczenie menu gdzie nie korzysta sie nawet z połowy opcji…

  6. Prostota =/= Trudność. Tetris jest bardzo prosty, niekoniecznie łatwy. A co do zabijania 30 sekund po włożenia płyty: „AUTORYZACJA, AAA!”

  7. Coś mi się właśnie tak wydaje że tak mocno skoncentrują się na tych 30 sekundach, że resztę gry skopią.|Prosto mówiąc gra na 30 sek.|Szkoda bo poprzednie Assassyny bardzo mi się podobały.

  8. Dzięki tej obietnicy jestem skłonny kupić grę. Ale mało brakowało bo jak by niepotrzebnie rozciagneli ten czas do 33-35 sekund to już bym się nie zdecydował.

  9. ta, zabijesz kogoś, chyba osobę patrzącą jak grasz i nagle rozłącza cię z serwerami…

  10. grę tak banalną uprościć. rozumiem że powstaje z myślą o amerykańskim rynku w końcu gra tam się koncentruje. żenada. nawet nie zagram bo seria tym newsem zatonęła w błocie po dziurki w nosie.

  11. Upraszczanie gry-faktycznie jest się czym chwalić…chociaż w dzisiejszych czasach JEST czym..

  12. czyli nie będzie procesu instalacji, nie będzie trzeba logowac się w ubilauncherz, logo ubisoftu bedzie mozna przeklikać 🙂 podoba mi sie 🙂 wkłądam płyte i momentalnie gameplay 🙂

  13. Deathdealer 9 marca 2012 o 22:22

    @”Teraz jest to bardzo skomplikowana gra” to zdanie mnie rozłożyło xD

  14. Aaaa, rozumiem. Po odpaleniu gry pojawią się te „nieprzeklikiwalne” filmiki, które wywołają w nas żądzę mordu.

  15. Może gdyby okienko komentarza było 10x większe byłbym w stanie należycie odnieść się do tego newsa… tak powiem tylko, że pan z Ubisoftu chyba żyje w jakimś własnym świecie

  16. Nocturn1012 10 marca 2012 o 06:53

    „w ciągu 30 sekund od włożenia płyty do napędu będziecie mogli kogoś zabić” – tzn. że Uplay nie będzie już działać i że będę musiał odpalać AC z płyty?

  17. na pewno się czegoś nauczę jak do wydarzeń wkręcą asasynów i templariuszy

  18. @Nocturn1012 To była obietnica dotycząca graczy konsolowych, bo wątpię, że gra się ci zainstaluje w 30sek.

  19. chyba siebie, płyte albo kompa, 30s hahah 30 min to moge uwierzyć, znając drm-y ubisofta to bedą problemy.

  20. Już widźę te posty do Ubi od ludzi którzy ze stoperem w łapie będą siedzieć nad konsolą ^_^

  21. Na okienku autorun będzie można kogoś zabić, a potem rozpocząć żmudny proces uruchamiania gry. Dobrze, że gra będzie miała mniej opcji i możliwości, jak jest dużo opcji to nie wiem którą wybrać i zamykam się w sobie, więc takiej gry bym nie kupił.

  22. A ja myślałem, że wszystkie Asasyny do tej pory były niemal samograjami… chyba czas zakończyć przygodę z grami komputerowymi :

  23. „Teraz jest to bardzo skomplikowana gra” hahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahaa ow wow…

  24. „To właśnie taki cel według niego powinny pełnić gry – edukować, oferować rozrywkę i być sztuką.”|To fajnie, bo sobie pogram i przy okazji może dokształcę się z historii, z której nie jestem zbyt dobry:)

  25. RalfTriclinum 10 marca 2012 o 11:33

    „pojawi się mniej opcji niż w trzech poprzednich częściach serii, a sama gra będzie mniej skomplikowana.”|Jak można Ac zrobić jeszcze mniej skomplikowanym! To jest jakiś regres ewolucyjny, gdy powinny byc coraz to bardziej skomplikowane „Podobnie będzie z fabułą, która będzie mniej skomplikowana”|Nie mam pytań ubi, DO NOT WANT

