Call of Duty łączy siły z Monster Energy. Miłośnicy popularnych napojów otrzymają bonusy do doświadczenia zdobywanego w grze
Nie da się nie zauważyć, że napoje energetyczne Monster cieszą się sporą popularnością wśród graczy i nie tylko. Marketingowcy Call of Duty doskonale zdają sobie z tego sprawę, czego dowodem jest najnowsza współpraca obu marek. Pod zawleczkami puszek wybranych smaków Monstera gracze mogą znaleźć kody, za które otrzymają cyfrowe nagrody.
Tegoroczna odsłona współpracy obejmuje smaki Original Green, Ultra White, Juiced Mango oraz Sugar Green. Puszki objęte promocją łatwo poznać po czarnych zawleczkach i logo Call of Duty na odwrocie. Entuzjaści dynamicznych shooterów i kofeiny mogą liczyć na podwójną liczbę doświadczenia, jaką zdobywać będą w grach z serii.
Co jak co, ale szybsze levelowanie może się bardzo przydać, bo 25 października zadebiutowało Call of Duty: Black Ops 6. Gra jest dostępna na pecetach, PlayStation 4 i PlayStation 5 oraz Xboksach One i Series X/S. A także w Game Passie.
Czytaj dalej
-
Szef Take-Two uważa, że branża gier zmierza ku pecetom. Konsole zejdą...
-
Nowa mapa, bronie i tryby trafiły już do Battlefielda 6. Sprawdźcie...
-
Wiedźmin: Muzyka Kontynentu wraca na scenę. Koncerty odbędą się także...
-
Seria Horizon z okrągłą, wielomilionową sprzedażą. Pecetowe porty i remastery najwyraźniej...
