11.02.2016
Często komentowane 15 Komentarze

XCOM 2: Sztucznie przedłużone loadingi? Na to wygląda, bo można je wyłączyć… caps lockiem

XCOM 2: Sztucznie przedłużone loadingi? Na to wygląda, bo można je wyłączyć… caps lockiem
Panowie z Eurogamera znaleźli sposób na ekran ładowania, który następuje po ukończeniu misji.

Okazuje się, że ekran ładowania można pominąć wciskając caps lock. Nie do końca wiadomo, dlaczego (odkrywcy zgadują, zapewne słusznie, że to pozostałość po skrócie dla twórców), ale działa. Zobaczcie sami:

15 odpowiedzi do “XCOM 2: Sztucznie przedłużone loadingi? Na to wygląda, bo można je wyłączyć… caps lockiem”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 11 lutego 2016 o 11:39

    Panowie z Eurogamera znaleźli sposób na ekran ładowania, który następuje po ukończeniu misji.

  2. W grę nie było mi dane grać, ale taki zabieg nie jest głupi w dwóch przypadkach.|1. Jeśli gra zawiera jakieś wskazówki lub ciekawostki w loadingach to gracz z bardzo szybkim dyskiem nawet nie będzie w stanie ich przeczytać.|2. Loading screeny mogą budować klimat. Wstawione w odpowiednim momencie z dobrą muzyką na serio dodają klimatu. Tylko to musi być przemyślane, a nie wstawione na chama.

  3. wielki0fan0gier 11 lutego 2016 o 12:12

    Byłoby okej, gdyby gra pokazywała, że można kliknąć capsa i plansze z informacjami znikną. Ale tak nie jest.

  4. Loadingi są przedłużone, żeby grający w wersje konsolowe nie poczuli się gorz… oh..

  5. Ci twórcy to zwykli partacze.

  6. Mi tam loading screeny nie przeszkadzają, często sobie popatrzę jak zadowolona ekipa nie wraca z misji. Może mogły być z 10 sekund krótsze, ale to nie jest jakiś gigantyczny czas. Co ciekawe, podczas ładowania stanu gry, czy to z menu głównego, czy to z samej gry, to wydłużanie zdecydowanie nie występuje, więc zabieg niemal na pewno dla budowania klimatu i upewnienia się, że każdy ogarnie założenia misji.

  7. Do jakiś dziwnych komentarzy na dole – gra karze nam nacisnąć przycisk zanim możemy wyjść z ekranu ładowania, więc gadacie bez sensu bez sensu. I jeszcze może wspomniecie, że to działa wyłącznie przy ładowaniu podczas powrotu z misji. |Zresztą cała gra jest koszmarnie niezoptymalizowana i wiesza się w momentach, w których powinna śmigać – jak start samolotu przy KAŻDEJ misji. Tego nie da się pominąć testując grę. Twórcy gry, wrzucie w to miejsce prerederowany filmik, albo nauczcie się optymalizacji…

  8. Dzięki ci CD-Action za to info, bo mnie te loadingi jak diabła wkurzają.Niestety XCOM 2 jest swietną grą, ale krzaków jest w niej niesamowita ilość.

  9. Skoro ta opcja jest już w grze, czemu nie ma napisu „Caps Lock – pomiń”? Dziwna decyzja ze strony twórców.

  10. dzięki za to 🙂

  11. Czy może mi ktoś powiedźieć dlaczego ktoś miałby sztucznie przedłużać czas loadingu ? Przecież długi czas wczytywania to nie jest coś co podnosi oceny w recenzjach.

  12. Fakt, czasami ciut za długie się wydają, ale przyjemnie patrzeć na lecących na misję lub wracających cało z takowej, żołnierzy. Za to sporo małych problemów jest. Najbardziej irytujący to dziwnie liczony procent szans na trafienie- z odległości 2 metrów 30% i pudło? To jakaś kpina. I oczywiście ten system ruchu przeciwników, gdy zauważą oddział. Praktycznie mają dodatkowy ruch + bez specjalnego perka odkryją wszystkich. Mimo tego, XCOM to dobra gra.

  13. @Reki: Zwroc uwage na przyciecie animacji. Najpewniej tyle sie dzieje, ze jak wciskasz caps-locka to cala moc komputera idzie w loading, przez co masz efekt „zwiechy” komputera, ale gdy nie wciskasz caps-locka to gra musi nie tylko wczytac co tam musi wczytac, ale takze musi pokazywac animacje itd., wiec idzie to wolniej.

  14. @bohater, ale modele postaci są już przecież załadowane do pamięci więc tu nie trzeba doczytywać. Zostaje wnętrze pojazdu. Zapewne ktoś potrzebował do jakiegoś testu np. kadrowania więcej czasu, wrzucił np. timer z opcją zakończenia tej funkcji a potem zostało.

  15. @Reki|Nie w ta stronę. To z Caps Lockiem czasy ładowania są skrócone, nie na odwrót.

Dodaj komentarz