Wiedźmin 3 Next Gen z poprawkami wydajności. Nowy patch już dostępny
CD Projekt Red udostępnił nową aktualizację do Wiedźmina 3 Next Gen na PC, PlayStation 5 oraz Xboksach Series X/S.
CD Projekt Red nie przestaje łatać nextgenowego wydania Wiedźmina 3, które od premiery było krytykowane m.in. za problemy z wydajnością. Najnowszy patch jest już dostępny zarówno na PC, jak i na konsolach. Wersja 4.01 ma poprawić ogólną stabilność i wydajność gry, a także wprowadzić szereg poprawek.
Wśród zmian wprowadzonych do Wiedźmina 3 Next Gen w wersji na PC należy m.in. naprawa błędu, który wpływał na to, że opcja odbicia w przestrzeni ekranu nie działała. CD Projekt Red informuje, że ustawienie poziomu SSR na wysoki zapewni teraz zauważalną różnicę w wydajności. Ponadto dodano nowy tryb globalnego oświetlenia z ray tracingiem. Gracze posiadający kompatybilny sprzęt mogą liczyć na większą liczbę klatek na sekundę, przedkładając wydajność nad zasięg i precyzję.
Na konsolach z kolei załatano m.in. błąd, który pozwalał na stworzenie większej liczby zapisów, niż pozwalał na to limit (wpływało to np. na resetowanie ustawień). Oprócz tego poprawiono jakość odbić w przestrzeni ekranu oraz zoptymalizowano globalne oświetlenie z ray tracingiem w celu poprawy wydajności.
Nowy patch do Wiedźmina 3 Next Gen wprowadził także pewne usprawnienia do zadań oraz mechanik gry. Niektóry z nich zostały opisane TUTAJ.
Czytaj dalej
Czarna owca rodu Belmontów, szatniarz w Lakeview Hotel, włóczęga z Shady Sands, dawny szef ochrony Sarif Industries, wielokrotny zabójca Crawmeraksa, tropiciel ze starego Yharnam, legenda Night City.