Dragon’s Dogma 2: Klatki na sekundę są odblokowane, limit 30 fps-ów to bujda

I koniec debaty, czy Dragon's Dogma 2 zostanie zablokowane na 30 fps-ach.

Od jakiegoś czasu po sieci krążą pogłoski, jakoby Dragon’s Dogma 2 miało działać na konsolach ledwo w trzydziestu klatkach na sekundę. Potem pojawiły się następne, które rozciągały tę kwestię na pecety, doniesienia tak jednak głupie, że nie przeszły naszego sita i nie trafiły na stronę – miały m.in. literówkę w stronie „pefomance” i pochodziły z 4chana. Teraz sam Hideaki Itsuno nadzorujący prace nad grą w Capcomie przynosi dobre wieści.

Dragon’s Dogma 2 z odblokowanym klatkażem

Wspomniany projektant wrzucił na swojego X/Twittera wpis, w którym potwierdza, że Dragon’s Dogma 2 nie ma limitu klatek. Po zebraniu kilku dowodów m.in. z poprzednich filmików z rozgrywki i użyciu dedukcji stwierdzamy, że na konsolach raczej też.

https://twitter.com/tomqe/status/1757518030102561231

Także fani zauważyli szybko, że pokrywa się to m.in. z ostatnimi filmikami z rozgrywki na PS5, gdzie klatki zdecydowanie latały w tę i we w tę, ale przekraczały 30. Pozostają jednak obawy, że gra nie dobije do stabilnych 60 i zamiast tego będzie się bujała w okolicach 40-50 fps-ów.

Wobec tego pozostaje nam tylko czekać. Zdaniem naszego redaktora Karola Laski, który miał okazję zobaczyć Dogmat przed czasem i nawet przejść kawałek, jest nawet na co.

DD2 zapowiada się […] na poziomie gameplayowym na powtórkę z rozrywki, ale o nieco bardziej zniuansowanym eksploracyjnym zacięciu.

Dragon’s Dogma 2 ukaże się 22 marca 2024.

Jedna odpowiedź do “Dragon’s Dogma 2: Klatki na sekundę są odblokowane, limit 30 fps-ów to bujda”

  1. „Teraz sam Hidetaki Itsuno nadzorujący prace nad grą w Capcomie”

    Hideaki, nie HideTaki – jest nawet poprawnie napisane w załączonym źródle.

    …za dużo Dark Souls :/

    BTW Reżyser nie nadzoruje produkcji (od tego jest producent), on je tworzy.

Dodaj komentarz