Until Dawn: Twórcy remake’u zwalniają pracowników
Już 4 października pojawi się remake Until Dawn, który ma zapewnić nam upiększenie modeli postaci, otoczenia czy animacji. Twórcy udostępnili również klip, przedstawiający porównanie nowej wersji z oryginałem. Możecie obejrzeć go poniżej.
Niestety, oprócz dobry wiadomości, nadeszły również te z kategorii złych: masowa fala zwolnień dotknęła również Ballistic Moon, którzy pożegnali się z bliżej nieokreśloną liczbę pracowników. Brytyjskie studio potwierdziło tę informację, wydając oficjalne oświadczenie na profilu firmy w serwisie LinkedIn.

O sytuacji wypowiedzieli się również zwolnieni, m.in. Harry Williams, technical designer oraz Cassy Cornish, game designerka. Jest to dość nietypowe, bo, tak jak miało to miejsce w przypadku m.in. Rocksteady, studia masowo żegnają się z pracownikami zwykle po nieudanych premierach. W przypadku Ballistic Moon mamy sytuację zgoła odwrotną, bo do wydania remake’u Until Dawn został jeszcze miesiąc.
Czytaj dalej
3 odpowiedzi do “Until Dawn: Twórcy remake’u zwalniają pracowników”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Zatrudnij ludzi do projektu, zamknij projekt, zwolnij ludzi.
Częsta niestety praktyka i bardzo krótkowzroczna w kontekście rozwoju firmy.
„Jest to dość nietypowe, bo, […] studia masowo żegnają się z pracownikami zwykle po nieudanych premierach. W przypadku Ballistic Moon mamy sytuację zgoła odwrotną, bo do wydania remake’u Until Dawn został jeszcze miesiąc.”
Teraz pewnie można za to zostać zlinczowanym, ale kiedyś można by to krótko podsumować: murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść.
Jedno z dwojga: albo ta sytuacja pokazuje nam właśnie takie podejście szefostwa do pracowników, które widzi w nich tych przysłowiowych, zbędnych „murzynów”, albo już z góry wiedzą, że z tego remaku nic nie będzie i bez zwolnień się nie obędzie.
Obstawiam „kondotierską mentalność” szefostwa. Zrobili swoje – mogą odejść.