XCOM: Enemy Unknown – będzie wsparcie dla modów

Jedną z głównych cech gier z serii Civilization jest podatność na modyfikacje – do poszczególnych odsłon cyklu powstało wiele modów tworzonych przez graczy. Podobnie będzie w przypadku kolejnego dzieła ekipy Firaxis Games – gry XCOM: Enemy Unknown.
W rozmowie z PC Gamerem Jake Solomon, główny projektant XCOM: Enemy Unknown zdradził, że gra w wersji PC będzie wspierała moderów. Jak mówi:
Chodzi o to, że będzie możliwa modyfikacja gry. Nie oznacza to jednak, że udostępnimy specjalne narzędzia – ponieważ jednak bardzo łatwo jest tworzyć mody do produkcji opartych na silniku Unreal Engine, umożliwimy to również w tym przypadku.
Prócz wsparcia dla modów, XCOM: Enemy Unknown doczeka się specjalnego, komputerowego interfejsu, który różnił będzie się od tego znanego z konsol.
Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “XCOM: Enemy Unknown – będzie wsparcie dla modów”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jedną z głównych cech gier z serii Civilization jest podatność na modyfikacje – do poszczególnych odsłon cyklu powstało wiele modów. Podobnie będzie w przypadku kolejnego dzieła ich twórców ze studia Firaxis Games – XCOM: Enemy Unknown.
sold! nie ma bata, kupuję bo na takiego remake czekałem wiele lat. Jeszcze mam nadzieje że doczekam godnego wskrzeszenia serii X Wing, Tie fighter.
Zdecydowanie dobra wiadomość 🙂
Widziałem pierwszy gameplay i muszę powiedzieć, że zapowiada się obiecująco. Od starych XCOMów i UFO odstrasza mnie grafika, a nowe są kijowe. Ten tytuł ma jednak spory potencjał.
Fajnie, na pierwsze UFO żeby przejść poświeciłem rok, myślę że w tą część jak wszystko pójdzie dobrze z planem będę grać równie długo, Firaxis trzymam kciuki i stóp też, nie spitolcie tego. 🙂