Wasteland 3: Za kulisami działania mechanik gry [WIDEO]
Twórcy prezentują, jaki wpływ będą miały wybory podejmowane podczas rozgrywki – i nie tylko.
Po przesunięciu premiery na późne lato jej developerzy nie ustają w wysiłkach. Wasteland 3, najnowsza część serii od studia InXile, doczekała się nowego filmiku. Tym razem mamy szansę przyjrzeć się wybranym mechanikom obecnym w grze z udziałem developera-przewodnika. Jeśli ciekawi was, jak prezentuje się (wyjątkowo rozbudowana!) customizacja czy system wyborów warto obejrzeć – również dla niepodrabialnego entuzjazmu prowadzącego. Wideo jest w języku angielskim.
Wasteland 3 ukaże się 28 sierpnia 2020 roku na PS4, XBO oraz PC. Naszą zapowiedź gry autorstwa Cursiana znajdziecie TUTAJ.
Czytaj dalej
-
Condemned: Criminal Origins zniknęło ze sklepów. Klimatyczny horror dostanie remaster?
-
Znany aktor z Grand Theft Auto 5 jest za tym, by GTA...
-
Silent Hill 2 ponownie sklasyfikowany przez ESRB. Wkrótce premiera na Xboksach...
-
Dyrektor artystyczny Deus Eksa ostro o remasterze. „Co do cholery? To nie powinno...
6 odpowiedzi do “Wasteland 3: Za kulisami działania mechanik gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.

Twórcy prezentują, jaki wpływ będą miały wybory podejmowane podczas rozgrywki – i nie tylko.
Dlaczego muszę budować całą swoją drużynę?? Wolę znaleźć członków drużyny z ciekawą historią, tak jak w Fallout 2 a nie jak w Icewind Dale 🙁
@BIsken Wasteland 2 miał mix tych opcji – tworzyło się squad 4, max ludzi w teamie to 7, a w grze było ich do znalezienia w sumie 18. Może chodzi o to, by nie balansować początków gry dla niepełnej drużyny?
Czekam niesamowicie!
Druga część Wasteland, pomimo problemów technicznych, była jednym z moich ulubionych klasycznych cRPGów „nowej generacji”, że tak to ujmę. Bardzo liczę na trójkę.
@Xellar Dla mnie też. Mimo różnych niedociągnięć grało mi się lepiej niż w Divinity Original Sin 2. Trójka wydaje się oferować 'więcej lepiej’ – mi to wystarczy. Ciekawe tylko czy amunicji faktycznie będzie brakowało czy wzorem Fallout: Tactics zniszczenie jednej automatycznej wieżyczki da nam 1000+ sztuk naboi. Mam nadzieję, że faktycznie będzie szkoda używać amunicji do ciężkich karabinów w starciu z wilkami czy czymś równie niegroźnym.