Dobre vs beznadziejne interfejsy w grach

Musimy poważnie porozmawiać o interfejsach w grach. Wydawałoby się, że w 2021 roku słabe interfejsy nie powinny już istnieć. Świat idzie do przodu, a gier z mądrze zaprojektowanym interfejsem jest coraz więcej. Dlaczego jednak, mimo ogromnej, biblioteki dobrych rozwiązań projektowych, wciąż trafiają się perełki pokroju minimapy z Elex, czy ekwipunku z Cyberpunka?


Krzysiek „Bastian” Freudenberger
Redaktor
Krzysiek „Bastian” Freudenberger

Z redakcją związany od 2013 roku. Poza pisaniną to robię se DTP w CD-Action, co drugi numer dostarczam okładki, a na naszym youtube'owym kanale pajacuję przed kamerą. Crash Bandicoot > gry z Mario.

Profil
Wpisów139

Obserwujących11

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze