rek
rek
11.11.2012
Często komentowane 19 Komentarze

[PODCAST] CD-Radio #12: O GTA V i Rockstarze, Punktomigracji i Asasynach + Wcogranie

Dzisiejsza data kusi, żeby zrobić drugi odcinek numer jedenaście, ale wszystkiego mieć nie można. CD-Radio, odcinek dwunasty, parzysty, tuzinowy i odświeżony - otwieramy nową rubrykę i po raz pierwszy w historii dynamicznie zmieniamy nasz skromny skład. Zapraszają Adzior, Berlin i Hut!

Rozbiegowa część CD-Radio zawsze była krótka, kończyła się za szybko i służyła raczej jako rozwinięte przywitanie. Dlatego też odpalamy Q&A, gdzie będziemy odpowiadać na wasze pytania. O grach i nie tylko – możecie zarówno spytać nas o zdanie na temat muzyki w Skyrimie, jak i preferencje kulinarne lub rozważania filozoficzne. Ze względu na pierwszą odsłonę sekcji pytań i odpowiedzi i – w związku z tym – brak waszych pytań „na teraz”, wymyśliliśmy je sobie sami. Pierwszy i ostatni raz!

Po przerwie mamy świeżynkę, czyli zapowiedź Grand Theft Auto V, która obraca się później w dyskusję odnośnie polityki informacyjnej Rockstara, a na końcu odjeżdża w rejony zupełnie nieplanowane. Dalej krótko i luźno o Punktomigracji i o tym, jak to kolejny raz cdp.pl zostało zrobione na szaro przez Cenegę. Berlin, zasłyszawszy że w następnym temacie nie ma dinozaurów ani halówki, ustąpił miejsca Hutowi, dopadającemu na dłuższą chwilę, nie mogąc doczekać się rozmówek o Assassin’s Creed – tak trzeciej części, jak serii w ogóle.

Wcogranie przynosi jedną dużą grę, dwa indyki i jedną mobilkę. Zgodnie z waszymi opiniami kącik wraca na koniec.

Opinie i – co od dziś równie ważne – pytania publikujcie w komentarzach i na FORUM. Adzior Berlin fejsbukowo też was do tego zachęcą, Huta zaś – który strony swej nie ma – możecie pozdrowić, czy coś.

Z pytaniami lecimy od początku, GTA V i Rockstar od 14:40, Punktomigracja od 30:10, Asasyni od 36:00, Wcogranie od 59:25.

Odcinek do pobrania >TUTAJ<

Wykorzystane utwory muzyczne:

  • The J. Arthur Keenes Band – Cluck
  • Mr Spastic – Funky 4 Count
  • Wanderlust Project – Antemurale (The Stallion, The Expanse, The Bohemian, The Passage)
  • rek

    19 odpowiedzi do “[PODCAST] CD-Radio #12: O GTA V i Rockstarze, Punktomigracji i Asasynach + Wcogranie”

    1. I… na iPod’a! 🙂

    2. Wreszcie się doczekałem na ten odcinek.|Bardzo lubię Was słuchać.|Dzięki za to co robicie.

    3. Właśnie skończyłem słuchać iiiiiiii……. chce Smugglera w radiu , nie wiem jak to zrobicie ale ma być !!!! A niech będzie z syntezatorem mowy Ivona 🙂

    4. Szczerze mówiąc zawsze wolałem słuchać o przemyśleniach na temat branży, i gier jako formy rozrywki, niż o tym jak się komu w jaką grę grało. Z dwóch powodów: 1. Gadacie o grach, w które sam chcę zagrać i nic mnie nie obchodzą opinie póki nie przejdę. 2. Gadacie o grach, w które nie chcę grać, które mnie nie interesują i mam je gdzieś.

    5. A, i zróbcie może wersję podcasta, w której nie gra muzyczka w tle. Po 10 minutach łeb mi pęka…

    6. Och, tak długo na was czekałem…:D |To ja może zadam pytanie:|Jak widzicie pomysł zaproszenia Smugglera do któregoś z przyszłych odcinków Cd-Radia?

    7. Nie ma opcji, zeby Smuggler byl, bo ludzie znali by wtedy jego glos, a jakoze jest to jeden z redaktorow, przykro mi, ale watpie w to.

    8. @Weeze: No niby tak, ale zawsze dla czystego „jaja” można się pobawić w jakieś modulatory głosu który by ten głos w jakiś ciekawy/zabawny sposób zniekształciły. Wiesz, to taki pomysł który co chwila się gdzieś tam przewija, więc w sumie miło by było poznać zdanie szacownych Panów Ojców naszego ulubionego „Radia”, zobaczyć co o tym sądzą. 🙂

    9. Jak to możliwe, że nie publikujecie podcastów w iTunes? To nic nie kosztuje, a w dobie urządzeń z iOS zyskalibyście duźy rynek potencjalnych słuchaczy. Podcasty są popularne na tej platformie, a branża gier nie ma tam rozsądnej konkurencji.|Po drugie, to czemu nie wydajecie czasopisma w formie elektronicznej, jako PDF albo aplikacja. Chyba nie z obawy przed piractwem, bo z tego co widziałem skany CDA i tak trafiają do sieci?

    10. Gdzieś koło ósmej minuty wspominacie o Spec Ops: The Line i Berlina zażenowało to, że „główny antagonista” nazywa się Conrad tak jak miał na imię autor Jądra Ciemności i stwierdziliście, że to słabe jest. Tymczasem jakoś trzeba było tego gościa nazwać, a nazwiska Kurtz nie użyto (według mnie) z uwagi na rozbieżny w stosunku do książki i filmu los i wydźwięk tej postaci (pełni ona nieco inny charakter). Tę grę powinno się traktować jako egranizację i w tym kontekście analizować choćby nazwiska postaci.

    11. proponuje wrzucać podcasty na youtube i tylko z jakims tłem, wygodniej i bardziej profesjonalnie niż taki sam plik wrzucony na jakiegoś hosta

    12. @paveup – Przecież to jest właśnie wrzucone na YouTube’a…

    13. To tło jakieś takie oldskulowe bardzo. I ten Snorlax do tego :/

    14. Siemiatyczanin2405 12 listopada 2012 o 14:41

      Ja mam pytanie! Hut jaka jest ulubiona gra twojej żony? 😉

    15. The Huts 😉 .

    16. Mam problem z pobraniem, NOD32 blokuje przy próbie pobrania,

    17. paintball- to nie słuchaj, proste :)Podcast, jak zwykle, zacny.Pytanie: Jak myślicie: ciekawiej będzie, gdy akcja kolejnych Assasynów będzie rozgrywać się w Rosji, Egipcie, Japonii czy Francji?

    18. Pytanko ode mnie – z jakich powodów trzymacie się formuły 1-godzinnego podcastu? Wynika to zwyczajnie z braku czasu na nagrywanie, trzymania się wcześniej ustalonej konwencji czy może czegoś innego?

    19. Sprecyzuje może, skąd w ogóle takowe pytanie przyszło mi na myśl – spora większość growych podcastów jest zazwyczaj obszerniejsza, w granicach 1,5-2h albo i więcej, mi osobiście taka konwencja pasuje bardziej i im więcej contentu, tym lepiej 🙂

    Dodaj komentarz