rek

Wiedźmin 4: Digital Foundry twierdzi, że CD Projekt Red może rozwiązać największy problem UE5

Wiedźmin 4: Digital Foundry twierdzi, że CD Projekt Red może rozwiązać największy problem UE5
Redakcja Digital Foundry uważa CD Projekt Red za zbawców traversal stutteringu.

Wiemy już, że niemal wszystkie siły CD Projektu Red skupione są na powstawaniu Wiedźmina 4 oraz że polska firma ściśle współpracuje z Epic Games, dopracowując Unreal Engine 5, tworząc na nim czwartą część serii osadzonej na Kontynencie. Przypomnijmy, że po udanej naprawie Cyberpunka 2077 popularni Redzi postanowili porzucić redEngine. 

Według redakcji Digital Foundry to właśnie nasze rodzime studio może naprawić jedną z największych bolączek gier tworzonych na silniku Epica. Podczas sesji Q&A DF jeden z widzów zapytał, czy powinien martwić się o traversal stutter (drobne „ściny”, występujące najczęściej w otwartych światach na UE5) w Wiedźminie 4 i czy jest to coś do naprawienia?

https://www.youtube.com/watch?v=cp_pd92iqWE

Według redakcji jeżeli ktoś miałby to naprawić, to będzie to właśnie CD Projekt Red. Przy okazji przypomniano, że na Unreal Feście w Pradze polskie studio miało prezentację, w której poruszało tematykę traversal stutteringu. Mamy nadzieję, że się uda i że doświadczeni „engine’owcy” są już na dobrym tropie. 

3 odpowiedzi do “Wiedźmin 4: Digital Foundry twierdzi, że CD Projekt Red może rozwiązać największy problem UE5”

  1. A myślałem, że największy problem UE5 i poprzednich to nieumiejętność zoptymalizowania grafiki przez prawie wszystkich developerów.

    • I stworzenia własnej palety barw, a nie używanie „meksykańskiego” odcienia, który jest ustawieniem domyślnym silnika.

  2. Sweet baby inc detected, po wiedzminie

Dodaj komentarz