  26. RalfTriclinum no widzisz świat cofa sie w rozwoju xD Aha czyli kolejną grę chcą zkażualiozować do granic możliwości, bo jakieś nooby nie potrafią grać i miały problem z tą „ogromną” (umrę ze śmiechu), ilością rzeczy w poprzednich AC. Niech się po prostu przyznają, że szukają sposobu na większą sprzedaż, bo wiadomo, że na świecie jest więcej każuali niż graczy. A tak w ogóle jaką trzeba mieć sieczkę w głowie, żeby nie ogarniać fabuły, sterowania, sposobu rozgrywki i możliwości postaci w takiej serii jak AC?

  27. Pod względem ilości przyznam rację, jest ich dużo, może wręcz za dużo arsenału do wyboru:| Miecz, sztylet,2 ukryte ostrza , kilkanaście noży do rzucania, kusza + 20 bełtów, pistolet, 3 rodzaje bomb, pięści, zatrute ostrze, zatrute strzałki. |Ale pod względem rozgrywki ? Kurna jak się da bardziej uprościć ? Akrobacje, bieganie pod dachach to trzymanie wciśniętych dwóch przycisków. Walka ? Głównie trzymanie przycisku obrony + przycisk kontry. Jak to się da bardziej uprościć ?Wszyscy przeciwnicy na jeden hit?

  28. RalfTriclinum 10 marca 2012 o 12:48

    @Damix92 juz od brotherhooda nawet konta nie byla potrzebna bo po zabiciu 1 wroga reszta była na 1 „szczał” a jak coś nie szło to „t” i nasza ekipa asasynow robi wszystko za ciebie ;/

  29. łał tak szybko mi się gra zainstaluje?

  30. Nie na pc i ps3, tam bedzie trzeba zainstalowac 😀

  31. Podczas instalacji pewnie pojawi się minigierka, w której będzie można kogoś ubić i tyle.

  32. fascynujace…co z tego jak cała seria to jedna wielka kalka i to nieciekawa w swoich założeniach. Dziekuje, puszczcie sie dalej Ubisoft, a najlepiej dowalcie jeszcze uczciwym klientom takie zabezpieczenia na start aby do jej pierwszego odpalenia trzeba bylo zdeponować próbkę DNA, moczu kału i nasienia w siedzibie UBI.

  33. No tak wiecej uproszczony kazualowych gier dla zdurnialego spoleczenstwa bo przeciez gimbusy sie pogubia o co chodzi OMG

  34. No ale nawet blizzard dal d**y i diablo sie dostalo … gaming idzie na dno

  35. ostatnia dobra gra ubisoftu bylo settlers 2 z 1996 a nie sorry to jeszcze bylo wtedy Blue Byte Software dopiero potem ubisoft zrujnowal marke

  36. Drzewa, 10-metrowe drewniane kościoły… Mówicie co chcecie, ale to już nie będzie Assassin’s Creed. Więcej wspinania sie po budynkach mieliśmy w The Saboteur…|A zabicie kogoś po 30 od włożenia płyty to naprawdę zdecydowanie za mało, aby mnie zachęcić do czekania na Assassin’s Creed III z niecierpliwością. Tani bełkot marketingowy, który trafi chyba tylko do dzieci. Nawiasem mówiąc zabawne „dzieci kupujcie naszą grę, bo po już 30 sekundach będziecie mogły kogoś zabić!”…

  37. Zagram tylko po to, aby zobaczyć jak się rozwinie (i może wreszcie zakończy! Tak wiem, będą dodatki typu Brotherhood i Revelations, ale mam nadzieję, że nie będzie już Assassin’s Creed IV) fabuła serii, ale dopiero gdy trafi do najtańszej serii.

