12.05.2015
1 Komentarze

Fire Emblem If będzie miało tryb dla jeszcze większych każuali. I zmiany terenu!

Fire Emblem If będzie miało tryb dla jeszcze większych każuali. I zmiany terenu!
Intelligent Systems postanowiło zrobić coś bardzo dziwnego: oprócz trybu, w którym nie obowiązuje permanentna śmierć postaci, będzie też taki, w którym postacie wracają z grobu po jednej turze. Usunięty też zostanie – ale tak w ogóle, nie tylko w jednym trybie – limit broni. No i prawdziwy hicior: wpływanie na elementy otoczenia.

Tryb ustawiany będzie na początku i nie będzie można go zmienić. Jeżeli więc z jakiegoś powodu kupujesz grę taktyczną i nie chce ci się walczyć (pozwolę sobie skomentować: lol) i chcesz przebiec przez nią tylko dla fabuły i ładnych postaci, to proszę bardzo. Dostępny będzie tryb Phoenix, w którym jednostki będą się odradzały niczym z ptaszysko popiołu po jednej turze. Może to taki tryb dla tych, którzy będą chcieli przejść obie (albo raczej wszystkie trzy) kampanie bez konieczności powtarzania tych samych walk na normalnych zasadach.

A teraz coś, co sprawia, że współczynnik HYPE zwiększył się o 5: postacie z rodzin królewskich będą miały umiejętność wpływania na teren. Na przykład budowania mostów (co widzieliśmy w trailerze), ale też wywoływania trzęsień ziemi, płaszczenia gór (!) i innych.

Premiera 25 czerwca w Japonii i zdecydowanie zbyt późno w Europie.

Jedna odpowiedź do “Fire Emblem If będzie miało tryb dla jeszcze większych każuali. I zmiany terenu!”

  1. Dawid „spikain” Bojarski 12 maja 2015 o 17:01

    Intelligent Systems postanowiło zrobić coś bardzo dziwnego: oprócz trybu, w którym nie obowiązuje permanentna śmierć postaci, będzie też taki, w którym postacie wracają z grobu po jednej turze. Usunięty też zostanie – ale tak w ogóle, nie tylko w jednym trybie – limit broni. No i prawdziwy hicior: wpływanie na elementy otoczenia.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *