20.01.2016
Często komentowane 18 Komentarze

Mortal Kombat X: NetherRealm poprawia kod sieciowy, wystartowała beta [WIDEO]

Mortal Kombat X: NetherRealm poprawia kod sieciowy, wystartowała beta [WIDEO]
Podopieczni Warnera grzeszyli w 2015 często i radośnie (vide pecetowy pot Batmana), ale przynajmniej jeden z nich wychodzi wreszcie na prostą.

Już w momencie premiery Mortal Kombat X legitymował się niezłym aspektem społecznościowym i mnogością trybów dla wielu graczy. Problemem okazywały się lagi i niemożność połączenia z serwerami. NetherRealm chce, żeby potyczki były bardziej responsywne, a opóźnienie przestało spędzać graczom sen z powiek. Z tej też przyczyny… (werble) uruchomiono właśnie betę, która ma zawierać „nowy i poprawiony” kod sieciowy.

Jeśli chcecie zapisać się do zamkniętych tekstów, w ramach których pokierujecie czwórką wojowników (Scorpion, Sub-Zero, Briggs, Johnny Cage), możecie to zrobić to na tej stronie. Jeśli Wam się nie uda… cóż, studio obiecuje sukcesywne poszerzanie nurzającej się w posoce trzódki, nuż traficie doń w kolejnym rzucie?

18 odpowiedzi do “Mortal Kombat X: NetherRealm poprawia kod sieciowy, wystartowała beta [WIDEO]”

  1. Podopieczni Warnera grzeszyli w 2015 często i radośnie (vide pecetowy pot Batmana), ale przynajmniej jeden z nich wychodzi wreszcie na prostą.

  2. Nie wiem jak działa wersja konsolowa ale za Pctowy port odpowiada High Voltage Software którzy zchrzanili wiele portów gier w tym Zone of the Enders HD, co nowy patch MK X na Pc działało coraz gorzej jakoś nie wierze że są w stanie naprawić lagi sieciowe czy w końcu naprawili niekontrolowane zużycie pamięci, które mogło sięgnąć nawet do 10 giga ramu 😛

  3. Smutne czasy, które zmuszają ludków do grania przez sieć, w grę która skłaniała do spotkania się z kolegami…

  4. @mrowczak Nie wiem jak ty ale ja nie mam blisko znajomych którzy byli by wystarczającym wyzwaniem. Online dodało mnóstwo głębi i funkcjonalności do bijatyk. | |@Dantes High Voltage Studios juz wywalili i od jakiegoś czasu patche robił polski QLOC który ma parę niezłych portów na koncie (Np. Street Fighter IV i Devil May Cry 4)

  5. ta, to co miał Batman to z pewnością był pot, musieli sie przy tym nieźle najarać 😛

  6. Na konsolach są te same problemy z tą grą. Czyżby postanowili porzucić spaghetti code i w końcu napisać coś właściwego dla PC?

  7. Wow, NetherRealm robi świetne bijatyki, ale jak dotąd KAŻDA z nich na starcie miała spierniczony online multiplayer. Poprzednie MK naprawili chyba po dwóch latach od premiery więc i tak szybko się za najnowsze biorą.

  8. Kawalorn@ to bardzo dobra informacja QLOC jak żadne inne studio potrafi naprawić niedopracowany port :] QLOC odpowiada z dopracowane Pc wersje Devil May Cry 4, Street Fighter 4, Resident Evil 4 HD oraz Dragon’s Dogma: Dark Arisen.

  9. Veldrim@ Batman Arkham Knight jest nie do naprawienia gra by musiał być napisana a to za duże koszty, Warner Bros wyliczyło że się sprzeda więc olało port Pc, tylko mnie zastanawia czy jak by obcięto rysowanie grafiki o 50% czy Batman Arkham Knight dostał płynności.

  10. Odnośnie Batman Arkham Knight „gra by musiał być napisana od nowa ” 😉

  11. Warto pamietac: beta tego nowego online jest tylko na konsolach. Nie ma zadnych wiesci o tym, ze Warner Bros planuje cokolwiek robic w strone PieCow, zarowno trailery nowego Kombat Pack jak i nowego netcode’u nie posiadaja zadnej wzmianki o PieCu czy Steamie. |Wiec wyglada na to, ze wcale a wcale Warner nie ma zamiaru wyjsc na prosta, jak idzie o PieCe.

  12. @bohater8 Jakby co na SteamDB widać że coś kręcili w plikach MKX jeszcze w grudniu więc może jednak coś będzie. Na razie to jedna wielka niewiadoma.

  13. @Kawalorn: Widzialem, ale to chyba byl jakis nerf/buff patch.

  14. haha, pot. No one understands my joke 🙁

  15. @Veldrim|A w ogóle to jest błąd, bo powinno być „weed pecetowy pot Batmana” 😉

  16. @bohater8 Nie było żadnych balance patchów w tym okresie.

  17. Niech poprawią gameplay.

  18. RASTAFANGAMES 20 stycznia 2016 o 18:46

    Ciekawe,ciekawe 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *