rek
rek
18.12.2012
12 Komentarze

GODUS: Pierwszy konkretny gameplay na ostatnie chwile zbiórki… [WIDEO]

Zbiórka na Kickstarterze na rzecz GODUS – nowego projektu Petera Molyneux – wkracza w ostatnią fazę: do końca akcji pozostały jeszcze tylko trzy dni. By zachęcić graczy do wpłacania kolejnych sum, sir Peter wraz ze swoim 22 Cans opublikował pierwszy konkretny gameplay gry pochodzący z jej prototypowej wersji.

Powodzenie zbiórki na rzecz GODUS nie jest do końca pewne – do końca zbiórki pozostały trzy dni, podczas gdy do tej pory zebrano 359 tysięcy funtów z 450 tysięcy wymaganych. Czy w kilkadziesiąt godzin uda się zgromadzić dodatkowe 90 tysięcy funtów?

Może w tym pomóc najnowszy film opublikowany przez 22 Cans. Materiał przedstawia gameplay z prototypowej wersji GODUS, która została stworzona w ciągu dwóch tygodni. Możemy na nim zobaczyć najważniejsze mechanizmy rozgrywki.

rek

12 odpowiedzi do “GODUS: Pierwszy konkretny gameplay na ostatnie chwile zbiórki… [WIDEO]”

  1. @Trivium – nauczył się dużo. Zrobił kilka naprawdę ciekawych gier, a teraz odgrzewa kotlety, żeby mieć z tego pieniądze. Prawie wszyscy to robią. Co nie oznacza, że jest to dobre, acz tę grę chętnie bym zobaczył :/

  2. na pewno zagram jak dojdzie do jej wydania ;]

  3. NIKCZEMNY STOLEC 18 grudnia 2012 o 12:47

    Potrzebują zebrać jeszcze kupę kasy, a wszystko co pokazali to zasadniczo pobieżnie jeden mechanizm, który polega na niwelowaniu terenu, żeby ludziki mogły sobie budować domki by potem prać się po buziach z innymi ludzikami ?! Nie wróżę sukcesu…

  4. Gra o budowaniu domków. Jakiś biedny wydaje się ten Godus

  5. Taki podrasowany Populous spod dos’a.

  6. Mi się wydaje, że to trochę za późno na uzbieranie bagatela £450,000

  7. @NIKCZEMNY STOLEC|i reszta tych wg których ta gra to bullshit. Przeczytajcie dokładnie artykuł i zobaczycie dlaczego to tak okrojona wersja. Ona ma dopiero dwa tygodnie !!! To tak samo jakby powiedzieć na jakąś dziewczynę że ma małe piersi w wieku 10 lat. Ja osobiście myślę że gra będzie fajna. Jeżeli coś takiego udało im się w 2 tygodnie to po np. 6 miesiącach może to być naprawdę świetna gra.

  8. @ pandapl – A słyszałeś o Star Citizen ? I ile zarobił przez ostatnią godzinę ? |Jestem ciekawy kiedy się pojawi nasz jasnowidz Kumpel33333 ( czy ile on ma tam trójek… ) żeby się pochwalić swoimi zdolnościami paranormalnymi.

  9. NIKCZEMNY STOLEC 18 grudnia 2012 o 14:01

    @sgorka|Ja nie oceniam gry tylko zachowanie jej twórców, których celem jest zebranie 90 tys funtów w 3 dni. Pokazali coś zupełnie nieatrakcyjnego. Jednak można przypuszczać, że i tak pokazali obecnie najmocniejszą stronę gry. Jak dla mnie muszą bardziej się postarać, żeby skłonić ludzi do wyłożenia kasy.

  10. szczyt hamstwa, zbierać na grę którą może się wyda i oczywiście będzie płatna bo jakże inaczej ;] życze mu nie uzbierania tej kwoty i daje główę uciąć że i tak by wypuścił tą grę, kasę uzbiera ale że ludzie na to idą…

  11. [beeep] nie urywa. Ja bym zlotowki na to nie dal.|Trza bylo sie zabrac za robienie dema przed rozpoczeciem kickstartera, nie po. |O ile taki Tim Shafer i Avellone nigdy nie pracowali nad grami aaa, to juz Molyneux tak i to nie jeden raz. No i wiekszosc z tych gier byla lekko mowiac slaba. |Ale uzbierac uzbieraja spokojnie, pewnie do 500 dobija.|I ja peirdole, zacznei ktos wklejac linki do tych projektow w newsach czy jak, czemu zawsze musimy sami sobie w goglach kleapc i szukac, to jakas parodia jest.

  12. Black&White w wersji bez potworków + amazing battles.

Dodaj komentarz