  38. Pringles900 10 marca 2012 o 16:04

    To nie prawda. Jak włoży się płytę do napędu – to trwa gdzieś 5 sekund. Potem instalacja przez steam czy inne 'coś’ – oj to będzie nawet do jednej godziny. Potem włączanie gry od 1 do 5 minut, intro – 2,3 minuty i potem jeszcze filmik w grze. Dopiero wtedy możemy zagrać D:

  39. A ja podejrzewam, że ten facet to chyba miał na myśli konsole. 🙂 Tak tylko dodaje.

  40. Super! Tylko jest jeden mały problem… mnie nie obchodzi to, że będę mógł sobie załatwić gościa niemal od razu po rozpoczęciu gry, ale to, żeby ta gra nie była chłamem i dawała kilka godzin satysfakcjonującej rozrywki.

  41. @Ernir – Inaczej mówiąc, żeby gości chciało się zabijać do końca gry, a nie tylko przez pierwsze 30 sekund. 😉

  42. Zabije kogoś w grze czy w realu – ze złości spowodowanych zabezpieczeniami DRM…?! ;D

  43. Jak oni mogą chcieć upraszczać tak prostą grę? Każualizacji mówię stanowcze NIEE!!!!!!!!!!

  44. Ravensblade 10 marca 2012 o 19:53

    Gdyby chodziło o CoD-a to taką wypowiedź bym jeszcze zrozumiał. Ale nie przy AC (grałem tylko w jedynkę). Gra może być świetna nawet jak na pierwszego trupa będziemy czekali i kilkanaście minut. Ja wolałbym AC idącego bardziej w rolę hitmana niż rambo. A AC3 tak nie przebije np. Dynasty Warriors pod względem zabójstw na sekundę.

  45. Chłop się po prostu przejęzyczył. |Już po 30 sekundach od włożenia płyty, będziemy mieli ochotę zabić ekipę Ubi od DRm-ów.

  46. theMarianek 10 marca 2012 o 21:20

    LUDZIE. Jeżeli chodzi im o uproszczenie to chodzi o tą cała ekonomie. Connor poprostu nie będzie kupował budynków i zarabiał na inwestycjach i tyle.

  47. 30 Sekund ? ZABIJANIE PODCZAS INSTALACJI ?

  48. Autorzy zrozumieli, że już w Assassins Creed I rozgrywka była zbyt złożona. Zawiłość fabularnych możliwości przyprawiała o ból głowy. Wpływ na późniejszą grę podejmowanych przez gracza decyzji dotyczących tego, czy najpierw wejść na punkt obserwacyjny, czy może uratować bitego człowieka odbijała się u graczy głośną czkawką. Wybór do którego miasta się udać, był gwoździem do trumny tytułu. Jak mówią autorzy – „dobra gra ma złożoność warcab – do tego będziemy dążyć, a nawet i to przekraczać”

  49. … ten zabieg niewątpliwie uatrakcyjni rozgrywke eliminując problem kilku rodzajów oręża zmuszający gracza do używania wielu przycisków pada zamiast jednego. W ten sposób gra będzie obsługiwała jednoprzyciskową klawiaturę i bezprzyciskowy joystick, co niewątpliwie ułatwi gre osobom niewidomym.

  50. Zabijanie już po 30 sekundach zostało wprowadzone w celu zdynamizowania rozgrywki, zauważył to już menel z wiedźmina konstatując : „bez trupa nie ma zabawy”. Dobrym rozwiązaniem w najnowszej odsłonie Assassins Creeda będzie wprowadzenie automatycznej wyrzutni ukrytych w rękawie noży, nasz assasyn będzie ponoć w stanie wystrzeliwać ponad 100 noży na sekundę czerpanych wprost ze zbiornika na noże ukrytego w mieszczącym 7 tysięcy sztuk silosie przypiętym do pleców skrytobójcy …

Dodaj komentarz