Shovel Knight: Twórcy dzielą grę na trzy osobne tytuły

Sympatyczna platformówka decyzją twórców została podzielona na trzy osobne tytuły. Pierwotnie darmowe DLC, Plague of Shadows, będzie teraz osobną grą, podobnie jak mające ukazać się niedługo również darmowe Specter of Torment. Powód jest prosty: gra stała się zbyt rozbudowana, a darmowe DLC do podstawki było często pomijane przez graczy – według twórców najzwyczajniej w świecie nie wiedzieli o jego istnieniu. Autorzy chcą uprościć sprawę, nadając każdej przygodzie osobny podtytuł.
Tak więc Shovel Knight: Shovel of Hope to podstawowa wersja gry, bez żadnych dodatków DLC, a Shovel Knight: Plague of Shadows z darmowego DLC staje się samodzielną produkcją, podobnie jak Shovel Knight: Specter of Torment. Co ważne, jeśli posiadacie już w swojej bibliotece Shovel Knighta, zostanie on automatycznie zaktualizowany do wersji Treasure Trove, która będzie zestawem wszystkich tych tytułów.
Twórcy przypominają, że każdą z przygód chcą rozbudowywać darmowymi paczkami DLC, a jeszcze w tym roku otrzymamy tryb Battle Mode dla czterech graczy (lokalnie) oraz nową przygodę. Na każdą platformę (prócz 3DS-a i Vity) udostępniony będzie również tryb co-op znany z Wii U.
Czytaj dalej
-
Roadmapa CD-Action na najbliższe miesiące. Odświeżone Retro, nowe wydanie specjalne...
-
Spółka Tencentu i Ubisoftu ma już nazwę. Vantage Studios zajmie się...
-
Jedna minuta, zatrzęsienie akcji. Painkiller z nowym zwiastunem trybu kooperacji
-
Heroes of Might & Magic wczoraj i dziś. Przeżyjmy to jeszcze...
8 odpowiedzi do “Shovel Knight: Twórcy dzielą grę na trzy osobne tytuły”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Poza tym dorzucają co-op, oraz zapowiadają nową kampanię i tryb, które pojawią się jeszcze w tym roku.
Tylko po co?
@MaciekMaksyn – Po to, ze tworcy odwalali sztos robote, a ze względu na polityke nie mieli z tego ani kasy, ani uwagi? Wystarczy przeczytac newsa.
Po co?
Moze z jakichs wzgledow technicznych/przyszlosciowych
Zeby sobie jeszcze troche zarobili, bo odwalili kawal dobrej roboty. Ja mam pytanko – wersja na 3dsa tez dostanie tego updatea ze wszystkimi dodatkami?
Z tego co mi wiadomo to tak, tylko na 3DS-ie (i Vicie) na pewno nie uświadczymy tych wszystkich co-opowo-battlearenowych bajerów, gdyż lokalny co-op na kieszonsolkach nie byłby zwyczajnie możliwy.
@redsun: Tennessee: Nie żeby coś, ale trzy dodatkowe przygody zostały ufundowane dzięki progom na kickstarterze, więc bez względu na na nakład pracy i jakość wykonanej roboty, twórcy odwalili lipę.|Sytuację jedynie może uratować sprzedawanie gier w paczkach zawierających wszystkie cztery tytuły, zachowując jednocześnie starą cenę, ale szczerze wątpię w taki rozwój sytuacji ;d