3
25.07.2024, 11:00Lektura na 1 minutę

Wiedźmin 4: Digital Foundry twierdzi, że CD Projekt Red może rozwiązać największy problem UE5

Redakcja Digital Foundry uważa CD Projekt Red za zbawców traversal stutteringu.


Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Wiemy już, że niemal wszystkie siły CD Projektu Red skupione są na powstawaniu Wiedźmina 4 oraz że polska firma ściśle współpracuje z Epic Games, dopracowując Unreal Engine 5, tworząc na nim czwartą część serii osadzonej na Kontynencie. Przypomnijmy, że po udanej naprawie Cyberpunka 2077 popularni Redzi postanowili porzucić redEngine. 

Według redakcji Digital Foundry to właśnie nasze rodzime studio może naprawić jedną z największych bolączek gier tworzonych na silniku Epica. Podczas sesji Q&A DF jeden z widzów zapytał, czy powinien martwić się o traversal stutter (drobne „ściny”, występujące najczęściej w otwartych światach na UE5) w Wiedźminie 4 i czy jest to coś do naprawienia?

Według redakcji jeżeli ktoś miałby to naprawić, to będzie to właśnie CD Projekt Red. Przy okazji przypomniano, że na Unreal Feście w Pradze polskie studio miało prezentację, w której poruszało tematykę traversal stutteringu. Mamy nadzieję, że się uda i że doświadczeni „engine'owcy” są już na dobrym tropie. 


Czytaj dalej

Redaktor
Filip „Chrzuszczu” Chrzuszcz

Rodowity bałuciarz i entuzjasta popkultury. W wolnych chwilach czyta sporo pulpy. Kontakt: filip.chrzuszcz@cdaction.pl

Profil
Wpisów649

Obserwujących2

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze