
BioShock Infinite: Wybrano „prawdziwą” Elizabeth. To teraz oficjalna „twarz” gry
Pamiętacie Annę, fankę BioShocka bliźniaczo podobną do postaci Elizabeth? Jej niezwykłe podobieństwo postanowiło wykorzystać studio Irrational Games, które zaprosiło dziewczynę do promocji BioShocka Infinite.
Anna Moleva dała się poznać szerszej publiczności we wrześniu ubiegłego roku, kiedy to opublikowała swoje zdjęcia, na których ucharakteryzowana była na Elizabeth – jedną z głównych bohaterek BioShock Infinite. Podobieństwo było bardzo duże, co nie uszło uwadze ekipie Kena Levine’a.
Na oficjalnym blogu studia Irrational Games Levine, ujawnił, że młoda Rosjanka będzie główną twarzą kampanii marketingowej BioShock Infinite. W roli Elizabeth pojawi się ona na tylnej stronie okładki gry, a także w planowanym spocie telewizyjnym. Annę na okładce produkcji możecie zobaczyć w obrazku nad newsem.
Na deser – grafika porównująca model Elizabeth z wizerunkeim Anny:


Czytaj dalej
-
Subnautica 2 z prezentacją pierwszego Lewiatana. Twórcy pokazują ogromną kałamarnicę,...
-
Wygląda na to, że Yakuza Kiwami 3 zostanie wkrótce zapowiedziana. Fani...
-
Skate. oficjalnie wylądował w early accessie, jednak nie obyło się bez złamań....
-
Nowa aktualizacja PS5 ułatwi życie graczom funkcjonującym na kilku platformach...
19 odpowiedzi do “BioShock Infinite: Wybrano „prawdziwą” Elizabeth. To teraz oficjalna „twarz” gry”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pamiętacie Annę, fankę BioShocka bliźniaczo podobną do postaci Elizabeth? Fakt ten postanowiło wykorzystać studio Irrational Games, które zaprosiło dziewczynę do promocji BioShocka Infinite. Dzięki temu pojawi się ona na tylnej okładce gry!
Czy tylko ja nie widzę podobieństwa? :/
No, tyle dobrego z tej okładki.
Na okładce podobieństwo jest. Kwestia ubioru, fryzury, makeupu i photoshopa.
Elizabeth ma bardziej podniesiony czubek nosa, większe wcięcie między oczami i mniej zaokrąglone brwi.
A zmierzcie se linijką wymiary i znajdźcie kogoś im bliższego/ anal mode off Bardzo fajnie, charakteryzacja i zjęcia były naprawdę udane.
Killeras@ Dla mnie też nie jest podobna 😛 No może troszeczkę. 😉
w branży IT upiększanie modelek jest przyjęte ok, w angli za upiększenie model w katalogach mody wszystkie pasztety podniosły głos. Dziwne na Sheparda nikt nie narzekał nawet pasztety
Czemu ta cyfrowa piękność ma symetryczną twarz? Przecież to takie nie naturalne…
Wnuczka prezesa… tyle jeżeli chodzi o podobienstwa.
Yyyy ale z tego co widzę Elizabeth z gry ma większe oczy o odrobinę innym krztałcie (i głębiej osadzone), większe usta, mocniej zarysowane kosci policzkowe, węższy podbródek i podniesiony nos… Nie rozumiem po co wybierać „oficjalną” twarz bohaterki skoro 90% szczegółów zostaje zmienione. Równie dobrze mogli zostawić ją taką, jaka była oryginalnie.
Oryginał był lepszy i to wcale nie dlatego, że miała większe piersi.|z cycami jak donice wyglądała ładniej
Czy tylko mnie się wydaje, że podobieństwo profili jest zbyt duże by twarz modelki dobrano do modelu, a nie przemodelowano skan 3D by dostosować do „wzorca piękna”? Innymi słowy, czy to nie jakaś marketingowa ściema z tym „Patrzcie! Znaleźliśmy Elizabeth w realu! Cóż za zbieg okoliczności…”? (No sh**, Sherlock? 😛 )|A tak na marginesie, link do newsa >Z PRZED ROKU< z cosplay'em tej pani: http:www.cdaction.pl/news-21714/bioshock-infinite-prawdziwa-blizniaczka-elizabeth.html
Nieważne. Umknęło mi, że model w grze się zmienił od czasu pierwszych grafik. Poprzedni był ładniejszy. 😛
ma jakies takie .. wypchnięte czoło i oczy do przodu :/ komputerowa wersja duzo ladniejsza 🙁
@Dyzio19|Sam jestes nienaturalny.|Roznice w symetri twarzy wsrod mlodych osob siegaje moze 1-2%, polecam przyjzec sie jakims skanom 3d twarzy, obie strony beda dokladnie identyczne. Dopiero z wiekiem zmarszczki, blizny, krosty itd nadaja twarzy niesymetrycznosci.
Ale wypłosz… =]
Niech im tak bedzie lepsze cos nic nic.
Nie jest pewien czy to ona ale wygląda podobnie: http:9gag.com/gag/5986429 (oficjalnego źródła nie znam)|Mi się podoba ^^